Gå til innhold

La Admed bli! (støttemarkering i morgen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du aksepterer at folk løy og begår kriminalitet så lenge de jobber som politikere? Han har ikke angret selv, han ble avslørt. Mest sannsynlig ville han fortsette å leve i løgn hvis han ikke hadde blitt avslørt. Jeg er sjokkert over tankegangen av enkelte her. :sjokkert:

Det er så mange asylsøkere som faktisk kommer hit på ekte grunnlag, de kan bevise at tortur, krig, mord og fengsel er det sm venter de i hjemlandet om de må returnere, og de kan bevise at familie som er igjen trenger å komme hit.

Folk som nathan og familien, som brukte ukritisk ungen i spiss for det sirkuset hadde fått avslag, da er det byebye og hjem, plassen deres skulle vært gitt til noen som fortjente den.

Denne politiker løy og bedro, byebye, slikt tolereres ikke.

Men kjenner vi reglene rett så får han bløtkake og kransekake, og "selvsagt får du bli" fest.

Anonym poster: f9bcefbdbde6b5816c42270fe47f643d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så mange asylsøkere som faktisk kommer hit på ekte grunnlag, de kan bevise at tortur, krig, mord og fengsel er det sm venter de i hjemlandet om de må returnere, og de kan bevise at familie som er igjen trenger å komme hit.

Folk som nathan og familien, som brukte ukritisk ungen i spiss for det sirkuset hadde fått avslag, da er det byebye og hjem, plassen deres skulle vært gitt til noen som fortjente den.

Denne politiker løy og bedro, byebye, slikt tolereres ikke.

Men kjenner vi reglene rett så får han bløtkake og kransekake, og "selvsagt får du bli" fest.

Anonym poster: f9bcefbdbde6b5816c42270fe47f643d

Slike som Salamova, Nathans familie og denne Ahmed ødelegger det for ekte asylsøkere som virkelig trenger beskyttelse og er ærlige. Utrolig at Norge premierer løgn og bedrag, trenering og media sirkus. Gjett hvor mange som kommer til å si sannheten når de vet at så lenge man lyver, så får man bli?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har tillit til våre nye landsmenn.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

så da er det greit for deg at hvem som helst kommer og tar bolligen din? Jeg kan gjerne ta den....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du aksepterer at folk løy og begår kriminalitet så lenge de jobber som politikere? Han har ikke angret selv, han ble avslørt. Mest sannsynlig ville han fortsette å leve i løgn hvis han ikke hadde blitt avslørt. Jeg er sjokkert over tankegangen av enkelte her. :sjokkert:

Du hadde også lyvd om du var i hans sko. Jeg synes det er drøyt å kalle det kriminalitet, for han har bare kommet til Norge for å jobbe og bidra som alle andre.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castor

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/--Jeg-vil-be-om-unnskyldning-og-beklage-til-alle-jeg-kjenner-7156349.html#.UU2UiBxxlBY

Fy fadder også! En gang til dras det "barnets beste" i debatten. Hallo, han løy! Han fikk opphold på falsk grunnlag. Han fikk norsk statsborgerskap på falske premisser! Han fikk familiegjenforening på falsk bakgrunn!

Kast ham og familien ut og statuer et eksempel at slikt ikke tolereres!

Ganske drøyt å si av en som selv er utlending. Kom deg hjem/ut sjøl!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike som Salamova, Nathans familie og denne Ahmed ødelegger det for ekte asylsøkere som virkelig trenger beskyttelse og er ærlige.

Vi har plass til begge.

Til dere som sier ut med Ahmed: Jeg er glad det er Arbeiderpartiet som styrer landet, og ikke dere.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike som Salamova, Nathans familie og denne Ahmed ødelegger det for ekte asylsøkere som virkelig trenger beskyttelse og er ærlige. Utrolig at Norge premierer løgn og bedrag, trenering og media sirkus. Gjett hvor mange som kommer til å si sannheten når de vet at så lenge man lyver, så får man bli?

Jeg husker Salamova så godt, hun skrev bok og passet på å ha media godt i ryggen lenge før det ble en sak om de papirene. Eller.. mangel på dem. Hun stålsatte seg med media og pressen, husker at i løpet av et par dager ble hun tilbudt jobb over alt, for å bli som arbeidsinnvandrer eller noe.

Men de menneskene som faktisk er her på et reellt grunnlag, de sitter fint stille og venter på svar, og venter, og venter, og faller bort i skyggen av disse jævla dramaspillene som er de som peker seg ut.

Anonym poster: f9bcefbdbde6b5816c42270fe47f643d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, best for både han selv, familien, samfunnet som tjener på at folk jobber, og arbeidsgiveren.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Han har ikke skapt noen verdier, han har jobbet for sine egne, altså mot nordmenns rett til eget land, det er ikke å skape verdier, det norske samfunn lider stor skade av slike.

På hvilken måte er det bra for nordmenn, at vi ikke skal ha retten til å kontrollere våre egne grenser, og til og med måtte betale forat anti-norske utleninger som kjemper mot nordmenns rettigheter befester seg i våre hjem?

Endret av Lille Li
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal familien hans bli straffet for at han løy? De har ikke gjort noe annet enn å bo i Norge, ikke stjålet eller andre ting som er galt.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest17

Ganske drøyt å si av en som selv er utlending. Kom deg hjem/ut sjøl!

Ærlig talt, det var saklig :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal ha ros for at han innrømmer løgnen nå, og sier at han angrer. Det viser at han er et godt menneske, og det er helt feil å sette han i båsen "kriminell" sammen med mordere mm.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skal ha ros for at han innrømmer løgnen nå, og sier at han angrer. Det viser at han er et godt menneske, og det er helt feil å sette han i båsen "kriminell" sammen med mordere mm.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Om det stemmer, så er barneheiavoldtektsmennene også gode mennesker. De angrer de også. Rar tankegang spør du meg.

Anonym poster: 11c745699aeced8877a11cb401be5761

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal familien hans bli straffet for at han løy? De har ikke gjort noe annet enn å bo i Norge, ikke stjålet eller andre ting som er galt.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Hvorfor skal familien hans bli belønnet fordi han løy?

Alt de trenger, er å dra hjem til sitt hjem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal nasjonalitet ha noe å si? Er det bedre å si "kom deg ut, du har feil nasjonalitet" enn å si "kom deg ut, du har feil hudfarge?"

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takker pent nei til den ivitasjonen! Skjønner ikke helt hva slags folk som støtter opp under løgnere som har skaffet seg urettmessig opphold på bekostning av noen som faktisk trenger beskyttelse.

Meg om det....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde også lyvd om du var i hans sko. Jeg synes det er drøyt å kalle det kriminalitet, for han har bare kommet til Norge for å jobbe og bidra som alle andre.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Bare fordi du ikke har problemer med å lyve i en slik situasjon, betyr ikke at alle har samme toleranse til slike løgn. Selvfølgelig er det kriminalitet, dette er jo straffbart.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal familien hans bli straffet for at han løy? De har ikke gjort noe annet enn å bo i Norge, ikke stjålet eller andre ting som er galt.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Fordi de har kommet på falske premisser. De har ikke rett til opphold.

Vi har plass til begge.

Til dere som sier ut med Ahmed: Jeg er glad det er Arbeiderpartiet som styrer landet, og ikke dere.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Det er trist at Ap styrer landet, men forhåpentligvis endrer dette seg i år.

Ganske drøyt å si av en som selv er utlending. Kom deg hjem/ut sjøl!

Ja, ganske drøyt at en utlending ikke støtter kriminalitet og er for at løgn ikke skal belønnes med opphold. Jeg har rett å være her, fordi mine oppholdstillatelser baserer seg på riktig informasjon. Ikke sammenlign alle utlendinger med kriminelle som ham, takk.

Endret av Drizzt
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...