Gå til innhold

er det ok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nordmenn burde slutte å være så sjaskete. Det er ikke ok å gå på butikken barbeint, det er også ekkelt og ufordragelig å gå i butikken med bar overkropp.



Anonymous poster hash: 249da...8f9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan du sammenligne med noe som henger over mat. Føttene er jo på bakken. Ellers tror jeg ikke TS kan dø av det, da hadde vi nok hatt påbudt skotøy. Som noen sier ser de barn uten sko. Anonymous poster hash: 77b1d...560

Uten stivkrampevaksine og med et sår, så er det fantisk mulig å dø av det. Får man eller har man et sår og får jordbakterier i det, så er i feksjon neste.....

Behold skoene på, barbent kan du gå rundt hjemme.

Anonymous poster hash: 28f5b...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Selvfølgelig er det ok! Joda du har en haug pripne folk som synes føtter er æssjjj men who cares, om folk virkelig bryr seg så mye om andres føtter har de bare godt av å bli litt fornærma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Selvfølgelig er det ok! Joda du har en haug pripne folk som synes føtter er æssjjj men who cares, om folk virkelig bryr seg så mye om andres føtter har de bare godt av å bli litt fornærma :)

Helt enig :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt ok! Jeg går barbeint så mye som mulig, selv i oslo sentrum . Får noen rare blikk av og til, men det er jo bare folk som også ville syntes det hadde vært "rart" om noen gikk med hatt eller et annet type skjørt enn de.
Gå barbeint overalt du vil du :) KJempesunt er det



Anonymous poster hash: be847...4c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Sko skal på! Og er du mann skal du heller ikke gå uten overdel på sånne steder. I park og lignende er det greit, men ellers skal man være påkledd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

Nei. Sko skal på! Og er du mann skal du heller ikke gå uten overdel på sånne steder. I park og lignende er det greit, men ellers skal man være påkledd.

svært så prippen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svært så prippen da

Nei, ikke prippen. Det er bare snakk om litt folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Nei, ikke prippen. Det er bare snakk om litt folkeskikk.

Kan ikke forstå hva nakne føtter har med folkeskikk å gjøre,jeg går barbeint i sko stort sett hele året,er sokkeløs både på jobb og besøk,har jeg ikke folkeskikk da gjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forstå hva nakne føtter har med folkeskikk å gjøre,jeg går barbeint i sko stort sett hele året,er sokkeløs både på jobb og besøk,har jeg ikke folkeskikk da gjerne

Barbent i sko ja. Går du uten sko på butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Barbent i sko ja. Går du uten sko på butikken?

Ja på sommeren så går jeg ofte barbeint overalt,ser ikke problemet med det,ja jeg blir skitten under føttene men det vasker jeg fort av før jeg legger meg,følesen av å gå barbeint er hærlig det er en av de store gledene med sommeren:)) kan ikke forstå at jeg ikke har folkeskikk fordi jeg liker å være barbeint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bumper denne

Anonymous poster hash: 1fbc4...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forstå hva nakne føtter har med folkeskikk å gjøre,jeg går barbeint i sko stort sett hele året,er sokkeløs både på jobb og besøk,har jeg ikke folkeskikk da gjerne

 

Det er fordi alt som er naturlig er ekkelt nå, må du vite. Kroppshår, nakne føtter,  usminkede kvinner, pupper som faktisk brukes til det naturen har laget dem for (altså amming). Vi skal dekke oss til, fjerne alt uønsket, vaske oss tjue ganger om dagen, sørge for å alltid lukte roser, og sørge for at vi er så langt ifra det naturlige mennesker som det er mulig å komme. Fordi enhver påminnelse om at man ikke er født med perfekt pedikyr og glattvokset kropp er dårlig folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

Det er fordi alt som er naturlig er ekkelt nå, må du vite. Kroppshår, nakne føtter,  usminkede kvinner, pupper som faktisk brukes til det naturen har laget dem for (altså amming). Vi skal dekke oss til, fjerne alt uønsket, vaske oss tjue ganger om dagen, sørge for å alltid lukte roser, og sørge for at vi er så langt ifra det naturlige mennesker som det er mulig å komme. Fordi enhver påminnelse om at man ikke er født med perfekt pedikyr og glattvokset kropp er dårlig folkeskikk.

hehehe,ja godt sagt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Det er fordi alt som er naturlig er ekkelt nå, må du vite. Kroppshår, nakne føtter,  usminkede kvinner, pupper som faktisk brukes til det naturen har laget dem for (altså amming). Vi skal dekke oss til, fjerne alt uønsket, vaske oss tjue ganger om dagen, sørge for å alltid lukte roser, og sørge for at vi er så langt ifra det naturlige mennesker som det er mulig å komme. Fordi enhver påminnelse om at man ikke er født med perfekt pedikyr og glattvokset kropp er dårlig folkeskikk.

 

Amen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotsopp er en smittsom greie... Jeg går ikke barbeint på offentlige steder med indre jeg må. Som på kampsporttrening, og i fellesdusjen etter trening. 



Anonymous poster hash: feb98...476
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

Fotsopp er en smittsom greie... Jeg går ikke barbeint på offentlige steder med indre jeg må. Som på kampsporttrening, og i fellesdusjen etter trening.  Anonymous poster hash: feb98...476

Var ikke det som var sørsmålet:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Folk må da kunne gjøre som de vil. Det er ikke noe forskjell om folk går barbeint på stranda eller på butikken. føtter er føtter. Folk spytter og kaster snus like mye på stranda som andre steder. Tenk på alt du tar på på en dag som er skittent. offentlige toaletter, dørhåndtaker, folk som nyser i hånda og tar på ting osv, osv.

Jeg går ofte barbeint alle steder bortsett fra offentlige toaletter. Jeg har ikke daua ennå, og jeg har gjort dette i MANGE år. Jeg er mann og har gode velstelte føtter. Jeg jobber daglig som elektriker og har mange timer i vernesko, og etter  lange dager på jobben synes jeg det er godt å kunne benytte helger for eksempel uten sko. DEILIG :-) :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...