Gå til innhold

FrP sprer rasisme, igjen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frp-politiker vil ha muslimfritt Hedmark

Ifølge NRK Hedmark har Peistorpet skrevet at han «grøsser når han ser muslimer».

På Facebook-gruppen til den kontroversielle organisasjonen Stopp islamiseringen av Norge fortsetter den Frp-tillitsvalgte med blant annet:

«Jeg har ingenting imot om Hedmark ble et muslimfritt fylke. Det skulle passe meg utmerket. Det er to asylmottak her, og det er så man lurer på hvor man er når man går inn på Kiwi for å kjøpe mat og du er aleine hvit blant 20 somalier i en liten butikk.»

Etter at Peistorpet ble kontaktet av NRK la han ut følgende melding på sin egen facebook-side:

«Jeg svarte at jeg er imot islam og det står jeg for. Jeg kan skrive det en gang til også at:Jeg er totalt imot at en kultur som islam skal inn og bre seg ut i Norge.»

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/frp-politiker-vil-ha-muslimfritt-hedmark/a/23318990/

Sukk... Dette er så standard FrP. Spre rasisme og fremmedhat i håp om å vinne billige stemmer. Få frem rasismen i lyset så folk ser hva dette usle partiet står for!



Anonymous poster hash: a534b...a1d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frp-politiker vil ha muslimfritt Hedmark

Ifølge NRK Hedmark har Peistorpet skrevet at han «grøsser når han ser muslimer».

På Facebook-gruppen til den kontroversielle organisasjonen Stopp islamiseringen av Norge fortsetter den Frp-tillitsvalgte med blant annet:

«Jeg har ingenting imot om Hedmark ble et muslimfritt fylke. Det skulle passe meg utmerket. Det er to asylmottak her, og det er så man lurer på hvor man er når man går inn på Kiwi for å kjøpe mat og du er aleine hvit blant 20 somalier i en liten butikk.»

Etter at Peistorpet ble kontaktet av NRK la han ut følgende melding på sin egen facebook-side:

«Jeg svarte at jeg er imot islam og det står jeg for. Jeg kan skrive det en gang til også at:Jeg er totalt imot at en kultur som islam skal inn og bre seg ut i Norge.»

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/frp-politiker-vil-ha-muslimfritt-hedmark/a/23318990/

Sukk... Dette er så standard FrP. Spre rasisme og fremmedhat i håp om å vinne billige stemmer. Få frem rasismen i lyset så folk ser hva dette usle partiet står for!

Anonymous poster hash: a534b...a1d

At FrP sprer rasisme er gammelt nytt. Denne mannen tar imidlertid raderingen av det norske språket til et helt nytt nivå.

Anonymous poster hash: d1d50...2b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg virres litt for av uttalelsene hans her. Er det somaliere eller muslimer han har noe imot? Ville det hjulpet om somalierne var ateister?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble islam en rase?

Anonymous poster hash: 04391...f12

Legg merke til "somalier" og "hvit" i kommentarene hans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk viktig å påpeke forskjellen på hva Frp mener, og hva en idiot med tilknytning til Frp sier. Frp ønsker ikke å kvitte seg med alle muslimer/somaliere/utenlendinger, det var det Peistorpet som vil.

Selvsagt er det uheldig at Frp gang på gang tiltrekker seg landsbyidiotene med ekstreme meninger, men det kan vel ikke Frp som organisasjon og politisk parti skyldes for? Som nevnt av noen andre i denne tråden så er det andre politikere som også driter på draget, for eksempel han AP politikeren fra samme område som både løy på alder og opprinnelsesland for å få komme til Norge, OG kom med hetsende kommentarer om jøder, men dette er kanskje ikke relevant? Enkeltpersoner som kommer med ekstreme uttalelser..? Selvsagt spiller ikke det noen rolle for hæren av frp motstandere som tror på hver eneste lille ting som er negativt om partiet.

Frp er et parti som tørr å ha meninger om tøffe saker, noe som dessverre tiltrekker seg sånne som Peistorpet som også vil være "tøff" i meningene sine. Han har kanskje noen grunnleggende verdier som stemmer overens med det politiske programmet, men det han går ut i mediene å sier er ikke representativt.

På samme måte er ikke jeg representativ for alle i Dyrevernsbeskyttelsen, eller for alle norske studenter, eller som kvinne for den saks skyld..



Anonymous poster hash: bcd79...77a
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Siv Jensen støttet dette utspillet, siden det er slik at partiet Frp sprer rasisme? Eller kanskje Ts er helt på villspor, slik alle Frp-hetsere som regel er?



Anonymous poster hash: 3ac99...b5b
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår poenget hans... Jeg ble rasist etter at jeg begynte i jobben som taxisjåfør. Det er ingen mennesker jeg har møtt som er mindre inkluderende, rasistiske, diskriminerende og uærlige som mannlige somaliske muslimer.



Anonymous poster hash: d1254...71c
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår poenget hans... Jeg ble rasist etter at jeg begynte i jobben som taxisjåfør. Det er ingen mennesker jeg har møtt som er mindre inkluderende, rasistiske, diskriminerende og uærlige som mannlige somaliske muslimer.

Anonymous poster hash: d1254...71c

så du velger å være som dem, flott :sarkasme:

Anonymous poster hash: 25dc7...517

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk viktig å påpeke forskjellen på hva Frp mener, og hva en idiot med tilknytning til Frp sier. Frp ønsker ikke å kvitte seg med alle muslimer/somaliere/utenlendinger, det var det Peistorpet som vil.

Selvsagt er det uheldig at Frp gang på gang tiltrekker seg landsbyidiotene med ekstreme meninger, men det kan vel ikke Frp som organisasjon og politisk parti skyldes for? Som nevnt av noen andre i denne tråden så er det andre politikere som også driter på draget, for eksempel han AP politikeren fra samme område som både løy på alder og opprinnelsesland for å få komme til Norge, OG kom med hetsende kommentarer om jøder, men dette er kanskje ikke relevant? Enkeltpersoner som kommer med ekstreme uttalelser..? Selvsagt spiller ikke det noen rolle for hæren av frp motstandere som tror på hver eneste lille ting som er negativt om partiet.

Frp er et parti som tørr å ha meninger om tøffe saker, noe som dessverre tiltrekker seg sånne som Peistorpet som også vil være "tøff" i meningene sine. Han har kanskje noen grunnleggende verdier som stemmer overens med det politiske programmet, men det han går ut i mediene å sier er ikke representativt.

På samme måte er ikke jeg representativ for alle i Dyrevernsbeskyttelsen, eller for alle norske studenter, eller som kvinne for den saks skyld..

Anonymous poster hash: bcd79...77a

For et fantastisk godt skrevet innlegg! Jeg er selvsagt helt og holdent enig med deg :klappe: :klappe: :klappe:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke folk som forsvarer FrP her. Det er jo ikke akkurat som dette er en sjeldenhet, eller bare kommer fra perifere raringer. Var ikke Per-Willy Amundsen innvandringspolitisk talsmann, og Christian Tybring-Gjedde leder i Oslo FrP, da de liret av seg de mest hårreisende påstandene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns absolutt vi skal ha lov til å ytre oss om vår personlige mening i dette landet, enten man er lokalpolitiker eller annet. Konsekvensene av det må man selvsagt også ta når de kommer .

Jeg blir litt skremt over naive mennesker som skal nekte andre menneskers meninger å komme frem. Hva er egentlig galt med det? Det er så mange sjuke mennesker i verden som gjør vanvittige ting .

Jeg selv har ikke noe til overs for hverken den ene eller andre religion , jeg mener det er galskap satt i system for å kunne kontrollere mennesker.

Islam gir verden hva? Jødedommen gir hva? Kristendommen? osv...

Skal man kjempe mot urett og samfunnsskadelige mekanismer bør ikke en privatpersons meninger være målet, men kanskje man skal se på det som virkelig fremmer intoleranse? Altså religion.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke folk som forsvarer FrP her. Det er jo ikke akkurat som dette er en sjeldenhet, eller bare kommer fra perifere raringer. Var ikke Per-Willy Amundsen innvandringspolitisk talsmann, og Christian Tybring-Gjedde leder i Oslo FrP, da de liret av seg de mest hårreisende påstandene?

Kan gi deg noen eksempler på at man ikke kan dømme et parti basert på enkeltpersoner:

AP-politiker sexdømt

Eks-Auf-er la ut jødehets på facebook

Gerhardsen vakling rundt 2.verdenskrig

SV-er dømt for hallikvirksomhet

Jeg stemmer ikke disse partiene, men har null problemer med å se at dette er ting gjort av enkeltmennesker og ikke partiet som helhet...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns absolutt vi skal ha lov til å ytre oss om vår personlige mening i dette landet, enten man er lokalpolitiker eller annet. Konsekvensene av det må man selvsagt også ta når de kommer .

Jeg blir litt skremt over naive mennesker som skal nekte andre menneskers meninger å komme frem. Hva er egentlig galt med det? Det er så mange sjuke mennesker i verden som gjør vanvittige ting .

Jeg selv har ikke noe til overs for hverken den ene eller andre religion , jeg mener det er galskap satt i system for å kunne kontrollere mennesker.

Islam gir verden hva? Jødedommen gir hva? Kristendommen? osv...

Skal man kjempe mot urett og samfunnsskadelige mekanismer bør ikke en privatpersons meninger være målet, men kanskje man skal se på det som virkelig fremmer intoleranse? Altså religion.

Det er vel ingen i denne tråden som gikk til angrep på ytringsfriheten til denne mannen. Som du selv sier så må man si det man vil, men ta konsekvensene av det. Når en politisk profil ytrer seg slik på nettet, vil mange reagere på det og det skaper debatt - det er konsekvensene av slike ytringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRP-basherne, og da særlig de her på tråden, driver de med rasisme?

Er det lov, helt utilslørt, å utbasunere sitt FRP-hat her på KG?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Elseby13

FRP-basherne, og da særlig de her på tråden, driver de med rasisme?

Er det lov, helt utilslørt, å utbasunere sitt FRP-hat her på KG?

Jeg visste ikke at Frp nå er blitt en egen rase..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at Frp nå er blitt en egen rase..

TS skrev: "Sukk... Dette er så standard FrP. Spre rasisme"

Han frepperen har som hovedbudskap:

«Jeg svarte at jeg er imot islam og det står jeg for. Jeg kan skrive det en gang til også at:Jeg er totalt imot at en kultur som islam skal inn og bre seg ut i Norge.»

Da er altså islam en rase?

Og, da kan vel FRP'ere vel være en rase?

Forskjellen er vel at hatet mot FRP og FRP'ere kan spres fritt uten at noen bryr seg, ja det applauderes likefrem, bl.a. her på KG.

Hvis moral er bra så er dobbel-moral minst dobbelt så bra!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke folk som forsvarer FrP her. Det er jo ikke akkurat som dette er en sjeldenhet, eller bare kommer fra perifere raringer. Var ikke Per-Willy Amundsen innvandringspolitisk talsmann, og Christian Tybring-Gjedde leder i Oslo FrP, da de liret av seg de mest hårreisende påstandene?

Hvilke hårreisende påstander har Amundsen og Tybring-Gjedde liret av seg? Du kan ikke bare slenge ut slike påstander uten å komme med eksempler.

Anonymous poster hash: 3ac99...b5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så uvanlig med rabiate uttalelser fra politikere. Her er noen uttalelser fra en AP-politiker:

"«Jævla jøde horer, skulle ønske Hitler kunne kommet tilbake og dusjet dere litt mer.»

Andre grove innlegg ble også skrevet. Da en person skriver «jævla jødehorer. De kan suge meg 8 ganger hver.» svarer Ahmed:

«Pass på å bli sugd av dem da!! Du kommer å få problemer i kuken :P!!»

http://www.dagbladet.no/2012/11/20/nyheter/innenriks/auf/israel/24457893/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...