Gå til innhold

Ordet "mensensmerter" - utblåsning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg også over menssmerter, men ikke av samme grunn! Ble litt skuffet da jeg oppdaget tråden og trodde at endelig var det noen andre som irriterte seg over det samme.

 

Min irritasjon går på at folk sier de har menssmerter når de mener at de har noen smerter i mage/underliv. "Opplevde menssmerter i uke 27" - dersom du er gravid har du ikke menssmerter, for du har jo ikke mensen!



Anonymous poster hash: 0fbc2...82b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg irriterer meg også over menssmerter, men ikke av samme grunn! Ble litt skuffet da jeg oppdaget tråden og trodde at endelig var det noen andre som irriterte seg over det samme.

 

Min irritasjon går på at folk sier de har menssmerter når de mener at de har noen smerter i mage/underliv. "Opplevde menssmerter i uke 27" - dersom du er gravid har du ikke menssmerter, for du har jo ikke mensen!

Anonymous poster hash: 0fbc2...82b

 

 

Det er jeg forsåvidt enig i. Strengt tatt er det korrekte at man har livmorsmerter, eggstokksmerter eller livmorhalssmerter. ;) Selv sier jeg at jeg har slike smerter som ligner på menssmerter om det ikke er menssmerter, men bare i samme område. 

Anonymous poster hash: 6d167...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...