Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Da var det vår tur til å bli prøvere!

Litt om oss, vi er nygift og har vært samboere i tre år før den tid :)

Har snakket om det lenge at når vi var gift skulle vi begynne å prøve så i januar sluttet jeg på pillen :) Har vært forsiktige i begynnelsen, men fra nå av skal vi prøve for fult!

Var ikke sikker på om jeg skulle starte denne dagboka, men det kan jo hende vi blir plaget å da kan det vel være godt å ha andre i samme situasjon som man kan prate med.. :sjenert:

Har siden jeg sluttet på pillen hadd helt stabil syklus og er ganske fornøyd med det! Hadde ikke trodd det selv, da jeg har gått på prevansjon der man ikke har ordentlig mens i ganske mange år.

Har ikke begynt med EL-testing enda, men tror kanskje jeg begynner med det fra neste PP. Er vel på PP1 nå, men siden det ikke har skjedd noe siden jeg sluttet med pillen tror jeg jeg skal teste for å se akkurat når og om jeg har EL.

Mannen gleder seg maks til å bli pappa, har flere venner som har barn og han er kjempedyktig og syns det er veldig morsomt med barn :-D Er veeeldig glad for det! :D:D

Endret av frkhøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lhinn

Hallo! :goodbye:

:velkommen: hit blandt oss prøvere! det er en spennende tid dere går i møte :jepp:

Veldig fornuftig at du sluttet på pillen i god tid før prøvingen satte ordentlig igang, hadde bare jeg vært like smart! :klaske: tihi, er rart med det, da man begynner prøvingen, vil man helst være gravid igår :fnise:

Lykke lykke til, håper dere slipper å være her altfor lenge!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Gratulere som prøvere :hoppe:

:vinke:

Takk takk!

Hallo! :goodbye:

:velkommen: hit blandt oss prøvere! det er en spennende tid dere går i møte :jepp:

Veldig fornuftig at du sluttet på pillen i god tid før prøvingen satte ordentlig igang, hadde bare jeg vært like smart! :klaske: tihi, er rart med det, da man begynner prøvingen, vil man helst være gravid igår :fnise:

Lykke lykke til, håper dere slipper å være her altfor lenge!

:sol:

Heisann!

Takk ska du ha :)

Ja jeg tenkte at det kanskje kunne være lurt å slutte på pillen litt tidligere enn akkurat når vi skulle begynne å prøve.. Da får kroppen kanskje litt tid til å være normal før den skal inn i en ny tilstand :fnise:

Man skulle jo helst vært gravid i går ja! :jepp:

Hei og velkommen....

For håpe at spiren sitter fort...:)

Lykke til:)

Hei!

Ja vi krysser både fingre å tær for at TR ikke dukker opp om en ukes tid!

Og for rett grunn da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer som prøver! Er jo en helt fantastisk følelse.. :)

Jeg hadde heller ikke tenkt å starte noen prøvedagbok, men nå som vi er inne i PP3 og jeg begynner å bli utålmodig, ble det visst en allikevel.. :fnise:

Masse, masse lykke til! Håper ventetiden blir overkommelig, og kos deg med prøvingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, og gratulerer som prøver! Er jo en helt fantastisk følelse.. :)

Jeg hadde heller ikke tenkt å starte noen prøvedagbok, men nå som vi er inne i PP3 og jeg begynner å bli utålmodig, ble det visst en allikevel.. :fnise:

Masse, masse lykke til! Håper ventetiden blir overkommelig, og kos deg med prøvingen! :)

:vinke:

Gleder oss veldig over å være prøvere :jepp:

Håper bare vi slipper å være her så lenge :fnise:

Man blir nok sikkert fort utålmodig når man er i denne fasen... Kjente det ganske tidlig at jeg ble litt utålmodig og begynte tidlig å tenke på dette hvordan å bli gravid og hvordan det kunne bli. Blir sikkert ikke noe bedre når man ser andre som kanskje ikke hadde planlagt å bli gravid, blir gravide og får unger. Man tenker fort at det da er litt urettferdig, på en måte.. Er jo egentlig ikke noen"snill" tanke, men blir det ikke sånn da?

Jeg kjenner jo fort at jeg tenker sånn, selv om det er nære venner som "plutselig" blir gravid uten å ha tenkt på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til prøververdenen ;)

Spennende tid dere har i møte nå ja, lykke til og håper du slipper å henge her så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat sånn jeg tenker også.. Føler meg litt urettferdig som tenker sånn, men kan ikke noe for å bli litt oppgitt når venner plutselig og uplanlagt blir gravide. Det er jo liksom jeg som skulle bli gravid jo, ikke dem! :fnise:

Tror uansett det er veldig vanlig å føle det sånn når man prøver. Det er jo tross alt det viktigste som foregår i livet ens akkurat da. Var en tur på et kjøpesenter i går, og det var så mange gravide der! Enten store struttende mager, eller mødre med helt nyfødte barn.. åh! Ble jo helt fra meg.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi kommet til TR-uka.. Men ingen TR enda?! Skulle vel i teorien kommet på Søndag, etter de andre syklusene å dømme.. Men nei.

Snakket med en venninne om dette og hun mente jeg skulle ta en GT.. Så hvis jeg ikke er :gravid: så kommer sikkert TR med en gang :fnise:

Men kroppen kjennes så snodig ut, jeg er 100% sikker på at jeg får TR nå, men det kommer liksom ikke, alt kjennes ut som når jeg vanligvis får TR... Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Velkommen som prøver og lykke til :) Håper det klaffer fort for dere! Vi er inne i PP3 (eller PP2 siden jeg vart borte under EL i juni). Er inne i Dpo 6, så håper dagene flyr så jeg kan teste og finne ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Velkommen som prøver og lykke til :) Håper det klaffer fort for dere! Vi er inne i PP3 (eller PP2 siden jeg vart borte under EL i juni). Er inne i Dpo 6, så håper dagene flyr så jeg kan teste og finne ut :)

Ja håper ikke det tar så lang tid.. Ser venner som har slitt lenge og har familie som også har slitt endel. Kan nok ikke være noe morsomt å gå gjennom slikt.

Test var nok negativ denne gangen.. Men er jo ikke mange dagene over så :fnise:

Men vet jo ikke om jeg har EL engang så, blir spennende neste PP å finne ut når jeg har det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte en tur innom og ønske lykke til med deg og :duskedame:

Kjekt å følge noen som starter omtrent samtidig med oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte en tur innom og ønske lykke til med deg og :duskedame:

Kjekt å følge noen som starter omtrent samtidig med oss:)

Heisann!

Takk takk og lykke til selv :)

Ja er veldig kjekt å vite at det er flere i samme situasjon som oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hvordan går det? Venter i spenning her.. :jepp:

:vinke:

Ikke så mye spennende som skjer her.. TR kom på Torsdag :sur:

Så da får man bare prøve på nytt neste mnd!

Men da får jeg jo sjangsen å teste for å se om jeg har eggløsning eller ikke.. Og da kan jeg jo sikkert drikke og kose meg når vi skal på bryllupsreise, og ikke være dårlig eller noe slikt! :jepp: Så det gjør iiingenting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du hadde jo skrevet at du hadde fått negativ test lenger "oppi der" jo.. Så ikke det jeg.. he he.. :fnise:

Uansett, aldri gøy med negative tester.. Men man må jo fokusere på det positive som du jo gjør! Du kan kose deg akkurat som du vil på bryllupsreise! :)

Men da er dere jo ganske så snart inne i PP2, så da er det bare å ønske lykke til! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei frkhøne.....lykke til med nye dagboken!

Tror du har vært innom boka mi, så tenkte å følge litt med deg og...

eg går og venter TR....pp1 ble 49 dager til ho kom, og nu er eg på dag37 og enda ikke noe.....men mannen kommer hjem fra sjøen til uka, håper at det klaffer seg i pp3 :jepp:

Lykke til og god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her da? :) Regner med at det var positive EL-tester du mente og ikke graviditetstester? Hvis det var EL-tester er det vel snart testetid? :) Er litt spent her.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...