Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, har irritert meg over norske reklamefilmer i lang tid nå. Først og fremst fordi nesten alle reklamer som går nå for tiden inngår i én eller flere av disse kategoriene:

4G-kategorien

Betting-sider

Grill-reklame

De krampaktig morsomme

Herregud! Er såååå enig! Legg til bamabloggen og du har alt du trenger for å få meg til å ville rive ut både øyne og ører. GAHHHH!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blue Ivy.

Petter Northug reklamene. Spesielt den siste hvor han står å griller! Noe så tåpelig. Gjør ikke ting noe bedre at den blir sendt i hver jævla reklame pause!!!! :snurt:

Å de spille reklamene . Da er jeg fort til å sette mute. Makan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når han gutten med grilla laksespyd kommer tilbake.. Han er der jo hver sommer. "Sommern handler om å imponere damene. Det vi gjør er å lage god mat!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den derre Trine eller trene reklamen, lyst til å kaste tv ut av vinduet når jeg hører den

Endret av carolinesh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprett-reklamen som går nå. "Hvorfor det?" Blir gal :bond:

Ja, hva faen er det for noe dritt?! Irriterende drittunge!

Anonymous poster hash: b3af7...2c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater de sjokoladereklamene der det ikke er NOEN som faktisk SPISER sjokoladen. Bare fører den lidenskapelig mot munnen med et ertende blikk før de klipper til neste scene der akkurat det samme skjer igjen. Det eneste jeg klarer å tenke er "Så den sjokoladen er så fæl at ingen ville spise den?" God reklame..

Anonymous poster hash: adf32...3a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop Extra reklamene og alle spill/betting-reklame som kommer på hvert 30. sekund :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tv3 har hatt om ladyshave for kvinner med utsagnet om at man må shave leggene for å være klar til sommeren..



Anonymous poster hash: b0626...fde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den derdeodorantreklamen hvor de zoomer inn på huden hennes så er det massemassemasse små mennesker. Dener så ekkel!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Hvorfor er betting-reklamer lovlig mens reklame for røyk og øl er forbudt?

Avhengighet ER avhengighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, har irritert meg over norske reklamefilmer i lang tid nå. Først og fremst fordi nesten alle reklamer som går nå for tiden inngår i én eller flere av disse kategoriene:

4G-kategorien

Jada, Telenor, OneCall, Chess og Netcom. Vi har forstått at dere er stolte av den påståtte 4G-dekningen deres. Synes imidlertid at jeg stadig vekk har Edge selv i sentrum i Oslo - så hva med å bruke mindre penger på aggressiv markedsføring, og heller bruke midlene på å faktisk bygge ut nettverket?

Betting-sider

Gjerne åpenbare utelandske reklamer med et "friskt" norsk innslag mot slutten. Bryr meg katta om John Arne Riise, Tone Damli eller Sandra Lyng har fått godt betalt for å gå "god" for disse sidene. Jeg føler med stakkar'ne med spilleavhengighet - snart er NRK Super siste kanal uten bettingreklamer.

Grill-reklame

Sukk.. Hva gjør Rimi når de ikke kan spille på de samme billigstrengene som Kiwi og REMA? Jo, da lanserer de en eller annen intetsigende "Family"-profil. Cast inn en gjeng unger som et billig retorisk grep, for nå skal det grilles. Grillfestens gjester? Gjerne åtte-ti lydige, altspisende unger i tillegg til grillmesteren.

De krampaktig morsomme

Eller, de forsøker i hvert fall å få folk til å le. Her vil jeg utheve Ta knekken på Sulten. Grr...

For å nevne noen kategorier! Vil imidlertid gi en stor tommel opp til de morsomme reklamene som ikke baserer seg på fordummende og platte virkemidler. Eksempler er den glimrende Bare Jarlsberg er Jarlsberg og det meste fra Finn.no :)

Åh, jeg tror jeg elsker deg! :kyss::blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som synes Telenor-reklamen med ørten klesskift minner om en scene fra Notting Hill der romkameraten (Spike?) spør Hugh Grant om tips til bra antrekk (hvor alle t-skjortene har håpløse trykk) ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den derre Trine eller trene reklamen, lyst til å kaste tv ut av vinduet når jeg hører den

Såå enig. Skjedde seneste i dag. Var allerede stressa, og så kom det torturklippet av en reklame på. Begynte nesten å gråte. Tenk at det faktisk sitter erfarne mennesker med svære budsjetter og lager dette skvipet?! Ufattelig.

Og den "hvorfor det"-reklamen gir meg kløe i sjela.

Anonymous poster hash: 11cf3...c9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå enig. Skjedde seneste i dag. Var allerede stressa, og så kom det torturklippet av en reklame på. Begynte nesten å gråte. Tenk at det faktisk sitter erfarne mennesker med svære budsjetter og lager dette skvipet?! Ufattelig.

Og den "hvorfor det"-reklamen gir meg kløe i sjela.

Anonymous poster hash: 11cf3...c9e

Hahaha ja, unødvendige reklamer så det holder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For tiden de fleste reklamer på radioen!!!

Blir sprø, og det er jo nesten mere reklame enn innslag og musikk!

Og hvorfor må de hyle og skrike så høyt??

(frustert etter en 6 timers biltur...)

Edit:

Oppdaget nå at det står reklameFILM i overskriften..... uups! Jeg leste først bare reklame, og var så irritert over radioen...

Endret av skruf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden de fleste reklamer på radioen!!!

Blir sprø, og det er jo nesten mere reklame enn innslag og musikk!

Og hvorfor må de hyle og skrike så høyt??

(frustert etter en 6 timers biltur...)

Edit:

Oppdaget nå at det står reklameFILM i overskriften..... uups! Jeg leste først bare reklame, og var så irritert over radioen...

syns det er så mye teit reklame på radio, så det bør være med her.. f.eks joker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er så mye teit reklame på radio, så det bør være med her.. f.eks joker

Eller Garderobemanneeeeeeen :redd:

Fysj, så lei jeg er av den reklamen :rasende:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...