Gå til innhold

Gå i butikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du svarte deg selv!

Du skrev jo "til ts, gjør som du vil".

Snakker du normalt om deg selv i 3. person? Dette er bare flaut.

Anonymous poster hash: d9bcf...815

Tror du misforstod svare mitt

Etter og har sett hva andre mente sa jeg hva jeg mente om saken. Skrev ts for å påpeke at det var trådstarter som svarte. Åja det er kjempe gøy å snakke i 3 person syntes ikke du!

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du misforstod svare mitt

Etter og har sett hva andre mente sa jeg hva jeg mente om saken. Skrev ts for å påpeke at det var trådstarter som svarte. Åja det er kjempe gøy å snakke i 3 person syntes ikke du!

Anonymous poster hash: 5216a...443

Sikker på at du ikke vil ha en påhengsmotor? Den er gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke vil ha en påhengsmotor? Den er gratis!

:fnise:

Kjipt å bli tatt på fersken, men enda bedre underholdning når det er så høy ro-faktor!

Anonymous poster hash: d9bcf...815

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke vil ha en påhengsmotor? Den er gratis!

Nei takk har 110 hestekrefters motor til båten min

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å prøve klær så jeg synes det er rart. Ikke alltid jeg handler når jeg er i butikkene men hadde ikke giddet å prøve vis jeg ikke skulle ha noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal GIDDE og ta meg bryet med å kle av meg i et trangt prøverom med folk som går forbi utenfor, og så ta på meg og prøve nye klær, så er det alltid i den hensikt at jeg har lyst å kjøpe det hvis det passer. Jeg har aldri noensinne gått i butikker og prøvd klær, fast bestemt på å ikke kjøpe noe som helst. Det er bortkastet tid og energi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei takk har 110 hestekrefters motor til båten min

Anonymous poster hash: 5216a...443

Fortsatt ikke nok til å komme seg unna å svare seg selv ;)

Anonymous poster hash: d9bcf...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da heller ikke svart meg selv, som du kan se hvis du kan lese mine inlegg

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med når damer drar rund i butikker å prøver klær uten og ha tenkt å kjøpe noe? Hva er forskjellen her?

Anonymous poster hash: 5216a...443

 

Når jeg prøver klær uten å ha en bestemt plan om å kjøpe noe, så gjør jeg det helst uten hjelp. Som regel kjøper jeg noe om klærne passer i størrelse og passform hvis jeg først prøver noe.

 

Om jeg er på utkikk etter noe spesielt, enten det dreier seg om jeans til sommeren eller en topp til hverdagsbruk, en kåpe eller en jakke, og har en plan om å kjøpe noe der, så er jeg mer opptatt av å få hjelp.  Og da spør jeg om det også. 

 

Som regel får jeg spørsmål om det er noe de kan hjelpe med, og hvis jeg bare skal se hva de har, så sier jeg det. Og ber om hjelp hvis det er noe spesielt jeg vil ha.

Endret av Majott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart og gå i en butikk og prøve mange klær uten og ha noen planer om å kjøpe noe?

Anonymous poster hash: 5216a...443

Det ser ut til  å være hobbyen til enkelte, så nei, det er nok ikke så rart...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg å se på klær til damer.  Ikke alle gangen har jeg plan om å kjøpe noe og ikke alltid blir det handel selv om jeg prøver dem på.  Men det blir ofte innpulskjøp noe skapet mitt vitner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da heller ikke svart meg selv, som du kan se hvis du kan lese mine inlegg

Anonymous poster hash: 5216a...443

Hahaha, dagens. Skikkelig flaut, TS. :D

Anonymous poster hash: 7a7f3...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar hva som er flaut?

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste er de som "bare ser" den siste halvtimen før stenging. Alltid like festlig å måtte være igjen for å rydde når jeg egentlig skulle stengt, særlig hvis dette innebærer at jeg ikke rekker bussen (og må vente tjue minutter på neste buss). Helt greit hvis du faktisk kjøper noe, men å rote og prøve klær bare for å slå ihjel tid er seriøst unødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, dagens. Skikkelig flaut, TS. :D

Anonymous poster hash: 7a7f3...cf7

Har du ingen svar på hva som er flaut?

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du ingen svar på hva som er flaut?

Anonymous poster hash: 5216a...443

Å svare seg selv/late som man er en annen bruker for å gi seg selv en støttende kommentar, i den tro at ingen finner ut av det. Som anonym bruker får du tildelt en unik kode som går igjen i alle innleggene dine. Mange har gjort det før deg, og det er like morsomt hver gang. Og ja, det er flaut.

Anonymous poster hash: 7a7f3...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å svare seg selv/late som man er en annen bruker for å gi seg selv en støttende kommentar, i den tro at ingen finner ut av det. Som anonym bruker får du tildelt en unik kode som går igjen i alle innleggene dine. Mange har gjort det før deg, og det er like morsomt hver gang. Og ja, det er flaut.

Anonymous poster hash: 7a7f3...cf7

Vel hvis du kan se hva jeg har sagt om det, jeg svarer ikke meg selv

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hvis du kan se hva jeg har sagt om det, jeg svarer ikke meg selv

Anonymous poster hash: 5216a...443

Nå begynner dette virkelig å bli flaut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er de som "bare ser" den siste halvtimen før stenging. Alltid like festlig å måtte være igjen for å rydde når jeg egentlig skulle stengt, særlig hvis dette innebærer at jeg ikke rekker bussen (og må vente tjue minutter på neste buss). Helt greit hvis du faktisk kjøper noe, men å rote og prøve klær bare for å slå ihjel tid er seriøst unødvendig!

Jeg må spørre deg; får du lønn for å rydde og være der etter stengetid? Eller gjør du dette frivillig og dermed mister den første bussen?

 

Jeg mener at kundene har da alt på sin fulle rett til å være der frem til stengetid. Men det er respektløst å ikke beregne tiden slik at de ikke kommer seg ut innen stengetid.

Endret av Berit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...