Gå til innhold

Åpent kjøp 1 dag for sent - godtas det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt et klesplagg på Lindex der siste frist for levering var i går på søndag (de har 10 dagers åpent kjøp). Men siden butikken jo ikke har åpent på søndager, lurer jeg på om det kan være mulig å få pengene tilbake i dag på mandag? Eller vil det ikke godtas siden det ikke er innenfor 10 dagersfristen? Noen som vet?



Anonymous poster hash: e2a32...f2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss.Silver

Jeg har kjøpt et klesplagg på Lindex der siste frist for levering var i går på søndag (de har 10 dagers åpent kjøp). Men siden butikken jo ikke har åpent på søndager, lurer jeg på om det kan være mulig å få pengene tilbake i dag på mandag? Eller vil det ikke godtas siden det ikke er innenfor 10 dagersfristen? Noen som vet?

Anonymous poster hash: e2a32...f2b

Det er helt opp til de som jobber i butikken. Så litt vanskelig å gi deg et 100% ja eller nei. Du må nesten bare prøve deg fram, evt ringe dem!?

Jeg jobber selv i butikk og der godtar vi slikt dersom alt ser bra ut (reglene blir overholdt ang emballasje, lapper osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel egentlig ikke krav på det, så det eneste du kan gjøre er å dra til butikken og spørre pent om det er mulig. Jeg vil tro sjansen er større for at du kan få en tilgodelapp enn pengene siden fristen er ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For sent er for sent.
Har flyet kjørt ett minutt før du kommer til gaten snur det ikke for å hente det.

For sent ER FOR SENT!
Hvorfor venta du så jævla lenge? Du hadde allerede god tid på deg. Latterlig, håper du IKKE får bytta dritten din, så lærer du kanskje å ikke drrøye til siste liten :) :) :)



Anonymous poster hash: b7783...2af
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For sent er for sent.

Har flyet kjørt ett minutt før du kommer til gaten snur det ikke for å hente det.

For sent ER FOR SENT!

Hvorfor venta du så jævla lenge? Du hadde allerede god tid på deg. Latterlig, håper du IKKE får bytta dritten din, så lærer du kanskje å ikke drrøye til siste liten :) :) :)

Anonymous poster hash: b7783...2af

 

 

Det var da voldsomt :omg: Stått opp på det gale beinet i dag, eller? Det er lov å være blid, vet du :fnise: 

 

Til informasjon så fikk jeg pengene tilbake i dag, siden fristen falt på en søndag og butikken ikke var åpen da. :tommelsmil:

Anonymous poster hash: e2a32...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det var da voldsomt :omg: Stått opp på det gale beinet i dag, eller? Det er lov å være blid, vet du :fnise:

 

Til informasjon så fikk jeg pengene tilbake i dag, siden fristen falt på en søndag og butikken ikke var åpen da. :tommelsmil:

Anonymous poster hash: e2a32...f2b

 

 

Ikke bry deg om det, det er sommerferie og enkelte har alt for lite å gjøre. KG flommer over av slike i ferier og høytider.

Anonymous poster hash: 1d53b...eac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...