Gå til innhold

La Admed bli! (støttemarkering i morgen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke glem Amelie, som fikk gratis utdanning og tjente seg rik på å skrive om sine lovbrudd i tillegg. Hun klarte å vri seg til å få bli, selv om hun egentlig ikke fikk.

Anonymous poster hash: 85af4...275

Ja, hun er kroneeksempel på det som aldri bør skje, men skjer på grunn av enkelte aktivister på ytre venstre. Jeg trodde Tekna var en seriøs organisasjon, men det viste seg at det ikke er tilfellet.

Endret av pinar
Ryddet vekk sitat av slettet innlegg
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet vekk spekulasjoner, utleverende linker og svar.

​Spørsmål om moderering tas på ris og ros eller på pm.

pinar, mod.

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok utlendinger her nå, vi må begynne å tenke på eget folk. :)

Du snakker som du ser ut...

Anonymous poster hash: 26894...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fortsatt støttemarkering for Ahmed i morgen?



Anonymous poster hash: 553d7...fa9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke tro at slikt kan skje i Norge.

"Neda-saken" fikk bred medie-dekning og loven ble fulgt til punkt og prikke. Barn som er født i Norge måtte ta sine foreldres konsekvenser.

Da er det vanskelig for meg å forstå hvorfor denne slimålens familie, hvis sak er helt lik, ikke skriver på FB fra Djibouti.

Neda ser ut til å være familiens overhode. Har ikke sett trynet på faren i media noe sted (med forbehold om at jeg ikke har fulgt den saken med haukeblikk, det var ikke nødvendig, myndighetene behandlet saken korrekt)

Jeg kan vel bare si at din tillit til norske journalister og norske myndigheter er mye større enn min, som er ikke-eksisterende.

Endret av Ulick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Så takker vi i dag Rolf J. Widerøe for å ha dratt ham opp i offentlighet igjen og fått plassert saken på første side av VG-nett. :blomst:

Utvist fra Norge for ett år siden - klagen ennå ikke ferdigbehandlet

Ingressen til Widerøe er knallgod med henvisning til endring av navn.

Khaled Ahmed Taleb (34) løy seg inn i Norge som en forfulgt flyktning - og ble en profilert lokalpolitiker for Arbeiderpartiet. For ett år siden ble han vedtatt varig utvist. I dag heter han Benjamin Ahmed, og bor fortsatt i Norge.

Hans artikkel har blitt plukket opp av Hamar Arbeiderblad og er smick smack øverst til høyre på nett-utgaven.

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Haha, fyren er ennå ikke kastet ut!

Jeg driter i hele mannen og heller ikke noe særlig om ham. Men det er så morsomt å se folk her inne på kg hisse seg til de grader opp! Dere ringer journalister og skriver eposter til Hege Storhaug. Skjer det litt lite i livene deres?

:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fyren er ennå ikke kastet ut!

Jeg driter i hele mannen og heller ikke noe særlig om ham. Men det er så morsomt å se folk her inne på kg hisse seg til de grader opp! Dere ringer journalister og skriver eposter til Hege Storhaug. Skjer det litt lite i livene deres?

:) :) :)

Du er klar over at du er på ett d i s k u s j o n s f o r u m og at alt man skriver her krever engasjement?

Jeg er opptatt av asyl- og innvandrings-politikk. Jeg er interessert i hvorfor en høyt profilert sak fra i fjor, en sak som vil sette presedens i asyl-politikken Norge fører, forsvinner fra mediebildet,

Saken er interessant på flere nivå, som jeg ikke gidder å utbrodere for deg, det ligger i tråden.

Selvfølgelig, når man er engasjert, så bruker man de ressurser som finnes, som Hege Storhaug og journalisten som sist holdt saken for Norges mest leste avis, for å prøve å finne ut av hva som har skjedd med saken. De har tilgang til mennesker og systemer jeg ikke har for å grave.

Mitt engasjement på KG (som er relativt lite, og litt kjapp matte viser at du tilbringer mye mer tid her enn meg) er politisk.

Hvis du synes politiske engasjement er noe å le av så er jeg faktisk litt tapt for ord. Synes du heller at Norges befolkning bør samles på Samliv og relasjoner, i tråden du er nå, og spekulere i hvorfor en fyr ikke får pikken til å stå?

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så takker vi i dag Rolf J. Widerøe for å ha dratt ham opp i offentlighet igjen og fått plassert saken på første side av VG-nett. :blomst:

Utvist fra Norge for ett år siden - klagen ennå ikke ferdigbehandlet

Ingressen til Widerøe er knallgod med henvisning til endring av navn.

Khaled Ahmed Taleb (34) løy seg inn i Norge som en forfulgt flyktning - og ble en profilert lokalpolitiker for Arbeiderpartiet. For ett år siden ble han vedtatt varig utvist. I dag heter han Benjamin Ahmed, og bor fortsatt i Norge.

Hans artikkel har blitt plukket opp av Hamar Arbeiderblad og er smick smack øverst til høyre på nett-utgaven.

Det hele er vel din ære? Det er din henvendelse som fikk journalisten til å ta opp saken? Gratulerer! Bra jobba. Om alle bare var like engansjerte og aktive som deg. :roser: Takk.

Anonymous poster hash: 0ddd2...250

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så takker vi i dag Rolf J. Widerøe for å ha dratt ham opp i offentlighet igjen og fått plassert saken på første side av VG-nett. :blomst:

Utvist fra Norge for ett år siden - klagen ennå ikke ferdigbehandlet

Ingressen til Widerøe er knallgod med henvisning til endring av navn.

Khaled Ahmed Taleb (34) løy seg inn i Norge som en forfulgt flyktning - og ble en profilert lokalpolitiker for Arbeiderpartiet. For ett år siden ble han vedtatt varig utvist. I dag heter han Benjamin Ahmed, og bor fortsatt i Norge.

Hans artikkel har blitt plukket opp av Hamar Arbeiderblad og er smick smack øverst til høyre på nett-utgaven.

Så takker vi også deg for ditt engasjement :) Hvorfor byttet han navn? Og hvorfor er han ikke kastet ut av alle verv? Og dette med bare 4 måneder i fengsel ... Herregud, ikke rart det strømmer med lykkejegere som utgir seg for å være den ene og den andre som asylsøkere. Jeg håper han blir kastet ut sammen med alle andre som aldri skulle vært her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye som overhodet mulig bør sendes ut. Helst i går.

Ok om det koster millioner, bare de drar og ikke kommer igjen



Anonymous poster hash: 826e8...f2f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plager han dere? Han er en vanlig mann som jobber og bidrar til samfunnet. Hvorfor kaste han ut? Bør ikke folk få bo hvor de vil, selv om man har en annen hudfarge?

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Er ikke hudfargen hans som er problemet lille venn

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hvorfor skal nasjonalitet ha noe å si? Er det bedre å si "kom deg ut, du har feil nasjonalitet" enn å si "kom deg ut, du har feil hudfarge?"

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Det har ingenting med hudfarge eller nasjonalitet å gjøre. Det handler om at han fikk opphold på falskt grunnlag på bekostning av andre som hadde rett på asyl her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til slutt kom nyheten: Han skal ut!

http://www.tv2.no/2015/01/05/nyheter/utoya/une/6413611

Anonymous poster hash: 0ddd2...250

Søren og, nå tenkte jeg (basert på tråd-tittelen) å gå på den støttemarkeringen å skrike lungene ut av ledd:

"Det skal ikke kunne betale seg å lyve"

Ikke engang for en AP-politiker!!

Edit: Og jødehater!!

Endret av Sir Winston
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så til slutt kom nyheten: Han skal ut!

http://www.tv2.no/2015/01/05/nyheter/utoya/une/6413611

Anonymous poster hash: 0ddd2...250

Tror det ikke før jeg får se det. I Norge har en som skal utvises mer rettigheter og anke muligheter en noen som er anklaget for mord.

Anonymous poster hash: 6e7ca...69d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ikke før jeg får se det. I Norge har en som skal utvises mer rettigheter og anke muligheter en noen som er anklaget for mord.

Anonymous poster hash: 6e7ca...69d

Og i hvert fall mer enn pleietrengende eldre på sykehjem.

Anonymous poster hash: e642c...d4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ikke før jeg får se det. I Norge har en som skal utvises mer rettigheter og anke muligheter en noen som er anklaget for mord.

Anonymous poster hash: 6e7ca...69d

Han har vel brukt opp alle ordinære ankemuligheter nå, dersom han skal fortsette å trenere må han gå til rettssak.

Anonymous poster hash: d9baa...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tillater meg en liten :danse: jeg, men....

Selv om hans advokat opplyser til NRK at han ikke kommer til å anke, så tror jeg ikke på det før anke-fristen er over.

Jeg var naiv tidligere i tråden når jeg lykkelig meldte at han skulle ut. Siden den gang har jeg lest nok om både denne mannen og alle andre lignende saker (takk til flere i tråden her som skriver om asyl-avslags-saker) til å ha litt mer skepsis i hodet.

Han er såra og vonbroten nå så det er godt mulig dette er en "trass-uttalelse" utløst av avvisning, men at han, som den sosiopaten han er, kjapt trekker opp surmulings-leppa,blir boostet av "awwwwws dakkar-koret" sitt og finner på en "nobel" ankegrunn, er ikke umulig.

Da var det bare familien igjen.

Hamar Arbeiderblad

- Jeg tar ansvaret for alt jeg har gjort og denne saken handler om meg og ikke min familie.

Det var jeg som ikke fortalte sannheten og det var jeg som var regissør og fortalte dem hva de skulle si da de kom hit på familiegjenforening. Det er jeg som har satt dem i denne situasjonen.

Eeernm, du og dine foreldre gjorde det til en familie-affære. De voksne i familien dro med seg de mindre-årige, nå får de svi.

At de får bli er det aller viktigste for meg nå, sier han.

Ja, Djibouti står vel ikke klar med leilighet og penger å leve for,for noen av dere, noen må jo forsørge deg og du kan vel ikke ta økonomisk ansvar for familien din, så Hr. Ahmed, for èn gangs skyld tror jeg deg!

Merksnodig, både hos TV2, Nrk og Hamar Arbeiderblad så er hevder overskriften at han skal "kastes ut". Han skal vel ta drosje til Gardermoen tenker jeg, også fly derifra, men jeg er villig til å la ham bli en stund til mens jeg får konstruert en diger katapult som kan stilles mot Djibouti og sende ham avgårde med ett "TWAAANGG!".

De av oss som ikke ville stille på støttemarkeringen er nok alle allikevel villig til å "ta i ett tak" for ham og i kollektiv dra "sleng-innretningen" så langt bakover som den må for å få plassert ham og koffertene hans i hjemlandet.

Når han er bungee-kastet ut så snur vi katapulten mot Irak og gjør kort prosess med Krekar i samme slengen.

"Norway tests new missile - The Asylum Rejector".

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...