Gå til innhold

nesten bare sorte klær .... dårlig inntrykk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker å bruke sort :-) ikke goth stil eller noe men jeg har fått høre jeg burde droppe å bruke så mye sort fordi d gjir et litt dårlig inntrykk :-/ jeg er 27 og jeg har etter min mening en klassisk stil og mener selv jeg ikke virker dyster ellernoe. Hva mener dere? Gjir d faktisk et dårlig inntrykk? :-)

Anonymous poster hash: a8b12...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er veldig fint med helsort! Men det synes gjerne raskere når de blir litt slitt, så du bør nok satse på klær i litt kvalitet. Ellers kan du prøve å variere litt med andre, litt roligere farger som hvitt, grått, blått :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsort gir et dårlig inntrykk ja.

Om du velger en skjorte/t-skjorte i en annen farve så bryter du opp begravelsesinntrykket du gir ved å kun gå med sort.

Husk også at sort ikke er sort. Om ikke nyansen av sort er kliss lik så ser det dessuten bare rotete ut.



Anonymous poster hash: e77ab...ad1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle svart gitt dårlig inntrykk?:)



Anonymous poster hash: 09b05...f84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også mye i svart, men prøver å passe på at ikke hele antrekket er sort. Noe bør ha mønster og andre farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe imot helsorte antrekk, jeg.

Kommer mer an på antrekket og klærne enn fargen, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en drøy tiårsperiode hvor jeg kun hadde svarte klær. Absolutt alt var svart. Ikke gother-stil, men helt vanlige klær, bare svarte. 

 

Jeg fikk mye negativitet fra det, om at det så så trist ut, jeg virket så deperimert, osv. 

 

Nå VAR jeg faktisk trist og deperimert, da, så det var jo noe i det. Nå er både kærene og humøret mye lysere, og jeg tror faktisk de gladere fargene har smittet over på humøret, og ikke bare motsatt vei. 

 

 



Anonymous poster hash: 103af...ffd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg synest det blir litt påfallande til tider. Tenkjer ikkje eigentleg at det er trist, men litt fantasilaust. Og så har eg nok litt lett for å tenkje at det er nokon som gjerne vil skjule seg litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...