Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Marius så ikke så bra ut med det lange håret! Greit med litt lengde, noen kan passe til det, men han har jo like langt hår som jentene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åneeei! Hva har skjedd med Marius?!?! Husker jeg syntes han var sååå kjekk da han var med i Big Brother. Haha :fnise:



Anonymous poster hash: eb678...049
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara Benedikte (blondie fra AP og BI) er i hvert fall ikke det. Hun er ikke som hun utgir seg for på introvideoen.



Anonymous poster hash: 201da...f34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er med et par gay mannfolk der eller bifile! Jeg liker å se menn kose sammen!!!



Anonymous poster hash: a9c9b...19c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara Benedikte (blondie fra AP og BI) er i hvert fall ikke det. Hun er ikke som hun utgir seg for på introvideoen.

Anonymous poster hash: 201da...f34

hun som tar av seg parykken på reklamen sier jo i videoen at hun vil bli som Paris Hilton og Kim Kardashian, så skjønner jo at det er kødd! sikkert halvparten ekte og halvparten fake eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, jeg er så flau over at jeg ser på PH, men jeg elsker det. GLEDER MEG :danse:

Ikke noe å være flau over! Ser på det jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var altfor opplagt at dette var skuespill. Fikk en følelse av at de skulle pariodiere PH-deltakere. En "humorfyr" (Magne fra i fjor-kopi), mindre pene jenter som "er modell", opptatt av kjendisstatus, typiske bimboer, påfallende mange eventbyrå-yrker, noen atypiske (dreadsjenta, diktfyren), realityeksperten, homoen, lesben, hun som mente andre var harry osv.

Altfor påfallende!

Likevel blir jeg veldig nysgjerrig på hva tvisten er. Er halvparten skuespillere, halvparten ekte? Skal de være med, men spiller andre enn seg selv?



Anonymous poster hash: 8b99d...112
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kerly ble meldt på Paradise Hotel av noen venninner, men er usikker på om hun egentlig passer inn. Hun elsker å reise, og er en bokorm som kan oppfattes som litt rar. Hun håper at hun kan gli ubemerket gjennom konkurransen, fordi de andre ikke oppfatter henne som en trussel.

Dette er som å lese en personbeskrivelse fra the sims..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Deltagerene kan umulig være ekte!

Håper Kristian Rene holder seg vekke i år :fnise:

Blir dette spoilertråden eller ikke? Greit å vite på forhånd slik at jeg ikke driter meg ut og røper ting hvis de legger ut en episode dagen før på Viaplay i år også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å se paradise hotel, det er drama til 1000 og på norsk! og på mange forskjellige dialekter, det er kult :)

men da blir det enda noen måneder med refs fra min sammboer og mine venner og familie fordi jeg ser på PH.

min søster på 17 får ikke refs, men siden jeg er 15 så er jeg for "gammel" :(



Anonymous poster hash: 423b7...7be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker å se paradise hotel, det er drama til 1000 og på norsk! og på mange forskjellige dialekter, det er kult :)

men da blir det enda noen måneder med refs fra min sammboer og mine venner og familie fordi jeg ser på PH.

min søster på 17 får ikke refs, men siden jeg er 15 så er jeg for "gammel" :(

Anonymous poster hash: 423b7...7be

red 25 ikke 15 :fnise:

Anonymous poster hash: 423b7...7be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltagerene kan umulig være ekte!

Håper Kristian Rene holder seg vekke i år :fnise:

Blir dette spoilertråden eller ikke? Greit å vite på forhånd slik at jeg ikke driter meg ut og røper ting hvis de legger ut en episode dagen før på Viaplay i år også.

TS her.. Jeg kunne godt tenke meg at dette er/blir er såkalt spoilertråd! :danse:

Anonymous poster hash: eb678...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Vida Lill er med i år også... Da er det vel nesten rart om Kristian ikke er med :P



Anonymous poster hash: e89ef...f70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vida Lill er med i år også... Da er det vel nesten rart om Kristian ikke er med :P

Anonymous poster hash: e89ef...f70

Vida Lill vant jo i forfjor.. Litt rart om en vinner får være med igjen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...