Gå til innhold

To die for


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Er det noen av dere som har bestilt fra todiefor.com?

 

Syntes de har så sykt mange fine bikinier!! Og tror trusene med blondekant vil kle min kroppsfasong veldig godt da de ikke ser ut til å sitte stramt rundt magen/hoftene. (Erfaring fra truser i lignende fasong og med samme blondekant) :) Hvilken syntes dere var finest? Klarer ikke helt å bestemme meg!!

 

Men likte godt disse:

 

http://www.todiefor.com/product/carter-rose-yellow

http://www.todiefor.com/product/monday-lily-set

http://www.todiefor.com/product/summer-breeze-set

 

 

 

 

Noen som vet hvordan størrelsene er? Erfaring fra siden? Er det mye å betale i toll? Eller andre erfaringer?? Syter litt med å bestille, da jeg syntes det er veldig dyrt for en bikini liksom, spesielt om tollen er dyr i tilegg!!

 

Kan jeg unngå toll om jeg bestiller en truse i en bestilling, og så topp i en annen bestilling? Grensa er vel 350,-?



Anonymous poster hash: 8ce60...b73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns de minner mye om vanlig undertøy.



Anonymous poster hash: 137bf...181
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er paranoid, eller er det rart at det blir opprettet tråder her inne om ulike nettsider en aldri har hørt om, hvor produktene får positiv omtale og det blir linket til nettsiden. Og undertøyet/bikinien var det absolutt ingenting spesielt med, de var helt ordinære.



Anonymous poster hash: fad26...eeb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) Ligner kanskje litt på undertøy ja, men syntes de var fine!

 

Jeg hadde heller ikke hørt om det før, men så en blomstrete på Nelly i den fasongen som jeg linket til over.. (men de hadde bare xs igjen, og er helt utsolgt for den nå. Men de har andre bikiner på Nelly i samme merket) Så jeg søkte det opp for å finne andre nettbutikker som solgte dem, og da fant jeg den siden. Så det er absolutt ikke ment som reklame, lurer oppriktig på dette. :) Tror ikke det er så ukjent, lese at Kim Kardashian osv brukte bikiniene deres, og ser ut som flere norske bloggere er sponset. Men om dere vet om noen andre norske nettbutikker som selger blir jeg veldig glad! Liker ikke å bestille fra utlandet. :/



Anonymous poster hash: 8ce60...b73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikini som kun kan håndvaskes og med blonde som ikke tåler noe særlig - ikke noe for meg. 

 

Frakten ser ut til å være 80 kroner og det betyr at bikinien vil koste deg ca. 827 NOK. Har ingen erfaring med nettstedet og aner ingenting om str og slikt.



Anonymous poster hash: f0f58...6d9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fikk akkurat min to die for bikini for noen dager siden. Den var helt utrolig nydelig! Glad jeg tok et nummer større for jeg synes de var ganske små i str, både topp og underdel. Kledde min kropp ganske godt! Var vel 5 dager levering, og jeg bor på Vestlandet. Fikk heller ikke noe toll. Skriv inn "sabrinahagenes" som kode når du skal betale og du får 15% rabatt :) Min kostet rett under 600 med alt.

Anonymous poster hash: 8409e...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solsmil

Er det bare jeg som er paranoid, eller er det rart at det blir opprettet tråder her inne om ulike nettsider en aldri har hørt om, hvor produktene får positiv omtale og det blir linket til nettsiden. Og undertøyet/bikinien var det absolutt ingenting spesielt med, de var helt ordinære.

Anonymous poster hash: fad26...eeb

Utrolig mange bloggere reklamerte for To Die For i fjor, så helt ukjent er det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fikk akkurat min to die for bikini for noen dager siden. Den var helt utrolig nydelig! Glad jeg tok et nummer større for jeg synes de var ganske små i str, både topp og underdel. Kledde min kropp ganske godt! Var vel 5 dager levering, og jeg bor på Vestlandet. Fikk heller ikke noe toll. Skriv inn "sabrinahagenes" som kode når du skal betale og du får 15% rabatt :) Min kostet rett under 600 med alt.

Anonymous poster hash: 8409e...cfb

Tollkravet får du da gjerne i posten i ettertid?

Anonymous poster hash: 4545e...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tollkravet får du da gjerne i posten i ettertid?

Anonymous poster hash: 4545e...8d6

Nei, den kom i postkassa og den ble sendt som gave

Anonymous poster hash: 8409e...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...