Gå til innhold

Det er ingenting som heter menn lengre, de er kjerringer hele gjengen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har det ikke gått for langt? En kompis dukka opp i et selskap og skrøt av at han hadde begynt å bruke stringtruse når han gikk i dressbukse fordi rumpa ble finere. Over alt ser du gutter i så trange bukser at ballene buler i smekken som om de trygler etter litt plass. Jeg kjenner gutter som sminker seg, som lakker negler og som til og med har begynt å vokse legger. Homsene må gjerne gjøre det, men en heterofil mann skal være mann, så får de andre kuksuger-utskuddene bare forsøke å bli kvinner! 

Jeg blir litt irritert. I alle år har kvinner brukt mengder av tid på å pynte seg for mannen, for å være armcandy og da synes jeg svarte meg at mennene kan være menn. Nå skal vi plutselig bære like mange poser hjem fra butikken. Han skal plutselig være like mye hjemme med barna som meg og kjøkkenet er jeg kasta ut fra. For ikke å snakke om alle mennene som plutselig har begynt å stå på alle fire og be konene om å ta dem i analen, som kvinner. Hva er galt? 

Hver eneste gang jeg går ned på en fyr, er jeg redd for å finne en vagina i det jeg drar ned buksa! Eller snart må jeg vel vippe opp skjørtet hans og trekke stringtrusen til side! Forbanna bøgfolk! 



Anonymous poster hash: 2c019...d8e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Har det ikke gått for langt? En kompis dukka opp i et selskap og skrøt av at han hadde begynt å bruke stringtruse når han gikk i dressbukse fordi rumpa ble finere. Over alt ser du gutter i så trange bukser at ballene buler i smekken som om de trygler etter litt plass. Jeg kjenner gutter som sminker seg, som lakker negler og som til og med har begynt å vokse legger. Homsene må gjerne gjøre det, men en heterofil mann skal være mann, så får de andre kuksuger-utskuddene bare forsøke å bli kvinner! 

Jeg blir litt irritert. I alle år har kvinner brukt mengder av tid på å pynte seg for mannen, for å være armcandy og da synes jeg svarte meg at mennene kan være menn. Nå skal vi plutselig bære like mange poser hjem fra butikken. Han skal plutselig være like mye hjemme med barna som meg og kjøkkenet er jeg kasta ut fra. For ikke å snakke om alle mennene som plutselig har begynt å stå på alle fire og be konene om å ta dem i analen, som kvinner. Hva er galt? 

Hver eneste gang jeg går ned på en fyr, er jeg redd for å finne en vagina i det jeg drar ned buksa! Eller snart må jeg vel vippe opp skjørtet hans og trekke stringtrusen til side! Forbanna bøgfolk! 

Anonymous poster hash: 2c019...d8e

 

Du kan umulig mene at du skal få noen sympati eller saklige svar når du skriver som en 12 åring som leker gangster?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Den moderne mann barberer seg på brystet og bleikar analopninga si. Slik er det berre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du rulle inn tennpluggene dine! Ingenting er vakrere enn menn som tørr å være seg selv og som ikke er så redd for hva alle andre skulle mene. Så om typen min ville hatt på seg string i dressbukse fordi han var opptatt av baken sin hadde jeg vært den første til å være med ham på shopping!!!!!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en anelse om at AB kjeder seg og bestemte seg å trolle på KG. Men tilbake til emne du har startet. Er du bitter over at ingen menn vil ha deg, siden du klager over at mannen bruker string, lager mat, tilbringer mer tid med barn og til den grad bli slikket bak. Hva folk har som preferanse og interesse for være opp til hver og en, makan til fordomsfull og primitiv tankegang. Vi lever tross alt i 2015 og ikke 1515. Det kalles utvikling av kjønnsrollene og som enkelte her inne vil si likestilling. LOL

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Den moderne mann barberer seg på brystet og bleikar analopninga si. Slik er det berre.

 

 

Vel jeg antar da at jeg ikke er en moderne mann siden jeg gjør ikke disse ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo åpenbart mann, ts. Lakk neglene dine og se deg rundt. Hvor trang er boksen du har definert for deg selv? Eller definerer du bare for andre?

Anonymous poster hash: aa795...fb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg antar da at jeg ikke er en moderne mann siden jeg gjør ikke disse ting.

Bøy deg over sengen og jeg skal bleke for deg jeg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Vel jeg antar da at jeg ikke er en moderne mann siden jeg gjør ikke disse ting.

 

Spoiler: You will die alone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Spoiler: You will die alone.

 

Bra det er nøyaktig slik jeg ønsker å dø.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv at samfunnet har gått litt vel langt i sin søken etter materiell perfeksjon, bleiking av ananåpning, kirurgiske inngrep på å fikse på ikke eksisterende problem, dyre moteklær osv osv. Listen er lang som et vondt år.

Synes selv det er fint med folk som er litt mere avslappet og naturlige. Du trenger ikke et lass med sminke hver gang du skal ut av døren, ja det er greit at puppene dine trekker litt nedover når du nærmer deg 40. Osv.  :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Bra det er nøyaktig slik jeg ønsker å dø.

 

Eg kan bleike analopninga di, og så kan du bleike mi, og så har me garrantert begge to kjærast innan 2016.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Eg kan bleike analopninga di, og så kan du bleike mi, og så har me garrantert begge to kjærast innan 2016.

 

Nei jeg holder meg singel til den dag jeg dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har dere kvinner fortjent. Mår dere ikke lar menn være menn. Men skal kreve likestilling og alt det medfører. Kvinnene er heller ikke så feminine lenger. De finner seg ikke i å stelle med mann og barn. De handler likegjerne herreundertøy og herreklær til seg som noe annet.

Anonymous poster hash: 4b4c7...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

running_wild_poster_02.jpg


Anonymous poster hash: 9f596...7c4



Anonymous poster hash: 9f596...7c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yikes, ro ned testosteronet'a! Hva slags miljø henger du i??

Anonymous poster hash: d14ed...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

syns det er bra at det er blitt slik det har blitt jeg,godt at gutta henger med i samfunnet:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peeves

Enig i at guttene har blitt veldig mye mer feminine og mye mindre mandige, det synes jeg er kjedelig  :grine:  Men det er opp til de, om de trives slik så la gå.

 

Klarer ikke ta deg seriøst på måten du skriver heller da  :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har det ikke gått for langt? En kompis dukka opp i et selskap og skrøt av at han hadde begynt å bruke stringtruse når han gikk i dressbukse fordi rumpa ble finere. Over alt ser du gutter i så trange bukser at ballene buler i smekken som om de trygler etter litt plass. Jeg kjenner gutter som sminker seg, som lakker negler og som til og med har begynt å vokse legger. Homsene må gjerne gjøre det, men en heterofil mann skal være mann, så får de andre kuksuger-utskuddene bare forsøke å bli kvinner! 

Jeg blir litt irritert. I alle år har kvinner brukt mengder av tid på å pynte seg for mannen, for å være armcandy og da synes jeg svarte meg at mennene kan være menn. Nå skal vi plutselig bære like mange poser hjem fra butikken. Han skal plutselig være like mye hjemme med barna som meg og kjøkkenet er jeg kasta ut fra. For ikke å snakke om alle mennene som plutselig har begynt å stå på alle fire og be konene om å ta dem i analen, som kvinner. Hva er galt? 

Hver eneste gang jeg går ned på en fyr, er jeg redd for å finne en vagina i det jeg drar ned buksa! Eller snart må jeg vel vippe opp skjørtet hans og trekke stringtrusen til side! Forbanna bøgfolk! 

Anonymous poster hash: 2c019...d8e

 

 

Kan ikke folk få være den de vil da? Det er nok av menn som fortsatt bruker boxere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bedre med menn som sjeldent dusjer,har lange negler,lukter søppel og går med skitne og utbrukte klær?

Det burde finnes en mellomting synes jeg, og jeg ser ikke at så mange gutter er så overfeminine som TS prøver å hevde. Det er BRA at menn fikser seg litt, men som sagt så burde det være en mellomting mellom Rølpe-Ronny og Fisefine-Fridjof.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...