Gå til innhold

nelly.com = tacky.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Satt og tittet på nelly.com etter kjoler jeg kan bruke i jobbsammenheng. Er lettere sjokkert over at ALT som finnes der såvidt dekker rumpeballene, har utringing foran og bak og ser rett og slett ut som om de var ment for prostituerte.

 

Takk for meg.



Anonymous poster hash: eda2c...87c
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv heller zalando.no

Mye mer variert utvalg.



Anonymous poster hash: 3e425...5ac
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere har de tatt inn dressjakker + bukse fra for eksempel Tiger, og siden ikke så mange i den målgruppen handler på nelly, så havner det ofte på salg. (Helt enkle, klassiske plagg). Så det er lurt å følge med inni mellom likevel, men ellers er jeg veldig enig =) Utrolig mange polyesterhelvetekjoler der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelly er mer for ungdommen. Samme målgruppe som leser blogger. Det er vel derfor det er så mange av dem som reklamerer for nelly :) Jeg liker nelly godt, men nå er jeg også 19 år. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye ræl på Nelly ja, som f.eks. for korte kjoler eller billigsydde klær i dårlig kvalitet. Men det er også mye skikkelig fint. De har jo mange forskjellige merker, deriblant flere med god kvalitet på klærne og mer voksen stil. Man må bare lære seg å hoppe over alle fjortisplaggene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du velger designerklærne som ligger innpå der, er det veldig mye fint likevel :) Men det er jo selvsagt dyrere. Selve merkene som "NLY" og de der, er utrolig tacky og harry ja, og passer best til jenter rundt 16 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjæl, klikket med inn der når jeg hadde fått ny jobb og trengte 'kontorklær'. Klikket meg fort ut igjen for å si det sånn. Skankalert ass, og jeg har ingen prippen stil:P

Anonymous poster hash: d09a1...efc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler man må ta seg skikkelig god tid på Nelly, og bla gjennom absolutt alle sider før man finner noe fint! Men plutselig dukker det opp noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke i dag med klærne jeg bestilte fra Nelly og er så fornøyd med at det var alt som passet:) Jeg er 30 år, er 166 høy, veier 55 og bruker størrelse S (noen ganger M).

Har funnet en del fine kjoler , gensere, sko og topper, og mange av de ser laaaangt fra "fjortis" ut, i tillegg er de ikke så dyre heller. I tillegg har de fine bukser (fra ONLY) som sitter perfekt. Fremover rumpen skikkelig fint:)

Det spørs hva slags stil man er ute etter- men den typiske "kontorstilen" finner man kanskje ikke der, men det betyr ikke at alt der inne er tacky eller dritt.

Forøvrig har jeg ingen kjole fra Nelly som såvidt dekker rumpen , kan hende at dere bestiller for små str - for på meg dekker de rumpen helt.

Er superfornøyd kunde iallefall

Anonymous poster hash: 491db...8ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke i dag med klærne jeg bestilte fra Nelly og er så fornøyd med at det var alt som passet:) Jeg er 30 år, er 166 høy, veier 55 og bruker størrelse S (noen ganger M).

Har funnet en del fine kjoler , gensere, sko og topper, og mange av de ser laaaangt fra "fjortis" ut, i tillegg er de ikke så dyre heller. I tillegg har de fine bukser (fra ONLY) som sitter perfekt. Fremover rumpen skikkelig fint:)

Det spørs hva slags stil man er ute etter- men den typiske "kontorstilen" finner man kanskje ikke der, men det betyr ikke at alt der inne er tacky eller dritt.

Forøvrig har jeg ingen kjole fra Nelly som såvidt dekker rumpen , kan hende at dere bestiller for små str - for på meg dekker de rumpen helt.

Er superfornøyd kunde iallefall

Anonymous poster hash: 491db...8ff

Selvom de dekker rumpen helt betyr det ikke at kjolen ikke er for kort!

Anonymous poster hash: d09a1...efc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelly er mer for ungdommen. Samme målgruppe som leser blogger. Det er vel derfor det er så mange av dem som reklamerer for nelly :) Jeg liker nelly godt, men nå er jeg også 19 år. 

Jeg er 20 år og synes også mange av klærne som finnes på Nelly er grusomt tacky. Selvsagt er det noen av klærne her som er greie, men mange av kjolene og overdelene styrer jeg langt unna. Jeg blir litt oppgitt når jeg ser alt som linkes til fra Nelly her på forumet. 

Anonymous poster hash: df88e...d76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...