Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rybak hadde jeg minst forventninger til, nettopp fordi han er "ny"...men der tok jeg feil gitt.

For min del var hans versjon den vakreste og fiolinspillet passet helt ypperlig.

Han fant veien rett inn i min musikalske innertier og jeg er gledelig overrasket.

Det som er litt synd er at jeg ikke kjenner Elgs musikk utenom hitsene med DWAS,

så jeg vet egentlig ikke helt hva slags versjoner folk ga av de andre låtene hans.

Anneli kommer på en god andre plass med en nydlig stemme (jeg har ikke hørt henne på norsk før)

og Samsaya (har ikke noe forhold til hennes musikk) på en fin tredje.

Resten var ok.

Ser frem til neste lørdag. :)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza

Rybak hadde jeg minst forventninger til, nettopp fordi han er "ny"...men der tok jeg feil gitt.For min del var hans versjon den vakreste og fiolinspillet passet helt ypperlig.Han fant veien rett inn i min musikalske innertier og jeg er gledelig overrasket.Det som er litt synd er at jeg ikke kjenner Elgs musikk utenom hitsene med DWAS,så jeg vet egentlig ikke helt hva slags versjoner folk ga av de andre låtene hans.Anneli kommer på en god andre plass (jeg har ikke hørt henne på norsk før)og Samsaya (har ikke noe forhold til hennes musikk) på en fin tredje.Resten var ok.Ser frem til neste lørdag. :)

Har du hørt om Yngve Moe før?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: jovisst har jeg det. Det måtte bare tenkes to omdreininger ekstra.

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Rettelse: jovisst har jeg det. Det måtte bare tenkes to omdreininger ekstra.

Men rybakk er ikke ny da. Han har holdt på i 9 år
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Bieber har holdt på siden 2007 mens rybank starte i 2009

Anonymous poster hash: 0f4d3...03b

Rybak har vært musiker lenge før Eurovision. Bare fordi han ikke var kjent for alle her i Norge, så betyr ikke det at han ikke har vært musiker.

Men å diskutere med deg er som å diskutere med en vegg, så du kan fortsette å kverrulere med noen andre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rybak har vært musiker lenge før Eurovision. Bare fordi han ikke var kjent for alle her i Norge, så betyr ikke det at han ikke har vært musiker.

Men å diskutere med deg er som å diskutere med en vegg, så du kan fortsette å kverrulere med noen andre :)

Keg snekker om når Jan blei kjendis. Boner ble kjent i 2007 mens rynakk ble i 2009

Anonymous poster hash: 0f4d3...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men rybakk er ikke ny da. Han har holdt på i 9 år

Ja, jeg vet at han ikke er splitter ny, men den nyeste i det selskapet. Han har ikke laget eget stoff så veldig lenge

så vidt jeg vet. Han har vokst opp med alle de andres hits i bakhodet, men de andre har ikke hørt så mye av hans musikk.

Det var de store klassiske stykkene som var hans verden på fiolinen og det blir dessuten i en annen kategori.

Blir uansett ok å følge hans karriere videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er Norges svar på justin bieber

Anonymous poster hash: 0f4d3...03b

Rybak er en respektert klassisk musiker som har vært solist med flere orkestre og konsertmester for andre orkestre. Han har blitt tildelt en rekke stipender og ble først kjent med egne komposisjoner i 2006 da han vant Kjempesjansen. Som komponist har han kanskje ikke all verdens imponerende produksjon, men han er kjent som en svært god fortolkere av andres sanger.

Sammenligningen med Bieber er helt på jordet.

Jeg har ikke spesielt sans for Rybaks egne låter, men som artist imponerte han stort i kveld. Han virket veldig ydmyk og hadde en originalt og rørende versjon av låta. Tror Elg satte veldig pris på det.

Jeg tror denne sesongen blir veldig bra!

Anonymous poster hash: c74e5...11f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at han ikke er splitter ny, men den nyeste i det selskapet. Han har ikke laget eget stoff så veldig lenge

så vidt jeg vet. Han har vokst opp med alle de andres hits i bakhodet, men de andre har ikke hørt så mye av hans musikk.

Det var de store klassiske stykkene som var hans verden på fiolinen og det blir dessuten i en annen kategori.

Blir uansett ok å følge hans karriere videre.

Han ble kjent via idol i 2005

http://www.youtube.com/watch?v=bdXdCf5Cyyc

Rybak er en respektert klassisk musiker som har vært solist med flere orkestre og konsertmester for andre orkestre. Han har blitt tildelt en rekke stipender og ble først kjent med egne komposisjoner i 2006 da han vant Kjempesjansen. Som komponist har han kanskje ikke all verdens imponerende produksjon, men han er kjent som en svært god fortolkere av andres sanger.

Sammenligningen med Bieber er helt på jordet.

Jeg har ikke spesielt sans for Rybaks egne låter, men som artist imponerte han stort i kveld. Han virket veldig ydmyk og hadde en originalt og rørende versjon av låta. Tror Elg satte veldig pris på det.

Jeg tror denne sesongen blir veldig bra!

Anonymous poster hash: c74e5...11f

Bieber er bedre enn rykbakk

Anonymous poster hash: 0f4d3...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket linken nå og for å si det forsiktig; det er fiolinen som er hans soleklare styrke og stemmen har forbedret seg betraktelig siden idol for lenge siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket linken nå og for å si det forsiktig; det er fiolinen som er hans soleklare styrke og stemmen har forbedret seg betraktelig siden idol for lenge siden. :)

Men han ser så annerledes ut der enn han gjør nå og ikke på en fin måte. Han var nok fortsat i stemeskiftet

Anonymous poster hash: 0f4d3...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...vi starter jo alle et sted og Rybak er helt klart seg selv lik, men naturlig nok noe yngre på den videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...vi starter jo alle et sted og Rybak er helt klart seg selv lik, men naturlig nok noe yngre på den videoen.

De siste 9 årene har gått fort

Anonymous poster hash: 0f4d3...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de kommer til å sende denne serien i mange år, for vi har ennå mange gode musikere/sangere/låtskrivere å ta av. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble kjent via idol i 2005

http://www.youtube.com/watch?v=bdXdCf5Cyyc

Bieber er bedre enn rykbakk

Anonymous poster hash: 0f4d3...03b

Men han ser så annerledes ut der enn han gjør nå og ikke på en fin måte. Han var nok fortsat i stemeskiftet

Anonymous poster hash: 0f4d3...03b

Hva feiler det deg? Han var 18 da han var med i Idol.

Kjedelig på lørdagskveldene, skjønner jeg.

Anonymous poster hash: c74e5...11f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns Rybak var flink og han har litt av en god stemme, hør på den bassen på den unge spinkle gutten.

Syns Lillo Stenberg imponerte

og resten var ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de kommer til å sende denne serien i mange år, for vi har ennå mange gode musikere/sangere/låtskrivere å ta av. :)

Men seriøst, hadde det ikke værtflott om dem fikk han bieber til å bli med i neste sesong? og han isac elliot

Hva feiler det deg? Han var 18 da han var med i Idol.

Kjedelig på lørdagskveldene, skjønner jeg.

Anonymous poster hash: c74e5...11f

Hva snakker du om? nei nei og atter nei, antonsen var førdt i 1986 og idol var i 2005, do the match:) hvorfor har du markert?

Anonymous poster hash: 0f4d3...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente rybakk, jeg tenkte feil



Anonymous poster hash: 0f4d3...03b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rybak hadde jeg minst forventninger til, nettopp fordi han er "ny"...men der tok jeg feil gitt.

For min del var hans versjon den vakreste og fiolinspillet passet helt ypperlig.

Han fant veien rett inn i min musikalske innertier og jeg er gledelig overrasket.

Det som er litt synd er at jeg ikke kjenner Elgs musikk utenom hitsene med DWAS,

så jeg vet egentlig ikke helt hva slags versjoner folk ga av de andre låtene hans.

Anneli kommer på en god andre plass med en nydlig stemme (jeg har ikke hørt henne på norsk før)

og Samsaya (har ikke noe forhold til hennes musikk) på en fin tredje.

Resten var ok.

Ser frem til neste lørdag. :)

Veldig enig i vurderingen, men jeg synes Lillo var bra. Min rangering er

Rybak

Lillo

Drecker

Samsaya

Simone

Dagsland (han var skuffende daff)

Anonymous poster hash: c74e5...11f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...