Gå til innhold

sexy undertøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har veldig lyst til at jeg skal kjøpe sexy undertøy. Typisk strømper/strømpeholdere og korsett, og truse med fransk åpning. Men jeg kjenner at det grøsser langt inni marg og bein av tenke på det! Haha ser for meg at det hadde vært så sykt kleint å komme inn i et rom iført sexy undertøy og generelt være/oppføre seg sexy! Handler også litt om min selvtillit og ikke fullt så stramme kropp. Noen som vil gi meg tips til hvordan jeg skal oppføre meg, si osv?? Haha føler meg ganske dum nå altså så be nice... :')

Anonymous poster hash: a5fc6...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen er sexy i seg selv, og undertøyet smykker kroppen:)) hvis du bare hopper i det, kjøper et sexy undertøy og viser deg frem, så viser du deg selv at du klarer det og at det ikke var så ille som du fryktet. Tror det vil øke selvtilliten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du være tøff! Dette går kjempebra. Når du ser reaksjonen hans (eller kanskje ereksjonen?) kommer du til å gå med sexy undertøy daglig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter meg ofte for kjæresten min i sexy undertøy og kostyme :) nettingstrømper er en klar favoritt her. Jeg var også litt nervøs i starten, men han er så flink til å gi komplimenter at det gikk mye bedre enn forventet og jeg ble så selvsikker. Og nå elsker jeg og kle meg opp for han :) du må bare tørre og så går alt mye bedre etter det!

Anonymous poster hash: d1008...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter meg ofte for kjæresten min i sexy undertøy og kostyme :) nettingstrømper er en klar favoritt her. Jeg var også litt nervøs i starten, men han er så flink til å gi komplimenter at det gikk mye bedre enn forventet og jeg ble så selvsikker. Og nå elsker jeg og kle meg opp for han :) du må bare tørre og så går alt mye bedre etter det!

Anonymous poster hash: d1008...56c

TS her. Han er desverre ikke flink til å gi komplimenter men vi satt å så på noe undertøy i dag å hadde såå lyst til at jeg skulle bestille. Fortalte hvor sexy han syns det var. Så jeg bestilte når jeg kom hjem..suspender, string med fransk åpning ( dette var et must i følge han haha) og nettingstrømper, har en svart bh jeg kan ha til. så nå håper jeg han blir fornøyd <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: a5fc6...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger nok ikke å te deg annerledes. Bare vær deg selv ;)

Og ikke kjøp noe som er skikkelig overdrevet. DA er det ikke rart du vil føle deg utilpass.

Kanskje en sexy neglisje med en søt truse under?

Så kan du gå til strømper og høyhælste sko etterpå? Steg for steg.

Eventuelt kan du jo la han velge ut hva du vil ha på deg, men jeg regner med at du sikkert selv vet hva som vil fremheve og skjule det du ikke er like glad i å vise frem OG det blir sikkert bedre om han ikke vet hva som venter han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...