Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Fluttershy

Med jentene?

Ja, de representerer vel ikke normalen vil jeg tro(og håpe!)? Kan ikke huske noen tidligere deltagere utenom Iselin og noen få andre som har virket så blonde.denne gangen har de jo samlet flere til å begynne med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare jeg som får grøsninger av han "moromannen"? Minner meg på Magne fra fjorårssesongen. Huff.

Enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var litt morsomt med "jobber som modell for Gjøvik fotoklubb"!

Skikkelig presisje :ler:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha han med snusleppa kan jo være interessant, det virker ihvertfall ikke som det er han på ordentlig:p

Anonymous poster hash: 86747...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Har savnet PH og trådene om det :) Mitt første minne fra KG for 3 år siden og har tragisk nok deltatt i tråden hvert år siden. I år ser det ekstra bra ut med dette manuset. Stakkars jenter.

hahahah!!! Jeg følte at han luktet vondt!

Endret av Fashionistaen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia her da? Skal alle gutta spille en rolle? Dette blir for teit...( sikkert derfor eg aldri har fulgt meg;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er dritforvirret, er jentene seg selv? De er jo karikaturer! De KAN ikke være ekte? Hvordan i helvete har hun ene blonde klart en it-utdannelse og så fått jobb som it-konsulent? Og HVA er en "kundekonsulent" som hun andre jobbet som??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Har savnet PH og trådene om det :) Mitt første minne fra KG for 3 år siden og har tragisk nok deltatt i tråden hvert år siden. I år ser det ekstra bra ut med dette manuset. Stakkars jenter.

hahahah!!! Jeg følte at han luktet vondt!

Det er litt koselig å se igjen de gamle "fjesene" i PH-tråden da :nigo: Det er en del som alltid er med der som jeg aldri ser ellers!

Hva er greia her da? Skal alle gutta spille en rolle? Dette blir for teit...( sikkert derfor eg aldri har fulgt meg;))

Det er første gang i år. Så det er nok ikke derfor du ikke har fulgt med :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...