Gå til innhold

Det er ingenting som heter menn lengre, de er kjerringer hele gjengen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Greit at du ts liker øl drikkende, fjertende huleboer med god pondus som glaner på fotball med beina på bordet som trives godt med å ha en hushjelp som kone. For de fleste av oss andre gjør det ikke. Og om du mener du ser så mange slike menn som du skisserer i hi så lurer jeg på hvilken planet du bor på? Jeg har aldri møtt slike menn, verken homofile eller hetrofile.

Anonymous poster hash: 03082...5f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lipgloss

ser ikke hvorfor gutta ska gå rundt å se ut som noen overgrodde apekatter,det må da vel være lov å pleie seg og pynte seg litt selv om man er mann:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter denne

Anonymous poster hash: ec297...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bare et naturlig videre steg fra kukk-karusellen. Jenter fra tenårene\20-årene ELSKER å ligge med barske alfamenn, dog straks de bikker 30 og merker samfunnpresset må de finne en beta-mann de kan slå seg til ro med. Så fort denne er i hus gjelder det temme denne beta-mannen ytterligere, gjerne dolle han opp med alt mulig fjas samtidig som all maskulinitet gradvis strippes vekk. En forsørgermanns nytteverdig er kun å tjene penger samt blidgjøre sine svigerforeldre. Derfor blir slike ofte presentert for familie når de er blitt kuet nok til å gå med en heller homsete hipstersveis eller trendy rosa sløyfe. For sex og spenning så kontakter kvinnene de samme alfa-mennene som før, for hyggelig flørting og sidesprang, gjerne mens mannen jobber overtid eller henter barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det var ikke noe småtteri. Hvor er det du holder til egentlig?

For min del må menn få lov til å gjøre som de vil. Hvis de absolutt vil bleke analen sin, barbere seg på leggene, sminke seg og bruke stringtruse så skal ikke jeg nekte dem det. Det er ikke noe jeg synes er lekkert men så finnes det da også nok av evige mandige nok menn som passer min smak. Faktisk kan jeg knapt huske å ha sett en sånn type mann som du skisserer, så her omkring er ikke fenomenet særlig utbredt. ikke en gang de homofile passer beskrivelsen din.

Jeg tror du holder deg i feil miljø.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette bare et naturlig videre steg fra kukk-karusellen. Jenter fra tenårene\20-årene ELSKER å ligge med barske alfamenn, dog straks de bikker 30 og merker samfunnpresset må de finne en beta-mann de kan slå seg til ro med. Så fort denne er i hus gjelder det temme denne beta-mannen ytterligere, gjerne dolle han opp med alt mulig fjas samtidig som all maskulinitet gradvis strippes vekk. En forsørgermanns nytteverdig er kun å tjene penger samt blidgjøre sine svigerforeldre. Derfor blir slike ofte presentert for familie når de er blitt kuet nok til å gå med en heller homsete hipstersveis eller trendy rosa sløyfe. For sex og spenning så kontakter kvinnene de samme alfa-mennene som før, for hyggelig flørting og sidesprang, gjerne mens mannen jobber overtid eller henter barna.

 

Eller så har vi forskjellig smak. Min samboer er verken alfa eller beta (tror jeg, kan du definere dem for meg?). Han har alltid vært hakket mer jålete enn meg, noe jeg ikke har bidratt til. Det er hans smak, og jeg har min. Han er gammel nok til å kle på seg sjøl. Jeg forstår at det kan være vanskelig å sette seg inn i andres smak og livsstil, men folk er faktisk forskjellige. Fordi om du kanskje foretrekker den mer klassisk mandige stilen (som er fin, den og), gjør ikke alle det. Og jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være et problem at ikke alt er likt for alle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Eller så har vi forskjellig smak. Min samboer er verken alfa eller beta (tror jeg, kan du definere dem for meg?). Han har alltid vært hakket mer jålete enn meg, noe jeg ikke har bidratt til. Det er hans smak, og jeg har min. Han er gammel nok til å kle på seg sjøl. Jeg forstår at det kan være vanskelig å sette seg inn i andres smak og livsstil, men folk er faktisk forskjellige. Fordi om du kanskje foretrekker den mer klassisk mandige stilen (som er fin, den og), gjør ikke alle det. Og jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være et problem at ikke alt er likt for alle?

godt å høre at det finnes oppegående folk,signerer denne,som om jeg skulle sagt det selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du rulle inn tennpluggene dine! Ingenting er vakrere enn menn som tørr å være seg selv og som ikke er så redd for hva alle andre skulle mene. Så om typen min ville hatt på seg string i dressbukse fordi han var opptatt av baken sin hadde jeg vært den første til å være med ham på shopping!!!!!!

Kult! Kanskje du kan bli med meg og shoppe litt? Dameklær :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Greit at du ts liker øl drikkende, fjertende huleboer med god pondus som glaner på fotball med beina på bordet som trives godt med å ha en hushjelp som kone. For de fleste av oss andre gjør det ikke. Og om du mener du ser så mange slike menn som du skisserer i hi så lurer jeg på hvilken planet du bor på? Jeg har aldri møtt slike menn, verken homofile eller hetrofile.

Anonymous poster hash: 03082...5f9

 

Haha.. 

 

Jeg har heller aldri datet en mann som bruker string eller bleker analåpningen. Høres ut som man da kanskje tiltrekker seg disse på grunn av noe? Kjente meg uansett ikke igjen i hovedinnlegget. Kjæresten min er feminist og vi deler det meste 50/50. Han raper/fiser ikke foran meg og vi lager mat annenhver gang, men han kan fikse bilen min om det er noe, og han bruker kun hårvoks og godlukt. Tror han er et ganske godt eksempel på den moderne mannen som har tilpasset seg dagens samfunn.

 

Jeg liker ham i alle fall veldig godt, og har gjort det i mange år.  :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bare et naturlig videre steg fra kukk-karusellen. Jenter fra tenårene\20-årene ELSKER å ligge med barske alfamenn, dog straks de bikker 30 og merker samfunnpresset må de finne en beta-mann de kan slå seg til ro med. Så fort denne er i hus gjelder det temme denne beta-mannen ytterligere, gjerne dolle han opp med alt mulig fjas samtidig som all maskulinitet gradvis strippes vekk. En forsørgermanns nytteverdig er kun å tjene penger samt blidgjøre sine svigerforeldre. Derfor blir slike ofte presentert for familie når de er blitt kuet nok til å gå med en heller homsete hipstersveis eller trendy rosa sløyfe. For sex og spenning så kontakter kvinnene de samme alfa-mennene som før, for hyggelig flørting og sidesprang, gjerne mens mannen jobber overtid eller henter barna.

 

Når ble dagens hipstersveis homsete?

 

Hipster-Beard-400x470.jpg

 

 

Anonymous poster hash: ba4a2...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er feminist og vi deler det meste 50/50.

 

Hva for noe? En mannlig feminist? Forræder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel. svenske og norske menn er kåret som verdens mest feminine menn.

 

i sverige jobber de for å skille ut visket mellom menn og kvinner, han og hun skal byttes ut med "hen" for begge kjønn.

 

feminister og kjønnsforskere jobber for samme tankegang i Norge. for og ikke snakke om det mannlige kjønnspanelet som vil bytte ut maskuline verdier med feminine verdier for gutter i barnehagen og barneskolen.

 

menn skal ikke lenger være menn, de skal være kvinner i mannekropp. men fortvil ikke, i de fleste land i verden så er menn faktisk maskuline og har sine maskuline sider intakt. gentleman faktene er heller ikke borte til tross for at den ikke finnes i norge lenger. reis til italia eller spania så finner du deg nok en ekte mann. norden er fortapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes selv at samfunnet har gått litt vel langt i sin søken etter materiell perfeksjon, bleiking av ananåpning, kirurgiske inngrep på å fikse på ikke eksisterende problem, dyre moteklær osv osv. Listen er lang som et vondt år.

Synes selv det er fint med folk som er litt mere avslappet og naturlige. Du trenger ikke et lass med sminke hver gang du skal ut av døren, ja det er greit at puppene dine trekker litt nedover når du nærmer deg 40. Osv.  :fnise:  

Ah, ja det skal bli deilig å slippe de løs om en fem års tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forræder? Vi er et team.

Så bra! Det er flere mannlige feminister der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

og kvinner i Norge er mer "maskuline".

Fælt med frihet. Men det finnes heldigvis mindre frie land du kan flytte til ts hvor slikt ikke tolereres :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Det er flere mannlige feminister der ute :)

 

4042961-feminist.jpg

Anonymous poster hash: eb25e...108

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner ferien nå. Hele ferien skal jeg pynte meg som dame og bruke kjoler hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Jeg begynner ferien nå. Hele ferien skal jeg pynte meg som dame og bruke kjoler hver dag.

så bra:)) høres ut som du koser deg,jeg skal gjøre det samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...