Gå til innhold

Muslimer og jøder


jabx

Anbefalte innlegg

Ja, du spurte meg om hva jeg mente med korstog. Jeg forklarte.

Jeg tror nok ikke det var jeg som spurte deg om det, men forklaringen din er latterlig. Hele saken er basert på muslimers handlinger. Da er det klart man diskuterer muslimer. Det har ingenting med korstog el.l. å gjøre.

Jeg kritiserte at du angrep en bruker for å komme med en egen opplevd av mobbing. Det var AnonymBruker som begynte med hetsing i skolegården -> http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=878207&p=15241674 Hvorfor har du ikke angrepet denne personen? Du nevnte jo ikke selv jødene i åpningsinnlegget ditt, men det er helt greit at andre brukere drar opp det. Tittelen på tråden din er forøvrig "Muslimer, barn, rasisme, vold." Ingen spesifisering om at dette handler kun om muslimske barn. Det er ting du kommer med i ettertid når du ser at folk ikke er enig i hvordan du vinkler debatten.

Rasismen mot jøder er bare enda et eksempel på den islamistiske ukulturen som forpester Norge. Rasisme og vold mot jøder fra muslimer er blitt ganske vanlig i Europa. Det er altså relevant for temaet. Det utdyper de bakenforliggende årsakene.
Innlegget du linker til inneholder relevant faktainformasjon. Innlegget jeg kritiserte inneholdt en ren avsporing med en uverifisert og irrelevant historie.
Endret av jabx
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du siterte et helt avsnitt der det ikke sto noe om at bare muslimske barn trakasserer jøder. Jeg har til og med forklart med teskje hvordan man må være rimelig tomhjernet for å tolke det på den måten.

Derfor må du enten innrømme at du dreit deg ut, eller så må du være mer konkret og forklare nøyaktig hvilke ord du tolket slik.

Jeg har sitert det, hvorfor skal jeg sitere igjen? Jeg har gjentatte ganger sitert deg, kommet med spørsmål uten at du svarer på en dritt. Hvorfor skal jeg gjenta meg selv i uendeligheten, sitere deg og svare deg når jeg aldri får svar på de spørsmålene jeg stiller. Begynn å svar, slutt med personangrepene eller legg debatten død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke det var jeg som spurte deg om det, men forklaringen din er latterlig. Hele saken er basert på muslimers handlinger. Da er det klart man diskuterer muslimer. Det har ingenting med korstog el.l. å gjøre.

Rasismen mot jøder er bare enda et eksempel på den islamistiske ukulturen som forpester Norge. Rasisme og vold mot jøder fra muslimer er blitt ganske vanlig i Europa. Det er altså relevant for temaet. Det utdyper de bakenforliggende årsakene.
Innlegget du linker til inneholder relevant faktainformasjon. Innlegget jeg kritiserte inneholdt en ren avsporing med en uverifisert og irrelevant historie.

Du skriver jo at vi ikke diskuterer mobbing og en enkelthendelse, men nå er det plutselig lov å diskutere jødehets.

Forresten, hvor er svarene på resten av innlegget mitt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sitert det, hvorfor skal jeg sitere igjen? Jeg har gjentatte ganger sitert deg, kommet med spørsmål uten at du svarer på en dritt. Hvorfor skal jeg gjenta meg selv i uendeligheten, sitere deg og svare deg når jeg aldri får svar på de spørsmålene jeg stiller. Begynn å svar, slutt med personangrepene eller legg debatten død.

Du skal sitere de konkrete ordene der du mener jeg har skrevet det du påstår at jeg har skrevet. Alle som kan norsk vil raskt se at du bare lyver og bløffer.

Hvilke spørsmål har jeg ikke svart på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver jo at vi ikke diskuterer mobbing og en enkelthendelse, men nå er det plutselig lov å diskutere jødehets.

Forresten, hvor er svarene på resten av innlegget mitt?

Jeg skrev at hendelsen ikke var mobbing fordi disse guttene ikke hadde trakassert jenta over tid. Mobbing er altså ikke relevant. Jødehets er relevant fordi samme gruppe (muslimer) skaper grunnlaget for dette.

Jeg svarte på hele innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal sitere de konkrete ordene der du mener jeg har skrevet det du påstår at jeg har skrevet. Alle som kan norsk vil raskt se at du bare lyver og bløffer.

Hvilke spørsmål har jeg ikke svart på?

Det har jeg gjort. Jeg siterte hele avsnittet hvor det var akkurat det du gjorde.

Slutt å kom med personangrep. Skjerp deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev at hendelsen ikke var mobbing fordi disse guttene ikke hadde trakassert jenta over tid. Mobbing er altså ikke relevant. Jødehets er relevant fordi samme gruppe (muslimer) skaper grunnlaget for dette.

Jeg svarte på hele innlegget ditt.

Nei. Det har du ikke gjort.

Jødehets i skolegården = mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for det meste religionen til muslimer jeg har problemer med. Kvinnefiendtlighet og kjønns-lemlestelse er ikke bra...

Jøder kan jeg ikke så mye om, men har hørt av mange at de kan være veldig grådige, så velger å ta avstand fra dem også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort. Jeg siterte hele avsnittet hvor det var akkurat det du gjorde.

Slutt å kom med personangrep. Skjerp deg.

Nei, du siterte et avsnitt der jeg ikke skrev det du påstår at jeg skrev. Derfor må du nå sitere kun de konkrete ordene som du mener betyr det du påstår at jeg skrev. Ellers er du avslørt som løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det har du ikke gjort.

Jødehets i skolegården = mobbing.

Klarer du ikke å lese det jeg skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Flere oppdiktede historier, ser jeg.

snakk for deg selv jabx...

Anonymous poster hash: a3c6e...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig et godt innlegg du hadde å komme med ni måneder etter siste innlegg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var virkelig et godt innlegg du hadde å komme med ni måneder etter siste innlegg...

Du kan godt snakke for deg selv. Du kom ikke med noe svar...

Anonymous poster hash: a3c6e...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...