Gå til innhold

Jenter og kort hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva syntes dere om kort hår på jenter/kvinner?

 

For min del så er kort hår på jenter lite tiltrekkende, og det er særs sjelden en jente ser mer attraktiv ut med kort hår enn med langt. Det er fortsatt noen som kan se veldig bra ut med kort hår, men det er veldig sjeldent, og de er ofte utrolig pene i utgangspunktet.

 

Hva syntes dere? Svar gjerne om du er mann eller kvinne.



Anonymous poster hash: 42a0e...24b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser bra ut med kort hår, jeg syns de fleste ser bra ut med kort hår. Kort hår er awesome.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stygt

Anonymous poster hash: 2881d...3f0

 

Og jeg er kvinne

Anonymous poster hash: 2881d...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de aller fleste jenter ser best ut med langt hår, men folk må få gå som de vil.

Endret av Blod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatning at forskjellige frisyrer kler forskjellige mennesker. Audrey Hepurn så fantastisk ut med kort hår (mener jeg).  Jeg er dame hvis det er noen tvil. ;) Selv synes jeg at jeg ser best ut med langt hår. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hva syntes dere om kort hår på jenter/kvinner?

 

For min del så er kort hår på jenter lite tiltrekkende, og det er særs sjelden en jente ser mer attraktiv ut med kort hår enn med langt. Det er fortsatt noen som kan se veldig bra ut med kort hår, men det er veldig sjeldent, og de er ofte utrolig pene i utgangspunktet.

 

Hva syntes dere? Svar gjerne om du er mann eller kvinne.

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

 

TS Igjen. For å utdype; de jenter som fortsatt ser bra ut med kort hår, er etter min mening ikke fordi kort hår gjør dem attraktiv, men heller at de er attraktive til tross for det korte håret, og de ville nesten alltid sett bedre ut med langt hår.

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting kan slå langt, vakkert hår på en kvinne! Feminint;)

Hilsen kvinne med langt, fyldig hår med fall i



Anonymous poster hash: dacb3...57f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at hun fortsatt var attraktiv med kort hår, men hun var helt klart enda mer attraktiv med langt hår. Igjen, hun er attraktiv til tross for at hun hadde kort hår og ikke på grunn av det. (etter min mening såklart).

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mange måter er "vi" programmert til å tiltrekkes av det som er signaler på sunnhet. Og historisk sett har langt hår vært et slikt tegn hos kvinner. Håret er noe av det første som går hvis man har vært/er syk blant annet. 

 

Håret er også noe av det som skiller seg ganske mye mellom kjønnene og menn har historisk sett ikke samlet opp lengre hår da dette ville vært en kilde til problemer under strabaser med jakt/kamp og hurtig forflytning. 

 

Det blir som med hofter, bryster, former, symmetri i ansikt osv. Universale tegn for skjønnhet/sunnhet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Enig at hun fortsatt var attraktiv med kort hår, men hun var helt klart enda mer attraktiv med langt hår. Igjen, hun er attraktiv til tross for at hun hadde kort hår og ikke på grunn av det. (etter min mening såklart).

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

 

Ehh nei. Hun ser mye bedre ut med kort hår. Hun har en type utstråling som ikke kler langt hår.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mange måter er "vi" programmert til å tiltrekkes av det som er signaler på sunnhet. Og historisk sett har langt hår vært et slikt tegn hos kvinner. Håret er noe av det første som går hvis man har vært/er syk blant annet. 

 

Håret er også noe av det som skiller seg ganske mye mellom kjønnene og menn har historisk sett ikke samlet opp lengre hår da dette ville vært en kilde til problemer under strabaser med jakt/kamp og hurtig forflytning. 

 

Det blir som med hofter, bryster, former, symmetri i ansikt osv. Universale tegn for skjønnhet/sunnhet. 

TS her. Dette er noe av det jeg også har lest om temaet, og virker forsåvidt plausibelt nok. Hadde vært artig å sett noe mer forskning på området! De fleste kompisene mine er stort sett veldig enig med meg, og det ser ut som de fleste menn også er enig.

 

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh nei. Hun ser mye bedre ut med kort hår. Hun har en type utstråling som ikke kler langt hår.

TS her: Jeg er mann,og syntes hun helt klart var penere med langt.

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruby Rose er uten tvil MYE heitere med kort hår. Alle som sier meg imot trenger briller, åpenbart..

Kort hår er pent syntes jeg. Har meget kort hår selv, og syntes jeg kler det. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen kler langt, andre kler kort. Det aller beste er kvinner og menn som har en frisyre de trives med. Da er de aller vakrest.

Forøvrig er jeg enig med de som synes at Ruby Rose er penest med kort. Det synes hun sikkert selv også, siden hun har hatt det i noen år nå.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruby Rose er uten tvil MYE heitere med kort hår. Alle som sier meg imot trenger briller, åpenbart..

Kort hår er pent syntes jeg. Har meget kort hår selv, og syntes jeg kler det. 

Det er fordi du er kvinne, liker menn og med kort hår ser hun lesbisk ut. Altså hun ligner på en mann. 

Anonymous poster hash: 2881d...3f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynt, pistrete hår er aldri pent, uansett hvor langt det er.



Anonymous poster hash: 1f006...21e
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er fordi du er kvinne, liker menn og med kort hår ser hun lesbisk ut. Altså hun ligner på en mann. 

Anonymous poster hash: 2881d...3f0

 

 

Hun er lesbisk. Men hun ER penere med kort hår, ansiktstrekkene hennes kommer mye bedre frem. 

Du syntes hun er penere med langt hår fordi du er mann, og assossierer kort hår med maskulinitet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...