Gå til innhold

Eskil Pedersen på twitter: "Vi må ta ansvar for romfolkets helse"


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Yep, jeg har vært på fest med Eskil! Jeg har personlig hørt hans holdnibgspoeng ovenfor både innvandrere på Grønland, NAV-brukere, mennesker med annet politisk ståsted enn ham selv og ikke minst pene kvinner. Jeg har null respekt for en 28 år gammel mann som oppfører seg som en blei, men sprer seg om seg med velvalgte ord i de rette øyeblikk og anledninger.

Hva sa han om pene kvinner?

Anonym poster: e827827b7e648c460352d59d0a07c0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Må vi det? Hvorfor er det VÅRT ansvar?Jeg ønsker ingen mennesker elendighet, misforstå meg rett. Men er ikke dette Romanias ansvar, i all den tid de ikke betaler skatt her, eller bidrar til samfunnet vårt utover å riste en kopp med mynter i ansiktet ditt, grave etter søppel i søppelkasser eller drite ned våre offentlige parker?

Hva med våre egne (de med oppholdstillatelse som betaler skatt) med dårlig helse? skal vi ta mer hensyn til de som kommer hit uten og bidra enn vi skal ta hensyn til de som faktisk gjør det?

Dét er forskjellsbehandling det. Hvor POKKER er logikken til denne Pedersen? At den skikkelsen der fortsatt er å oppdrive i politikken er for meg en gåte større enn hvem som skjøt Kennedy.

Når jeg reiser på ferie, så er jeg avhengi av forsikring. Jeg må klare meg selv. Trenger jeg noe, så må jeg kjøpe det.

Nå får jeg vel unnskylde Eskil litt. Han er ung, han vil frem,men om ap er enig i dette? Tvilsomt.

Hva med alle andre i Shengen? Vet eskil hvor mange som har dårlig råd, lite arbeide, land i krise. Plutselig står det flere millioner på døren og trenger hjelp.

Hvor han prøver å gjøre seg populær med slike utsagt, er uvisst, men om han skal ha en rolle i Ap, så mistet ap noen stemmer bare ved denne twittermld.

Anonym poster: 630d1c79c26a11e01ecf7c6a783e9ef9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa han om pene kvinner?

Anonym poster: e827827b7e648c460352d59d0a07c0b9

La oss virkelig ikke spore av denne tråden med holdninger som gjalt anledningen om de kvinnene som var tilstede der.

Det går holde at jeg nevnte her tidligere at min oppfattelse av ham er tilegnet en hoven og nedlatende blei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må ta ansvar for romfolkets helse

Og hvem er vi? Ap? AUF? Alle de andre bortsett fra AUF og Pedersen?

Ap må ta ansvar for problemene de har skapt. Om Eskil føler skyld at han også har bidratt, så kan ha ta ansvar og ordne opp han også.

Men jeg og mange, mange andre har ingenting med dette å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Who cares? Europa vil være i fyr og flamme før stortingsvalget uansett. Da har vi andre ting å tenke på, og alle stemmene vil gå til de mest innvandringsfiendtlige partiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...