Gå til innhold

Ellos på nett.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst å kjøpe meg en badedrakt som Ellos har. Problemet er bare at brystmålet mitt tilsvarer "str. 1", midjemålet mitt tilsvarer størrelsen mellom "str. 2 og 3", og hoftemålet mitt tilsvarer "str. 2". 

 

Hva i all verden skal jeg gjøre da?

 

Før har jeg spurt kundeservice om dette, og da har de anbefalt å kjøpe alle størrelsene jeg vurderer for deretter å sende tilbake de som ikke passer.

 

Hva hadde dere gjort? 



Anonymous poster hash: 854d1...749
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke handlet på Ellos, veldig dårlig kvalitet.



Anonymous poster hash: 6c6e0...866
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe varer for så å sende tilbake kan bli veldig dyrt, komplisert og frustrerende hos ellos.

Jeg har flere ganger fått feil varer, blitt belastet for varer jeg ikke har fått eller bestillt, blitt anklaget for å ha beholdt enkelte av varene jeg leverte tilbake osv osv. Man betaler jo også frakt frem og tilbake hos de. Har holdt på i månedsvis med sure og uinteresserte kundeservicemedarbeidere, for å slippe å betale for varer jeg aldri har bestillt eller fått. Åh! Aldri igjen!

Men ellers er de vel ganske store i størrelsene generelt, men kommer jo ann på merket da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst å kjøpe meg en badedrakt som Ellos har. Problemet er bare at brystmålet mitt tilsvarer "str. 1", midjemålet mitt tilsvarer størrelsen mellom "str. 2 og 3", og hoftemålet mitt tilsvarer "str. 2".

Hva i all verden skal jeg gjøre da?

Før har jeg spurt kundeservice om dette, og da har de anbefalt å kjøpe alle størrelsene jeg vurderer for deretter å sende tilbake de som ikke passer.

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 854d1...749

Om de tar inn uplomberte badedrakter igjen er det stor nok grunn til å ikke handle der.

(de må være uplomberte for å prøves, og om de da selger det videre igjen (som jeg vil tro de gjør) har man null garanti for om andre har prøvd den rett på uten truse under)

Anonymous poster hash: 54956...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de tar inn uplomberte badedrakter igjen er det stor nok grunn til å ikke handle der.

(de må være uplomberte for å prøves, og om de da selger det videre igjen (som jeg vil tro de gjør) har man null garanti for om andre har prøvd den rett på uten truse under)

Anonymous poster hash: 54956...1b5

 

Det finnes sikkert folk som prøver bukser og tights uten truse også. Derfor bør du alltid vaske nye klær før bruk!

 

 

Anonymous poster hash: 11792...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...