Gå til innhold

Har du fullført et studie du i utgangspunktet ikke ønsket å gå på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt på et årsstudie (IT,restplass) som jeg egentlig bare tok fordi jeg ikke har jobb/annet studie i sikte akkurat nå. Tenkte bare det var greit å ha noe å gå til nå, men innser jo at det sikkert vil bli forferdelig tungt å henge med, og også vanskelig å få gode resultat på innleveringer og eksamen da man sliter med å finne feltet interessant. Har ikke studert før, og er veldig usikker på om det lar seg gjøre å komme seg igjennom året med greie resultat når det er så som så med motivasjonen.

Noen som har erfaringer med en lignende situasjon og har noen gode råd?



Anonymous poster hash: 71f24...360
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde det og angrer så utrolig nå! 4 bortkastet år. Jippi. Er helt jævlig.

Anonymous poster hash: 63579...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også:-( jeg sluttet i jobben min som jeg virkelig likte, med herlige kollegaer og fin arbeidstid. Begynte på universitetet på en 3 årig utdannelse innenfor noe helt annet, fordi jeg følte jeg "måtte" studere siden "alle" andre gjorde det. Merket på slutten av 1.semester at det var feil. Følte meg mislykket og var redd for å si det høyt. Jeg pinse meg gjennom 3 lange år. Ble utslitt og deprimert. Nå sitter jeg her ferdig utdannet med noe jeg ikke vil jobbe med, og har søkt mange jobber innenfor det jeg jobbet med før uten å få napp, mest sannsynlig fordi jeg har vært utfor bransjen så lenge. Føles forferdelig. Jeg angrer sånn på at jeg leverte oppsigelsen og bestemte meg for å studere den dagen i 2010. :-(

Anonymous poster hash: 81905...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...