Gå til innhold

Er Breaking Bad virkelig så bra som folk sier den er


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjempebra serie, jeg har kommet litt ut i sesong 3, tatt en liten pause der. Jeg nyter hvert minutt. Den klarer å holde spenningen oppe og jeg sitter med følelsen: "Dette er SÅ TØFT!". Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!!!!! (Jeg har adhd og vanskelig for å følge med på serier, men denna satt, gitt!) Likte godt SOA, men der falt jeg ut hele tida, så ga opp ila sesong 2...

Anonymous poster hash: a4fb3...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og samboer digger serien! Han har ADHD, og klarer vanligvis ikke å følge med, men denne så klarte han ikke å slutte å se :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange mener starten er litt treig. Første to episodene lurte jeg på hva søren kjæresten min hadde fått meg til å se.. jo lengre ut i vi kom, jo bedre. ble til slutt så glad i serien at jegikke klarte å vente til kjæresten min kom dagen etterpå, på å se en ny episode. ja, veldig bra serie. en av mine favoritter (game of thrones og once upon a time ligger over..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også at serien var skikkelig hypet opp, at folk så det pga "alle andre gjorde det". Noen serier er jo slik..

Hadde den på lista over serier jeg skal gi en sjangse, så en vinterkveld jeg kjeda meg satte jeg på første episode. Likte den på en måte, men var litt forvirra i første episode og tenkte hva er det jeg har begitt meg ut på nå da? (Jeg er en sånn som gjerne bare måå se ferdig en serie pga jeg har jo begynte å se litt).

Så når episode 1 var over, måtte jeg jo få med meg hva som skjedde i episode 2..

Første episodene var litt sånn, herregud går det ann (uten å røpe noe).

Men så etter hvert tok serien seg SKIKKELIG opp! Jeg ble skikkelig avhengig og fikk nesten panikk når netflix ikke hadde lagt ut de siste 8 episodene! Og jeg må bare si at overgangen mellom de 8 første og 8 siste episodene i siste sesong var helt amazing! Og ganske unikt (syns nå jeg), så har serien en verdig slutt. Jeg ville ikke at det skulle slutte..

Så JA, den er virkelig så BRA. Er på min topp liste, virkelig! Og dette er ikke normalt sett en type serie jeg ser på en gang. Så den for bare et par måneder siden, vurderer å se den på nytt igjen..



Anonymous poster hash: da694...cb3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt den beste serien jeg har sett! Har til og med tatovert et sitat fra serien. Anbefales på det sterkeste! :)

Hvilket sitat, om jeg får spørre? Ble nysgjerrig nå :)

For å svare på spørsmålet; ja, Breaking Bad er virkelig så bra som folk sier den er. Fantastisk serie.

Anonymous poster hash: d1183...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den serien er bare dyster og kjedelig!!

prøv house og cards istedet:-) Anonymous poster hash: 7118b...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så et par sesonger, så gadd jeg ikke mer. Den ble litt kjedelig eter hvert.



Anonymous poster hash: 6b7eb...d65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilket sitat, om jeg får spørre? Ble nysgjerrig nå :)

For å svare på spørsmålet; ja, Breaking Bad er virkelig så bra som folk sier den er. Fantastisk serie.

Anonymous poster hash: d1183...74d

.

Endret av Ingeniørspire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det gikk litt tregt innimellom, spesielt i starten, men når jeg har fått sett hele, så sitter jeg igjen med å synes serien er kjempebra! En av favorittene mine faktisk.

Synes ikke dere skal gi opp etter å bare ha sett et par sesonger eller noen episoder.

Dere må se hele!



Anonymous poster hash: 2d944...044
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

HERREGUD JA

Jeg elsker, elsker, elsker den serien og har fulgt med slavisk siden første sesong kom ut.

Er en av de seriene jeg stadig drar ut av hylla og ser flere ganger :Nikke:

Men nr 1 er jeg ikke sikker på om den er likevel, synes eksempelvis Six Feet Under og Sopranos har noe enda mer eksepsjonelt og genialt over seg - men det er jo fordi man blir kjent like mye med karakterer som handling. Breaking Bad er mer handling og spenning.

Endret av åffårno
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...