Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Ja! Vi spiller det i Strategi på BI :-) Veldig moro!

Det gjør jeg og!! Kanskje vi er i samme klasse??

Synes det var kjempegøy jeg og. Men ble megastressa av den "skumle" spennende musikken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør jeg og!! Kanskje vi er i samme klasse??

Synes det var kjempegøy jeg og. Men ble megastressa av den "skumle" spennende musikken :ler:

Uuuuh, kanskje! Kan avsløre at det ble en liten sjokolade på meg forrige uke 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Er du mann? Her var det en mann som fikk begge.

Haha, nei! Er kvinne :-) Går i torsdagsklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååååååååååh, jeg er så lei av å ikke få begynne! Greit misunnelig på alle dere som har startet allerede :fnise: Jeg begynner også å bli litt nervøs for å ikke ha hørt noe som helst fra fakultetet ennå, vi skal starte om fire uker og intranettet har ikke åpnet for oppmelding i mine fag, jeg har ikke fått tildelt veileder for diplomoppgaven i regi, og jeg vet fortsatt ikke hva det fjerde faget mitt blir. De har nettopp ansatt to nye forelesere og det tar jo sikkert litt tid å få registrert fagene deres og godkjent pensumlister og slikt med universitetsstyret, men læll da! Møtte ei venninne i går som tar masteren sin i litteratur, og hun er ferdig med oppmelding og har fått leselister, timeplan, veileder og alt.

Jeg er også smertelig klar over at dette er siste året av graden min, og tanken på å forlate universitetet er forferdelig, særlig siden det mest sannsynlig også betyr at jeg må forlate studielandet :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg også klage...

Er sengeliggende på 5.dagen og har null sjans til å komme meg på skolen. Prøvde i dag, men gikk nesten i dørken da jeg prøvde å ta på meg skoene...

Synes det er så kjipt å neste uke være den som ikke kjenner noen på seminarene, den som ligger etter og den som gang på gang må sende mail til seminarleder og "unnskylde" seg for at jeg ikke kan komme - i dag heller.

Ikke ser feberen ut til å ville gi seg heller...halleluja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir et tøft semester! Skole 8-16 mange dager, og maaaaaaasse pensum. Kommer til å slite med matten :( Jaja, får bare stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen rettferdiggjøre at det er overkommelig å lese 100 sider pensum til hver forbanna forelesning? :sur:



Anonymous poster hash: f7c25...955
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen rettferdiggjøre at det er overkommelig å lese 100 sider pensum til hver forbanna forelesning? :sur:

Anonymous poster hash: f7c25...955

Når er det hver forelesning er da? Dersom det er hver dag synes jeg det er litt mye, men hvis det er 1 dag i mellom så synes jeg det ikke er ille.

Anonymous poster hash: 8a190...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at timeplanen ikke er ordentlig satt for hver uke enda! UMULIG å planlegge jobb ved siden av studier... Nå har den endret seg enda en gang, noe som fører til at jeg må ringe jobb igjen for å si jeg ikke kan jobbe! Grr..

Anonymous poster hash: 4040f...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Det er så kjedelig at timeplanen kan forandre seg så mye. Hadde vært mye enklere(og bedre) om jeg bare kunne ha skrevet ut timeplanen og hatt i mappa mi eller hengt opp på veggen istedet for å starte opp datamaskina og logge meg inn på Fronter hver eneste morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet på mandag, fikk ikke kjøpt bøker før onsdag. Slår opp i et par av bøkene nå i dag for å lese og gjøre litt lekser, og ser bare at jeg henger helt utrolig etter. Ser ut til at jeg må bruke hele helgen på å lese for å i det hele tatt ha en liten sjangs til å henge med videre neste uke. Litt krise at jeg faktisk skal i to (!) bursdager denne helga. *sukk* :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet på mandag, fikk ikke kjøpt bøker før onsdag. Slår opp i et par av bøkene nå i dag for å lese og gjøre litt lekser, og ser bare at jeg henger helt utrolig etter. Ser ut til at jeg må bruke hele helgen på å lese for å i det hele tatt ha en liten sjangs til å henge med videre neste uke. Litt krise at jeg faktisk skal i to (!) bursdager denne helga. *sukk* :(

Du slår ikke meg. Jeg startet den 12. med forelesninger med en gang (nytt studie), og jeg har ikke åpnet bøkene engang. Jeg har ikke fått kjøpt inn alle bøkene heller. Så ja.. Fadderuken har strekt seg over 3 uker, så det er alltid noe som skjer. Veldig mye obligatorisk på studiet jeg går (medisin), så når det i tillegg er så mye opplegg etter dette, så er det veldig lite tid til lesing. Neste uke får jeg vel ta igjen litt, men igjen er det en helt spesiell uke på studiet hvor det er obligatorisk fra morgen til sent på kveld. Akk...

Anonymous poster hash: 8a190...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt feilpost, men ble helt satt ut av en jente som startet på studiet dette semesteret.

Spurte henne hvordan det gikk, også klagde hun over at hun ikke hadde funnet seg helt tilrette fordi hun var eldre enn de andre studentene. Åj du ser jo ikke noe eldre ut, hvor gammel er du, spurte jeg. 93-modell svarte hun.

Går forresten på medisin så gjennomsnittsstudenten er jo en del eldre enn henne.



Anonymous poster hash: 05fba...5a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan Akademika/Studia liksom være "studentenes bokhandel" når de er over 200 kroner dyrere i butikk enn helt vanlige bokhandlere på nett? :O Ble helt sjokkert idag, og har i alle fall ingen planer om å benytte meg av den butikken mer.



Anonymous poster hash: e2fc7...f48
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt feilpost, men ble helt satt ut av en jente som startet på studiet dette semesteret.

Spurte henne hvordan det gikk, også klagde hun over at hun ikke hadde funnet seg helt tilrette fordi hun var eldre enn de andre studentene. Åj du ser jo ikke noe eldre ut, hvor gammel er du, spurte jeg. 93-modell svarte hun.

Går forresten på medisin så gjennomsnittsstudenten er jo en del eldre enn henne.

Anonymous poster hash: 05fba...5a6

Haha. Enig. En som går her (også medisin) er 35 år, og hun har ingen problemer med å finne seg helt til rette. Har også truffet på flere som er i slutten av 20-årsalderen som trives veldig. De aller fleste er 94 og nedover (flesteparten er er 93, 92 og 91). Svært få som er 95. Veldig spesielt av henne å si det der.

Anonymous poster hash: 8a190...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR kommer jeg alltid på kollokviegrupper med de på 50+ ?! Jeg vil ha jevnaldrende venner jeg kan prate med faget om, jeg får absolutt INGENTING ut av å prate med faget med en mann på 50+ når jeg selv er 22.

Og JA, jeg har prøvd det før! Jeg kommer ALLTID på kollokviegruppe med disse! ALLTID! Det er sikkert slemt å si, men da vil jeg faktisk heller ikke ha noe kollokviegruppe. Og hvordan sier man det til en mann på 50+ liksom?!



Anonymous poster hash: 49b9d...09b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...