Gå til innhold

Hår nedentil


Modent

Anbefalte innlegg

Jeg barber kun delvis. Er ikke interessert i å se ut som en en liten jente nedentil!

Og menn, barbere ballene er greit, men resten vil jeg ha! Utrolig turn off når dem kommer hårlause :(



Anonymous poster hash: c5571...9ba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella

Ja takk til å være glattbarbert både hos kvinner og menn, Har barbert meg siden tenårene og er nå 42. Barberer meg fortsatt helt glatt :)

Er du 42? Da må jeg si du er fantastisk flott! Har sett bilder av kroppen din. :)

Jeg barberer meg og trimmer, men har en liten busk. Trives best slik. Av og til, i forbindelse med ferier tar jeg en brazilian. Det er deilig når det er sommer og mye bading.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å være glatt.. Mest fordi jeg syntes hår der nede er uhygienisk....

Helt feil. Mer hygienisk med hår. Mye større sjanse for sopp, dårlig lukt, bakterier uten. Så vet du det

Anonymous poster hash: ff334...e0f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt glatt er uten tvil deiligst, men hår er absolutt ikke turnoff, spesielt ikke dersom det er sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor blir oral bedre uten hår? Stemmer ikke her. jeg merker ikke noe forskjell, og mannen bryr seg ikke om jeg er barbert eller ikke. Anonymous poster hash: 0092f...756

Enig, mye sanser i hår som blir borte når man fjerner det.

Men virker som alt idag skal være klinisk...

Hår kan være sanselig, erotisk ...på rette dama/mannen!

Anonymous poster hash: dbd1b...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun en kortklipt litt tykk stripe. Barberer ellers alt. Syntes det ser sexy ut, jeg føler meg mest vel med det og jeg vet jeg selv hadde satt pris på om den jeg skulle slikke var barbert nedentil.

Anonymous poster hash: 2d32a...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjente

Er du 42? Da må jeg si du er fantastisk flott! Har sett bilder av kroppen din. :)

Jeg barberer meg og trimmer, men har en liten busk. Trives best slik. Av og til, i forbindelse med ferier tar jeg en brazilian. Det er deilig når det er sommer og mye bading.

Tusen takk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man kan jo ikke være glatt kontinuerlig? Da har en jo ikke tid til annet... Ingen har latt være å ha sex med meg om jeg ikke er helt glatt. Stikkende stubber til og med, har ikke truffet ėn fyr som bryr seg noe nevneverdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnshår og kroppshår er elkelt både hos kvinner og menn. Så jeg ser helst at alle jeg omgås holder hårveksten under kontroll. Det positive er at det er en deilig følelse når man er nybarbert over alt. Det er motivasjon kok for meg til å barbere kroppen. Mann 35

Anonymous poster hash: 1e00e...e54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glattbarbert, barberer det ca ved annenhver dusj/ hver 3 dusj, så blir jo noen stubber og slikt. Passer på å barbere leggene oftere. Kjæresten har ikke noe problem med stubber, noe jeg syntes er behagelig. Slipper å stresse med barberingen, gjør det heller selv når jeg vil. Liker dog at han ikke er barbert, men igjen, nå har ikke han full busk, men heller en fin mengde.

Anonymous poster hash: 48709...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg vi får være enige om å være uenige... . Jeg forblir ihvertfall glatt... :fnise:

Nei. Man kan ikke "bli enig om å være uenig" om et ubestridelig faktum. Hva du selv velger å gjøre er derimot en annen sak.

Anonymous poster hash: 26280...543

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Man kan ikke "bli enig om å være uenig" om et ubestridelig faktum. Hva du selv velger å gjøre er derimot en annen sak.

Anonymous poster hash: 26280...543

Jeg er enig med meg selv, om å være uenig med påstanden du kom med.. Jeg er også enig med meg selv om at hår er uhygienisk. Mulig vi trenger hår for bakterieflora osv, men hår tiltrekker seg også endel andre ting... :rolleyes: . Jeg mener det jeg mener, så må nesten du bare takle det tror jeg... :briller2: . Jeg kommer ihvertfall til å fortsette å rake av meg alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hei.

Jeg er kvinne på 38 som etter at jeg ble skilt, har møt endel yngre menn 20-30 år. Og de blir svært overrasket at jeg er helt naturlig nedentil, dvs. ikke barbert, Er det slik at storparten av yngre kvinner velger og barbere seg, og i tilfelle hvorfor. Jeg lurer og litt på hva menn synes om å møte slik som meg som er naturlig nedentil. Blir litt lei meg når jeg har møt menn som synes det er ekkelt at jeg har valgt å beholde mine kroppshår.

Helt ærlig.

Ja jeg tror størstedelen av kvinner fjerner alt eller nesten alt nedentil. Selv om det innimellom kommer mote med mer kroppsbehåring av kvinner, så er det å være barbert nedentil fortsatt det flest velger.

Som mann så foretrekker jeg det enten helt glatt eller godt frisert hos kvinner. Det er penest, mest tiltalende og smaker best. Jeg innrømmer selvfølgelig at det også er unaturlig fra naturens side - hår er en del av menneskekroppen. Men det er ikke ekkelt, og det er ikke noe som jeg ville latt blitt et problem. Det er andre ting i et parforhold som er langt viktigere enn om man er barbert eller ikke. Egentlig er det fleste ting viktigere... Det er bare en preferanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Jeg barber kun delvis. Er ikke interessert i å se ut som en en liten jente nedentil!

Og menn, barbere ballene er greit, men resten vil jeg ha! Utrolig turn off når dem kommer hårlause :(

Anonymous poster hash: c5571...9ba

Det er på tide å komme forbi "pedo kommentarer" som den over.... de blir som regel nevnt hver gang det diskuteres barbering av kjønn. Den slags tøysekommentarer har ingenting med tema å gjøre. Kanskje det er mest oppsiktsvekkende er at man tenker slik, enn at man faktisk er glattbarbert.

Kona mi foretrekker at jeg aller helst er helt glattbarbert - jeg foretrekker det samme fra henne - vi er heldigvis veldig enig og fornøyde begge to. Og nei, vi har ingen fantasier om at den ene eller begge av oss var et lite barn. :fnise:

Dette handler om preferanser, ikke noe annet. Og de av dere som føler dere blir presset av gutter eller menn til å være helt glatt, har en jobb å gjøre når det gjelder å hevde dere selv. Man hopper ikke i havet fordi alle andre gjør det eller vil at du skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Busk er best :-)

Men det er helt greit at håret er stusset litt.

Det forstyrrer litt med kjønnshår mellom tennene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi kan jo alle være enige i at vi kan takke glattbarberingstrenden for utryddelsen av flatlusa! Hadde nok holdt meg langt unna all seksuell aktivitet om hår og lus fortsatt var på menyen i dag.



Anonymous poster hash: 44242...882
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest minge

Kjønnshår og kroppshår er elkelt både hos kvinner og menn. Så jeg ser helst at alle jeg omgås holder hårveksten under kontroll. Det positive er at det er en deilig følelse når man er nybarbert over alt. Det er motivasjon kok for meg til å barbere kroppen. Mann 35

Anonymous poster hash: 1e00e...e54

Såpass! :ler: Jeg foretrekker full bush hos mannen, nesten så bushen står ut av boxeren :wow: (neida), men hårveksten bør derimot være under kontroll hos kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barber kun delvis. Er ikke interessert i å se ut som en en liten jente nedentil!

Og menn, barbere ballene er greit, men resten vil jeg ha! Utrolig turn off når dem kommer hårlause :(

Anonymous poster hash: c5571...9ba

Helt enig!

Hater når typen fjerner hårene, mye mer mandig og sexy med hår nedentil.

Anonymous poster hash: f896a...f19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. hvilken høvel vil dere anbefale til barbering nedentil?

hvor det er mulig kjøpe på rema 100, rimi, kiwi etc etc?

Ønsker bilde og det blir enklere å finne...

Takk

hilsen g.



Anonymous poster hash: fc1c8...90a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full busk er uhygienisk og ekkelt. Det er alltid urinrester i lange kjønnshår.

Du burde stusse hårene dine ned til minimum en centimeter. Lange kjønnshår gir også assosiasjoner til liten interesse i egen intimhygiene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...