Gå til innhold

Hvit strømpebukse mot varmen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har testet om man blir mindre varm av å bruke en hvit strømpebukse nå i varmen. Kontra å gå med bare legger?

Selv om en strømpebukse varmer litt i seg selv, skulle den reflektere sola bedre når den er hvit.

Anonymous poster hash: 5a81a...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke prøvd hvit strømpis akkurat, men en stram strømpebukse i varmen er jo oppskriften på å bli klam i hakket, og da tror jeg nok ikke det hjelper at den er hvit! 

 

Du kommer nok lengre med klær som sitter løst. Jeg er ikke veldig glad i varme, og det beste tipset fra meg er maxikjoler/skjørt (evt veldig løse bukser i tynt stoff). Og de kan godt være sorte. Da er det alltid godt og luftig på beina, selv om jeg kan være veldig varm på overkroppen. Særlig hvis det er litt vind, blir rene aircondition-effekten under skjørtet.

 

Ikke så aktuelt tips hvis du vil gå i kortere klær da, og det vil man jo gjerne også på sommeren. Du får teste det ut, men i teorien så tror jeg ikke det skal fungere. Og det vil jo se rart ut (men jeg skjønner at folk må sette komfort over stil noen ganger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tror jeg ville gått for tilnærmet hudfargede stayups hvis jeg skulle hatt strømper på disse varme dagene.

Tynne nylon isolerer litt, både kulde og varme, og med stayups vil du nok unngå klamt hakk som Cuntzilla påpeker :)

 

Enjoy,

Vantage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...