Gå til innhold

Gå i butikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det rart og gå i en butikk og prøve mange klær uten og ha noen planer om å kjøpe noe?

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke noe rart. Mange som ikke kjøper noe hver gang de prøver noe i butikkene. Litt rart kanskje og bevist gå dit for å prøve uten å kjøpe, men om du liker det, så hvorfor ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis du går til en butikk for å prøve ulike dresser uten og ha tenkt å kjøpe?

Og en av de ansatte på hjelpe med og knytte slips og finsko?

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man si etter og ha prøvd dresser i over en time at jeg må tenke på hvilken jeg skal ha, uten og ha plan om å kjøpe

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sløsing av den ansatte sin tid. Helt i orden å ikke bestemme seg for noe, men om det kun er for å slå ihjel din egen tid så er det frekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor?

Er det ikke en felles samfunnsenighet om at det å prøve klær er slitsomt?

Jeg mente hvis man får den ansatte til å knyte slips, hente ting osv uten en intensjon om å kjøpe noe. Om man bare ikke bestemmer seg er det en helt annen sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente hvis man får den ansatte til å knyte slips, hente ting osv uten en intensjon om å kjøpe noe. Om man bare ikke bestemmer seg er det en helt annen sak.

Tror svaret var ment til ts og ikke deg..

Anonymous poster hash: e771c...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Jeg mente hvis man får den ansatte til å knyte slips, hente ting osv uten en intensjon om å kjøpe noe. Om man bare ikke bestemmer seg er det en helt annen sak.

 

oi nei jeg tenkte ikke på deg. Jeg lurer på hvorfor ts vil prøve klær når han vet på forhånd han ikke skal ha noe, det gir ingen mening for meg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaster bort de ansattes tid, noe som rett og slett er utrulig frekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de ansatte i butikk har nok mer enn nok kunder at bruke tiden sin på så at bevisst bruke en time av dennes tid når du aldri hatt intensjon om å kjøpe noe som helst det er direkte frekt! 



Anonymous poster hash: 14e28...40d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vel, de ansatte i butikk har nok mer enn nok kunder at bruke tiden sin på så at bevisst bruke en time av dennes tid når du aldri hatt intensjon om å kjøpe noe som helst det er direkte frekt! 

Anonymous poster hash: 14e28...40d

 

hva hvis det ikke er travelt da?

 

Jeg mente hvis man får den ansatte til å knyte slips, hente ting osv uten en intensjon om å kjøpe noe. Om man bare ikke bestemmer seg er det en helt annen sak.

og knytte slips er ikke så vanskelig og akkurat tidkrevende for de ansatte. kan jo gjøre andre ting i mellom tiden

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hva hvis det ikke er travelt da?

 

og knytte slips er ikke så vanskelig og akkurat tidkrevende for de ansatte. kan jo gjøre andre ting i mellom tiden

Anonymous poster hash: 5216a...443

 

 

Er alltids noe annet de kan gjøre, alt fra rydding, prising av varer, bestillinger, arbeid man må ta utenom kunder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

 

hva hvis det ikke er travelt da?

 

og knytte slips er ikke så vanskelig og akkurat tidkrevende for de ansatte. kan jo gjøre andre ting i mellom tiden

Anonymous poster hash: 5216a...443

 

 

Men hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker å prøve dresser

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts gjør som du vil

Til alle dere andre har dere jobbet i butikk.

Jeg har jobbet i klæsbutikk og i de rolige periodene hadde jeg ikke hatt noe imot å hjelpe med og knytte et slips som tar max 1 min. Imens personen tok på seg dressen kunne jeg ha gjort noe annet

Anonymous poster hash: 5216a...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på de ansatte bryr seg. Er jo ofte folk prøver klær uten å kjøpe noe.



Anonymous poster hash: fab8e...d5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva hvis det ikke er travelt da?

og knytte slips er ikke så vanskelig og akkurat tidkrevende for de ansatte. kan jo gjøre andre ting i mellom tiden

Anonymous poster hash: 5216a...443

Hvis det ikke er masse kunder har de ansatte andre oppgaver de skal utføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...