Gå til innhold

Lår som gnisser


Saltsild

Anbefalte innlegg

Skal jaggu kjøpe noen sånne helt tynne short! Er alltid så redd for å vise rumpa/trusa når jeg går rundt i lette skjørt og kjoler, så passer jo ypperlig for å forhindre det og.

Anonymous poster hash: 4868c...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mythic

Jeg kjøpte meg en sånn hvit "truseshorts" hos byoung, og den er perfekt under skjørt og kjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Etter jeg ble gravid og spesielt nå som det er så varmt sliter jeg med lår som gnisser inntil hverandre. Finnes det en løsning på dette? Det gjør sabla vondt å få gnagesår mellom lårene. Enten om det er en type shorts jeg må bruke under kjoler eller noe annet.

Sloggy selger også tynne shortser. Endret av himmeloghav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar. Så kjekt å se at folk har erfaring med dette, og det ikke bare er meg som har dette problemet! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv prøvd det meste av forslagene som står her uten hell. Deo varer bare en kort stund, avklippet strømpebukse ruller sammen i en pølse øverst på låret og tights kan fort bli veldig varmt på sommeren. Men så fikk jeg et fantastisk tips fra en sykepleiervenninne. Hun smører inn lårene med barrierekrem og det holder i timesvis uten at man får gnagsår. Får kjøpt på apotek

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv prøvd det meste av forslagene som står her uten hell. Deo varer bare en kort stund, avklippet strømpebukse ruller sammen i en pølse øverst på låret og tights kan fort bli veldig varmt på sommeren. Men så fikk jeg et fantastisk tips fra en sykepleiervenninne. Hun smører inn lårene med barrierekrem og det holder i timesvis uten at man får gnagsår. Får kjøpt på apotek

Jeg har et sår som ikke vil gro fordi det fester seg til klærne. Tror du denne salven kan hjelpe på det, at klærne ikke fester seg til såret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et sår som ikke vil gro fordi det fester seg til klærne. Tror du denne salven kan hjelpe på det, at klærne ikke fester seg til såret?

 

Det vet jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske det var lettere å få tak i boxershorts med litt lengre bein for kvinner slik som det er for menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sloggy har en del ,jeg bruker de :)

Hvor får du tak i dem?

 

Jeg foretrekker å kjøpe i fysisk butikk framfor nettbutikk

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte på Bogerud Tekstil. De andre har jeg kjøpt i nettbutikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får du tak i dem?

Jeg foretrekker å kjøpe i fysisk butikk framfor nettbutikk

Cubus og lindex selger sloggy, samt undertøysbutikker kanskje. Men vet ikke om de har tynne shorts. Jeg kjøper på timarco.no. Bogerud på slemdalsenteret selger også sloggy. Endret av himmeloghav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men søsteren min introduserte meg nylig for noe som heter Monistat chafing relief. Det er en slags puddergel som man smører mellom bena f.eks. Gjør det glatt og fint, og nå klarer jeg faktisk å gå uten sånne tightsshortser under kjoler :) Du får kjøpt den på ebay feks.

 

Har ikke prøvd det selv, men jeg tipper Compeed gnagsårstift gjør samme nytten, og den kjøpes enkelt og greit på apoteket. :)

Anonymous poster hash: d77a3...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, jeg drømmer om en lekker myk trusesak i silke, med litt ben på. 

Ikke sånne klamme shortser med lange ben som gjør at jeg føler meg skikkelig usexy under skjørtet eller kjolen. At ikke noen har laga dette!? 

Men jeg skal jammen prøve bandelettes! :)



Anonymous poster hash: 1c7cb...3bb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte på Bogerud Tekstil. De andre har jeg kjøpt i nettbutikker

 

Cubus og lindex selger sloggy, samt undertøysbutikker kanskje. Men vet ikke om de har tynne shorts. Jeg kjøper på timarco.no. Bogerud på slemdalsenteret selger også sloggy.

 

Takk for tips om Bogerud! Jeg vet at Cubus og Lindex har Sloggi, men har bare sett vanlige truser der. Jeg fant denne hos Timarco, men skulle gjerne hatt noe med litt mindre oldemorstil, og helst ikke hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hudfarget, tynn "sykkelshorts" på undertøysavdelingen på KappAhl. Romslig på størrelsene og myk mot en gravid mage :)



Anonymous poster hash: 5f6ef...952
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, jeg drømmer om en lekker myk trusesak i silke, med litt ben på.

Ikke sånne klamme shortser med lange ben som gjør at jeg føler meg skikkelig usexy under skjørtet eller kjolen. At ikke noen har laga dette!?

Men jeg skal jammen prøve bandelettes! :)

Anonymous poster hash: 1c7cb...3bb

Har testet bandelettes etter en tråd her i fjor, men ble skuffet. De rullet opp og skled ned så det var en nedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet bandelettes etter en tråd her i fjor, men ble skuffet. De rullet opp og skled ned så det var en nedtur.

Da har du nok fått feil størrelse, for store gjetter jeg. Jeg har også kjøpt bandelettes, to par. De funker bra for meg, bortsett fra når det er utrolig varmt for da er lårene mine for sensitive for (den myke) blonden.

Ellers synes jeg lette silkebenklær er det beste, enten gammeldagse som fåes f.eks. på ebay eller silketrikot-kortbuksene til Change. minst mulig varme er bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg drømmer om en lekker myk trusesak i silke, med litt ben på. Ikke sånne klamme shortser med lange ben som gjør at jeg føler meg skikkelig usexy under skjørtet eller kjolen. At ikke noen har laga dette!? Men jeg skal jammen prøve bandelettes! :)Anonymous poster hash: 1c7cb...3bb

Jeg fant et par på ebay, men husker ikke lenger selger. Jeg måtte lete en god stund der da.. :) (Var jo vanlig i gamledager når alle damer gikk med korsett, og de ble nok brukt utenpå så det var lett å gå på do og derfor litt større rundt magen og livet som endte ved korsettets liv :) )

De jeg fant på ebay er i tynn, vevd glatt silke med blondekant på beina. Ellers kan de silketrikot kortbuksene til Change brukes som truse forsåvidt.

Endret av Frøkensina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok fått feil størrelse, for store gjetter jeg. Jeg har også kjøpt bandelettes, to par. De funker bra for meg, bortsett fra når det er utrolig varmt for da er lårene mine for sensitive for (den myke) blonden.

Ellers synes jeg lette silkebenklær er det beste, enten gammeldagse som fåes f.eks. på ebay eller silketrikot-kortbuksene til Change. minst mulig varme er bra!

Mulig det, men fikk "buler" over og under når jeg tok de på og det syntest når jeg brukte skjørt. Det var når jeg begynte å gå at de levde sitt eget liv, men flott at andre er fornøyd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...