Gå til innhold

Spiste opp sjokoladen til kollegaen min! KRISE


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobbet overtid i dag. Var så sulten at jeg snokte i skuffene til kollegaene mine. Jeg fant ikke noe annet enn knekkebrød, smørost, en pastilleske osv i starten. "ÆSJ", tenkte jeg. Jeg hadde jo lyst på noe godt. Så plutselig da jeg egentlig hadde gitt opp og tenkte meg på butikken åpnet jeg en skuff.... og det lyste en stor plate med sjokolade mot meg. Jeg kastet meg over den. Tenkte kun ta en bit... MEN!!!!!! Spiste den opp. Ikke bit for bit, men jeg nærmest dyttet hele i meg. Så angret jeg... problemet er at dette ikke var en normal sjokolade, men en sjokolade som ikke selges i norge- jeg hadde jo tenkt å få tak i en og legge tilbake... men nå sitter jeg fint i det. Hva hadde dere gjort?



Anonymous poster hash: 3080d...3e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy søren så utrolig stygt gjort! Håper ikke du får sparken? Det er sikkert videoovervåkning der, håper du blir tatt! Du tar ikke ting som IKKE er dine.



Anonymous poster hash: 396fb...430
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk blitt litt sur. Da hadde jeg forventet at du kjøpte favorittsjokoladen min, samme hva den koster.

Mvh sjokolademonsteret



Anonymous poster hash: 409d4...f19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner den vel i en spesialbutikk, evt. amazon eller ebay?



Anonymous poster hash: 3168b...e1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulket jobben Har ikke hørt noe enda.



Anonymous poster hash: 51524...366
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig dåelig kollega du er! Snoker i skuffene til arbeidskameratene dine...!

Anonymous poster hash: ce42e...7cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulket jobben Har ikke hørt noe enda.

Anonymous poster hash: 51524...366

Stjele fra kollegaene dine, og så skulke jobben. Slike som deg er min verste skrekk som arbeidsgiver. Skam deg. Når du er ferdig med å skamme deg peller du deg på jobb, tilstår til kollegaen din, beklager og erstatter sjokoladen.

Anonymous poster hash: 6d54f...413

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Skjønner at du er nervøs, men dette ordner seg! Ikke skulk jobben, det gjør bare ting verre. I første omgang ville jeg tatt kollegaen til side og fortalt hva som har skjedd, med ønske om å erstatte den.

Alle mennesker gjør feil. Det er hvordan en velger å handle etter feilen som er viktig. Dette kommer til å ordne seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se hvor lett det er å fyre opp folk her inne med trolletråder, går fem på hver gang :fnise:



Anonymous poster hash: a1ba2...360
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde lagt deg for hat om jeg var din kollega.

En ting er at du åt sjokoladen, men det er verre at du ikke har sperrer for å snoke i dine kollegers skuffer. Dersom du mangler penger til noe du har lyst på, hva gjør du da? Saumfarer jakkelommene til kollegene dine på jakt etter penger? Og attpåtil skulker du jobben. Håper du får sparken.

Let etter sjokoladen på nettet og erstatt den fort som faen, din lille kleptoman.

Anonymous poster hash: ceb25...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Kjøp tre plater tilbake og legg dem i skuffen og gi en muntlig forklaring og unnskyldning, når vedkommende blir kalr over at det har skjedd noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, nå kan du bare vente på fellesmailen som kommer snart: HVEM HAR SPIST DEN DYRE, FINE SJOKOLADEN MIN???!!!??

Og neste felles møte vil det bli tatt opp i plenum om det skal installeres kameraer grunnet sjokolade stjeling osv.

TS: kjøp en ny fin sjokolade til vedkommende. Legg deg flat. Si at du ikke vet hva som kom over deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet overtid i dag. Var så sulten at jeg snokte i skuffene til kollegaene mine. Jeg fant ikke noe annet enn knekkebrød, smørost, en pastilleske osv i starten. "ÆSJ", tenkte jeg. Jeg hadde jo lyst på noe godt. Så plutselig da jeg egentlig hadde gitt opp og tenkte meg på butikken åpnet jeg en skuff.... og det lyste en stor plate med sjokolade mot meg. Jeg kastet meg over den. Tenkte kun ta en bit... MEN!!!!!! Spiste den opp. Ikke bit for bit, men jeg nærmest dyttet hele i meg. Så angret jeg... problemet er at dette ikke var en normal sjokolade, men en sjokolade som ikke selges i norge- jeg hadde jo tenkt å få tak i en og legge tilbake... men nå sitter jeg fint i det. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 3080d...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

TS spør hva andre ville gjort i samme situasjon. Jeg tror vedkommende har skjønt at dette ikke var en bra ting å gjøre. Noen skal alltid være ute etter å slenge negativitet her og der. Svar nå heller på hva dere ville ha gjort dersom dette hadde vært dere, gjerne uten spydige kommentarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...