Gå til innhold

er det ok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det greit å gå barbeint på butikken og ellers rundt om kring når været er slik som det er nå,har lagt merke til noen som gjør det og har veldig lyst å gjøre det selv men tørr liksom ikke helt.

Hva tenker dere om dette

Anonymous poster hash: 1fbc4...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barbeint på skitne gulv i butikker? Om du vil så er det nok lov... Tror ikke at du blir arrestert for å ikke ha sko på beina.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbeint tilhører gress og sand for min del. Mye bedre med sko på i butikk og på asfalt. 



Anonymous poster hash: aee31...2cf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Nakne føtter er så ekkelt. Folk flest har jo sykt nastye føtter. Ta på deg sko som en vanlig, voksen person.



Anonymous poster hash: eeb4d...6bd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg noen gang har sett noen gå barbeint inn på en butikk. Hadde jeg sett det hadde jeg nok antatt personen var full eller ruset

Anonymous poster hash: dbcc6...3ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri om jeg hadde gått barbeint på butikken. Kan umulig være spesielt rene gulv der og dessuten ser det da litt "ufint" ut å gå rundt sånn annet enn på stranda eller hjemme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett mange som tasser barbeint rundt overalt i sommer, ser ikke problemet. Noen synes nakne føtter er ekle, andre synes knær er ekle, jeg synes albuer er nasty, men forventer da ikke at all skal gå med lange ermer på sommeren fordet...

 

Det er godt for kroppen å gå barbeint! Legg igjen skoa hjemme når du føler for det TS :)



Anonymous poster hash: 9412c...a1e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanskelig er det å ta på seg sandaler?



Anonymous poster hash: 43f91...8f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, æsj! Tenk så mye dritt du tråkker i og drar med deg hjem? Med mindre det står klart et såpevann på dørstokken innen du går hjem....



Anonymous poster hash: 56361...545
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett små barn gjøre det i butikker som ligger i nærheten av strender o.l, men voksne folk som tasser rundt over alt barbent hørtes litt sært ut syntes jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barbent i matvarebutikken er like ekkelt som at menn skulle valse rundt i ferskvaredisken med svett og hårete naken overkropp.

Delikat oppi maten? Nei.



Anonymous poster hash: f91de...140
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Barbent i matvarebutikken er like ekkelt som at menn skulle valse rundt i ferskvaredisken med svett og hårete naken overkropp.

Delikat oppi maten? Nei.

Anonymous poster hash: f91de...140

 

 

Hvordan kan du sammenligne med noe som henger over mat. Føttene er jo på bakken.

 

Ellers tror jeg ikke TS kan dø av det, da hadde vi nok hatt påbudt skotøy. Som noen sier ser de barn uten sko.

Anonymous poster hash: 77b1d...560

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er farlig addictive og deilig. Gjort det selv og elsker det. Slik gikk vi 24/7 for ikke lenge siden, på langt verre steder en butikkgulv. Ikke stopp med dette. For da blir det uvanlig og folk glor om noen gjør det i fremtiden. 



Anonymous poster hash: 6991c...a28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

kan ikke forstå hva som er så gale med dette,gjør vel ikke noe å bli skitten under føttene,de er jo bare å vaske når en kommer hjem,deilig å tusle barbeint rundt syns jeg,så ser det sommerlig å sexy ut åsså:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg tenker: En som gjør det h*n har lyst til, og ikke bryr seg om hva andre tenker. Flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går av og til barbeint på treningssenteret (også på andre timer enn yoga). Men jeg ville absolutt ikke gjort det på matbutikken. Ikke fordi det er ekkelt, men fordi jeg ville vært redd for hva jeg kunne tråkke på. Altså, mener ikke skit og sånt man kan vaske av, men i en matbutikk kan det f.eks. lett ha gått en ølflaske eller liknende i gulvet tidligere denne dagen. Og selv om det er vasket og ryddet opp, så kan det fort være igjen bittesmå glasskår som hverken du eller de ansatte har sett.

 

Jeg har aldri jobbet i butikk, men regner med at det knuser ting rett som det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...