Gå til innhold

Kjærlighet Uansett


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

De jentene er i hvertfall i overkant kresne.

Spesielt hun i rullestol som avviser alle etter 1 date...

Med en slik oppførsel og innstilling forblir man singel for alltid - slik venninnen hennes også prøvde å forklare henne. Det har ingenting med hennes handikap å gjøre.



Anonymous poster hash: 1ac65...d93
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om det kanskje er gjort bevisst at de ikke minner deg konstant på hva de har for noe. Så du blir kjent med mennesket, ikke kun sykdommen.

Klarer ikke helt se forbi det når hele poenget for meg er å vite hva de har. Etter det kan jeg forstå dem bedre. Forstå "hvor de kommer fra"...

Jeg får heller følge bedre med tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Synes absolutt han fra Flå er søtest og har best sjanse for å få seg kjæreste. Han er nede på jorda, sjarmerende og udmyk. Mange av de andre tror jeg ikke helt har forstått at man ikke kan ha så høye forventninger. De burde heller heller "hoppe i det" nå som de er med på et så unikt program/konsept. Virker som om de tror at hvilken som helst person vil være interessert i de, og at de vil se fordi deres handikap? Det er jo en utfordring å være sammen med en person med funksjonshemming. Det er ikke til å stikke under en stol. Derfor må de også -tilbake- respektere og godta andre mennesker. De kan ikke forvente å bli godtatt på alle premisser, for så å være kresne selv. Da forstår jeg godt at de ikke har fått seg partner enda. Mennesker finner som regel partnere som er lik en selv. På samme nivå. For å si det kort og brått. Er du en mann på 200 kg, så leter du gjerne ikke etter en supertrent jente, men "godtar" heller en jente som også er overvektig som deg selv. Så enkelt er det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset litt på han (Sebastian?) som er født uten armer og ben og sier han ønsker seg barn.

Uten å være ufin eller diskriminerende, så synes jeg det å få egne barn (regner med det var det han mente og ikke adopsjon) virker fullstendig uansvarlig og egoistisk. Dysmeli (å være født uten armer og ben og mangelfullt utviklet skjelett) kan være arvelig.

Det å ta sjansen på å videreføre noe slikt er bare helt utrolig. Tror dessuten han skal lete lenge etter en jente som er villig til å ta sjansen på å få barn med ham. Dette er ikke slemt ment, han virker hyggelig nok. Men synes det blir litt virkelighetsfjernt og urealistisk å forvente at noen vil ha barn med en som er så preget av sitt handikap.



Anonymous poster hash: 1ac65...d93
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset litt på han (Sebastian?) som er født uten armer og ben og sier han ønsker seg barn.

Uten å være ufin eller diskriminerende, så synes jeg det å få egne barn (regner med det var det han mente og ikke adopsjon) virker fullstendig uansvarlig og egoistisk. Dysmeli (å være født uten armer og ben og mangelfullt utviklet skjelett) kan være arvelig.

Det å ta sjansen på å videreføre noe slikt er bare helt utrolig. Tror dessuten han skal lete lenge etter en jente som er villig til å ta sjansen på å få barn med ham. Dette er ikke slemt ment, han virker hyggelig nok. Men synes det blir litt virkelighetsfjernt og urealistisk å forvente at noen vil ha barn med en som er så preget av sitt handikap.

Anonymous poster hash: 1ac65...d93

Noen typer dysmeli er arvelig, jeg antar at han vet hvilken form han har og at han hadde droppet tanken om barn dersom han var rammet av en av dem.

Anonymous poster hash: ac587...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes absolutt han fra Flå er søtest og har best sjanse for å få seg kjæreste. Han er nede på jorda, sjarmerende og udmyk. Mange av de andre tror jeg ikke helt har forstått at man ikke kan ha så høye forventninger. De burde heller heller "hoppe i det" nå som de er med på et så unikt program/konsept. Virker som om de tror at hvilken som helst person vil være interessert i de, og at de vil se fordi deres handikap? Det er jo en utfordring å være sammen med en person med funksjonshemming. Det er ikke til å stikke under en stol. Derfor må de også -tilbake- respektere og godta andre mennesker. De kan ikke forvente å bli godtatt på alle premisser, for så å være kresne selv. Da forstår jeg godt at de ikke har fått seg partner enda. Mennesker finner som regel partnere som er lik en selv. På samme nivå. For å si det kort og brått. Er du en mann på 200 kg, så leter du gjerne ikke etter en supertrent jente, men "godtar" heller en jente som også er overvektig som deg selv. Så enkelt er det.

Er ikke så enkelt nei. Man styrer ikke hva man er tiltrukket av. Bare fordi man er 200 kilo betyr ikke det at man automatisk blir tiltrukket av mennesker i samme vektklasse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så enkelt nei. Man styrer ikke hva man er tiltrukket av. Bare fordi man er 200 kilo betyr ikke det at man automatisk blir tiltrukket av mennesker i samme vektklasse.

Helt enig med deg! Bare fordi man ikke er vakker så må man ikke slå seg til ro med det første og beste som kommer.

Jeg syns Mats har et sunt syn på dating og livet generelt. Veldig fan av han altså :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett de forste fire episodene så jeg henger litt etter men interessant diskusjon! Synes jo forsåvidt det er greit at de er like kresne som mange andre, selv om jeg er enig i at Sigrun ikke gir noen en sjanse. Han hun lagde pizza med virket jo veldig hyggelig og hun var jo så fornoyd etterpå, merkelig at hun ikke hvertfall ville gå på en date til med ham.

Han fra Asker som synes det var for mye med en alenemor: Synes han også kunne gitt henne en sjanse til, barn eller ikke barn! Han virker egentlig ganske kjedelig og treg, og begge datene hans har vaert litt kleine synes nå jeg. På den forste sa han og daten (alenemoren) ordet "hyggelig" hundre ganger omtrent!

Og enig med de som sier at Mats er den som virker sotest og mest avslappet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode i dag! :) Er så happy for Mats og han Henrik (?). Det virker som om de har hatt noen kjempefine dater :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den for første gangen i går og jeg syns han fra Asker, (Henrik?) var så pen. Pent smil, fine øyne og han virker sjarmerende.

Stort minus at han snuser da.

Han fra Flå og dama var søte sammen. Noen som vet hvordan det har gått med datene?

Anonymous poster hash: fef88...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg! Bare fordi man ikke er vakker så må man ikke slå seg til ro med det første og beste som kommer.

Jeg syns Mats har et sunt syn på dating og livet generelt. Veldig fan av han altså :blomst:

Å erkjenne sin egen markedsverdi er helt nødvendig for å kunne lykkes med dating i dag.

En del av disse folkene mangler realitetssans.

Anonymous poster hash: 1ac65...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tuller du? Tror du bør ta deg et par timer foran Google og lese litt om autisme.

Anonymous poster hash: a0661...d1e

Jeg har ihvertfall ikke autisme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke sett siste episode - er det noen som kan oppdatere meg??:):) fant dem kjærligheten? ❤❤

Anonymous poster hash: 46307...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto en artikkel om dem på tv2.no rett etter at siste episode ble vist.

Ingen har funnet kjærligheten ennå. Hun i rullestol dater en hun traff på premierefesten.

http://www.tv2.no/a/5493224



Anonymous poster hash: 18b36...231
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto en artikkel om dem på tv2.no rett etter at siste episode ble vist.

Ingen har funnet kjærligheten ennå. Hun i rullestol dater en hun traff på premierefesten.

http://www.tv2.no/a/5493224

Anonymous poster hash: 18b36...231

Kan ikke bli enkelt for Sebastian å få seg en date med tanke på Facebookprofil bildet sitt og kommentarene til bildet. Jeg hadde gått utifra at han enten har dame eller at han har en han dater ihvertfall.

Anonymous poster hash: c080e...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke bli enkelt for Sebastian å få seg en date med tanke på Facebookprofil bildet sitt og kommentarene til bildet. Jeg hadde gått utifra at han enten har dame eller at han har en han dater ihvertfall.

Anonymous poster hash: c080e...ef6

Hvilke bilde?

Anonymous poster hash: 42920...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Hvilke bilde?

Anonymous poster hash: 42920...516

Google.

Likte konseptet veldig godt og fikk utfordret noen fordommer. Men å bli sammen med en mann uten armer og bein... Nope. Uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google.

Likte konseptet veldig godt og fikk utfordret noen fordommer. Men å bli sammen med en mann uten armer og bein... Nope. Uansett.

google hva?

Anonymous poster hash: 42920...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

google hva?

Anonymous poster hash: 42920...516

Google FB-siden til Sebastian, og du får se bilde. Og du behøver ikke etternavn: sebastian kjærlighet uansett. Og du er i mål! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...