Gå til innhold

Erfaring med damer fra Ukraina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg lurer på om noen gutter/menn har reist ned til øst Europa og skaffet seg damer der, og hvordan var deres erfaring?

 

Har hørt rykter om at man kan dra ned dit og finne seg nydelige damer og jeg lurer på om nordmenn har vært med på det?

 

Er det lett å få seg dame der????

 



Anonymous poster hash: 786f2...9cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud...



Anonymous poster hash: 4e112...ac2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen skulle finne på å spørre om noe slikt på KG, altså KVINNEGUIDEN er simpelthen for dumt til å tro. 

Du er åpenbart et troll. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, skal ikke se bort ifra det, er jo mange menn som drar til Filly og Thailand...Så hvorfor ikke Øst Europa også... x)
En del amerikanere gjør jo dette...:P 

Så en dokumentar om dette, postordrebruder fra øst europa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, skal ikke se bort ifra det, er jo mange menn som drar til Filly og Thailand...Så hvorfor ikke Øst Europa også... x)

En del amerikanere gjør jo dette... :P

Så en dokumentar om dette, postordrebruder fra øst europa...

 

Postordrebruder fra øst-europa er i stor hovedsak svindel som ender opp med at man blir loppet for penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postordrebruder fra øst-europa er i stor hovedsak svindel som ender opp med at man blir loppet for penger. 

Åh, så du har erfaring med det ser jeg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så du har erfaring med det ser jeg? ;)

 

nope, jeg driver ikke med internet dating. vg hadde en dokumentar om det for en tid tilbake hvor det ble avdekket mye svindel og at de norske mannfolka ble lurt fra seg store summer etter å ha funnet kjærligheten med ei på postordre datingsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, jeg driver ikke med internet dating. vg hadde en dokumentar om det for en tid tilbake hvor det ble avdekket mye svindel og at de norske mannfolka ble lurt fra seg store summer etter å ha funnet kjærligheten med ei på postordre datingsider.

Hehe, jeg hadde håpet at du tok det som litt dårlig humor fra min side :fnise:

Men joda, er mye svindel med slike ting..

Men mener jeg så en eller annen dokumentar på TV for ett par år siden om postordrebruder fra Øst Europa. Om amerikanere som hentet seg ei, hvor de mente at kvinner der borte var mer -fit- til å være husmor enn amerikanske kvinner og det med at det var for mange kvinner samlet i ett land, slik at det nesten ble umulig for kvinner å gifte seg og stifte familie, da alle egentlig ble opptatt rimelig kjapt. + Komme seg vekk fra diverse miljøer eller fattigdom.

Men det er jo klart, man bør jo være forsiktig uansett, man vet jo aldri om det er svindel eller ikke og om man satser for det, så se litt rundt og ikke ta den første som kommer din vei xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei,

 

jeg lurer på om noen gutter/menn har reist ned til øst Europa og skaffet seg damer der, og hvordan var deres erfaring?

 

Har hørt rykter om at man kan dra ned dit og finne seg nydelige damer og jeg lurer på om nordmenn har vært med på det?

 

Er det lett å få seg dame der????

 

Anonymous poster hash: 786f2...9cf

 

 

Ja, det er bare å reise ned, ta med seg den første man finner, også leve lykkelig alle sine dager....

Anonymous poster hash: 3e62c...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er deilige. Det beste er at de unge jentene i de landene ikke bryr seg om hvor gammel du er, så lenge du kan ta deg av de ;)

Østlige Poland, Ukrainia og Azerbaijan er mine favoritter :)

Anonymous poster hash: 1d5e9...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en flott dokumentar om dette på nrk Brennpunkt kanskje 8 uker siden. Der får du litt tips om hva du skal og ikke skal gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postordrebruder fra øst-europa er i stor hovedsak svindel som ender opp med at man blir loppet for penger. 

 

Jeg tror at når man drar til Ukraina ens ærend for å komme hjem med en dame derfra, er sjangsen stor for å bli loppet for penger uansett om det organsiert eller ei :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at når man drar til Ukraina ens ærend for å komme hjem med en dame derfra, er sjangsen stor for å bli loppet for penger uansett om det organsiert eller ei :P

 

Jau jau.

 

Men spesielt utsatt er ensomme eldre norske menn som forelsker seg i ei ung smellvakker ukrainsk jente med profil på datingside. 

 

Kjærligheten er selvfølgelig alltid gjensidig, den unge rå-lekre rypa av ei ukrainer er flink til å formidle at de er dypt forelsket i den eldre herremannen - så lenge pengene ruller inn.

 

Så kommer dagen når den eldre norske herren reiser til ukraina for å treffe sin store kjærlighet. Men hun kommer aldri, og han hører aldri fra hu igjen - etter å ha svidd bort 50 000 - 500 000kr i donasjoner til "kjæresten" sine "foreldre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke så lurt å finne seg dame gjennom postordre og slike ting. Fakta er dog at utenlandske kvinner (øst-europeiske, thai osv..) er tusen ganger lettere å ha med å gjøre enn norske kvinner. Så reis heller ned til landene og finn deg ei på naturlig måte. Så slipper du å bli svindlet.

 

Men den norske jente-oljebarngenerasjonen som vokser opp nå, kan man ikke forvente mye av.. Så jeg støtter fullt ut å gå for utenlandske, bare gjør det på en forsvarlig måte.



Anonymous poster hash: bc373...1b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er nok ikke så lurt å finne seg dame gjennom postordre og slike ting. Fakta er dog at utenlandske kvinner (øst-europeiske, thai osv..) er tusen ganger lettere å ha med å gjøre enn norske kvinner. Så reis heller ned til landene og finn deg ei på naturlig måte. Så slipper du å bli svindlet.

 

Men den norske jente-oljebarngenerasjonen som vokser opp nå, kan man ikke forvente mye av.. Så jeg støtter fullt ut å gå for utenlandske, bare gjør det på en forsvarlig måte.

Anonymous poster hash: bc373...1b9

 

Veldig så kategorisk du er da...Finnes bra norske damer og bra ukrainske damer, som det finnes kjipe norske damer og kjipe ukrainske damer. Damer fra Øst Europa er ofte veldig opptatt av penger, og det er ikke akkurat så hyggelig å føle seg som en forsørger? Noen skal gjere shoppe mye, flashe logoer osv. Jobbet med ei som var ekstremt materalistisk, som om hun så på menn kun pga av pengene...Men bevares, finnes som jeg nevnte sikkert bra damer der og.

 

Men jeg kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen av norske damer. Finnes mange bra norske damer hvis du leter litt, og er tålmodig.

Anonymous poster hash: a95a9...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig så kategorisk du er da...Finnes bra norske damer og bra ukrainske damer, som det finnes kjipe norske damer og kjipe ukrainske damer. Damer fra Øst Europa er ofte veldig opptatt av penger, og det er ikke akkurat så hyggelig å føle seg som en forsørger? Noen skal gjere shoppe mye, flashe logoer osv. Jobbet med ei som var ekstremt materalistisk, som om hun så på menn kun pga av pengene...Men bevares, finnes som jeg nevnte sikkert bra damer der og. Men jeg kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen av norske damer. Finnes mange bra norske damer hvis du leter litt, og er tålmodig. Anonymous poster hash: a95a9...4d8

La han nå få bestemme selv om hvem han vil være med! Du sier at det finnes både gode og dårlige sider ved Øst Europa og Norge, men allikevel kommer du med et negativt eksempel? Det er så mange som gjør akkuratt det, de vil være 100% politisk riktige og samtidig få frem sin mening klart.

Bare kutt ut de nytteløse delene, og si hva du mener. For menn er det annerledes enn kvinner med det å ta forsørgerrollen. Jeg kjenner en masse kvinner som er deprimert, rett og slett fordi de tjener for mye. Og hver gang de leter etter en mann så ender de alltid opp som forsørger, når de vil ha det helt motsatt. Det er mer naturlig for menn å ta på seg forsørgerrollen, og nettopp derfor er det mer naturlig for dem å bruke dette når de leter etter en partner.

Anonymous poster hash: 1d5e9...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

jeg lurer på om noen gutter/menn har reist ned til øst Europa og skaffet seg damer der, og hvordan var deres erfaring?

 

 

Eksen min. Ukrainer. Golddigger. Tror de felste ukrainere er golddiggere. De er vokst opp med det at mannen skal betale. Hvis du er komfortabel med det så kjør på.

 

De er pene og glade i nordmenn.

Anonymous poster hash: 21ec7...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han nå få bestemme selv om hvem han vil være med! Du sier at det finnes både gode og dårlige sider ved Øst Europa og Norge, men allikevel kommer du med et negativt eksempel? Det er så mange som gjør akkuratt det, de vil være 100% politisk riktige og samtidig få frem sin mening klart.

Bare kutt ut de nytteløse delene, og si hva du mener. For menn er det annerledes enn kvinner med det å ta forsørgerrollen. Jeg kjenner en masse kvinner som er deprimert, rett og slett fordi de tjener for mye. Og hver gang de leter etter en mann så ender de alltid opp som forsørger, når de vil ha det helt motsatt. Det er mer naturlig for menn å ta på seg forsørgerrollen, og nettopp derfor er det mer naturlig for dem å bruke dette når de leter etter en partner.

Anonymous poster hash: 1d5e9...8a4

Du tolket det feil. Selvfølgelig skal han få være sammen med hun han vil være sammen med. Jeg tror ikke det er kult for verken en kvinne eller en mann, hvis din partner kun er sammen med deg pga pengene! Det var DET jeg ville fram til.

Anonymous poster hash: a95a9...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke skuff disse damene du bringer med deg hjem,da blir det helvete uten like og ingen overralskelse om du ender død av forgiftning...

Norske menn skal hele tiden hevde at kvinner fra Norge er så utrolig fæle. Ja,jeg ser poenget, da endel kjerringer er kravstore,masete osv, men mest handler det om at dere ønsker dere en personlig liten slave og ikke "finne kjærligheten"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kanskje pene, men de er utrolig spesielle og litt annen type antenner en nordmenn, virker det som. 



Anonymous poster hash: b7713...a56
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...