Gå til innhold

Jobbtitler i Paradise Hotel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva de som er med i PH egentlig jobber med? De har jo så fine titler, men lurer litt på hva som skjuler seg bak disse titlene. Tviler på at det er så fint som det høres ut.



Anonymous poster hash: 8d17f...cb7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå følger jeg ikke med på paradise hotel, men på denne siden: http://www.tv3.no/paradisehotel/deltakere ser man yrket deres. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med fine titler? F.eks butikkmedarbeider kan jo være noen som står i kassa på kiwi (ikke noe galt i det, men ikke helt hva jeg vil si er en "fin tittel"). De fleste der var jo selgere (sikkert uten utdanning), eller "Jobber med spekevarer" og "rørlegger"..



Anonymous poster hash: 60e3b...eca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kundekonsulent = telefonselger.



Anonymous poster hash: afca4...ac2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle "frisør skråstreken bartender" eller "modell skråstreken bartender" da?

Anonymous poster hash: 34809...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

realfagstudent= tar opp realfag fra videregående. :fnise:



Anonymous poster hash: b8160...317
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært en eiendomsmegler med tror jeg :P Han tynne Holmenkollen slæsh Bærumsgutten som falt for puppene til Isabell i forrige(?) sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo så fine titler...

Anonymous poster hash: 8d17f...cb7

Har du et eksempel på en "fin tittel"? Jeg fant ingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan nå ha så fine titler de vil for min del, overfladisk, ubrukelig trash er de like fullt hele gjengen :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan nå ha så fine titler de vil for min del, overfladisk, ubrukelig trash er de like fullt hele gjengen :fnise:

Hun ene har nå konkurrert på internasjonalt nivå, men resten av bunken er ganske slappe. Regner med at du ikke har sett programmet engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene har nå konkurrert på internasjonalt nivå, men resten av bunken er ganske slappe. Regner med at du ikke har sett programmet engang.

Hvem har konkurrert på internasjonalt nivå? Og i hva?

Anonymous poster hash: 0e12a...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats lager grandis vet jeg hvertfall...

Ellers går det mye i bartending. Og "modellering"... beklager, men tror de fleste sier de er modell og så har de kanskje vært fotografert en gang av en hobbyfotograf i nærmiljøet liksom...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem har konkurrert på internasjonalt nivå? Og i hva?

Anonymous poster hash: 0e12a...045

Ann Mariell, dressur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Mariell, dressur.

Ok. Må jo være veldig flink da, så det var gøy å høre. :)

Liker henne godt på PH.

Anonymous poster hash: 0e12a...045

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun ene har nå konkurrert på internasjonalt nivå, men resten av bunken er ganske slappe. Regner med at du ikke har sett programmet engang.

For å si det slik, jeg har sett nok til å gjøre meg opp min mening om at ikke bare deltakerne, men hele konseptet er så lavmåls, spekulativt, overfladisk og direkte bedritent, at det holder i bøtter og spann til at jeg med god samvittighet kaller hele greia for ren skjær søppel-TV! :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Mariell, dressur.

Haha, det hadde jeg aldri trodd. Hun måtte hatt en dårlig dag på hesteryggen da hun spilte inn introen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...