Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at Simone reagerer litt. Ann Marielle flørter og roter jo med Christer, som er Simones partner. Hvis det fortsetter så kommer jo Christer til å bli så betatt av AM at han velger henne over Simone.

Kjenner jeg er mektig lei hele sesongen. Makan på lite liv og røre. Ingen har for f*en meg hatt sex enda! :sjokkert: Gi meg litt drama!!!!

Enig i det siste. I forrige sesong hadde vel de fleste inne på hotellet sex..

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes det er greit at de ikke har sex jeg.. er så kleint å se på, er ikke interessant med masse scener av laken som hopper opp og ned i mørket. eneste som er gøy med det er at det ofte skaper mer sjalusi og drama, feks når han patric pulte 2 stykk samme kveld og sånn, det var litt funny.

jeg merker at jeg irriterer meg litt over hvor lett de tar på alt... at de aldri blir sure for noen valg folk tar nesten "det er spillet..jeg tar det ikke personlig..det går bra.." krangle litt da for faen, og snakk dritt om hverandre, det er jo det som gir bra tv:P er ikke gøy når alle er venner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simone er nok bare pisse sjalu på AM. :)

Denne sesongen er så booooring. Herregud kan bli noe ordentlig drama snart eller?! Denne sesongen er jo nesten like kjedelig som sesong 3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja herregud, nå må det komme inn en skikkelig gresk sexgud snart som tar alle jentene med storm, og en skikkelig babe til gutta. Og så må de helst ha sterke personligheter og fucke opp hele hotellet. Altså nå er det jo rett før alle setter seg rundt et bål og synger kumbaya my lord. Eneste "drama" som har skjedd så langt er bare patetiske Simone som ble pissesjalu AM fordi hun ikke får napp selv.

Anonymous poster hash: 52665...19e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Simone sier at Ann Marielle er løs fordi hun kliner med de fleste? Og at flørtingen hennes ikke funket på Ole F?? Så vidt jeg husker var det alltid Ole F som begynte å kysse på AM. Og er Casper, Siri og Amy løse også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Simone har så grusom personlighet. Hvorfor legger hun seg oppi hvor mange Ann Marielle flørter med? Ærlig talt. AM har jo det bare gøy, og hun er jo åpen om at hun flørter. Hun har ingen forpliktelser. Så vidt jeg ser er det vel KUN Simone som reagerer negativt på det? Nei, usj... Hun er ufyselig.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Simone er så klisjé. Klassisk eksempel på den stygge jenta som er sjalu på de som åpenbart har kommet før en i køen når utseende ble delt ut. Det skinner så gjennom at hun er så pisse sjalu på AM fordi hun får oppmerksomhet fra guttene, men ikke hun selv. Nesten vondt å se på, det kan ikke være lett å måtte se på at andre får det du vil ha.

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha må le av Simone. Hun er så sjalu på Ann Mariell at det er komisk :ler: Ingen av gutta vil gi henne oppmerksomhet eller kline med henne og det tror jeg hun hater.

Å slik som Simone snakket til Ann Mariell i går om at hun flørtet med alle og sånn viser jo bare at hun er sjalu. Hvorfor måtte hun kommentere det liksom? Hvis jeg var Ann Mariell hadde jeg bare sagt " Ja jeg flørter med alle her. Har du et problem med det eller?"

Endret av Lillemeg22
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett Paradise på 1 uke nå, så kjedelig syns jeg det har vært, er det verdt å begynne å følge med igjen?



Anonymous poster hash: 12313...1fe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor høy Audun er? Har en "diskusjon" gående her :P

Ble det ikke nevnt i begynnelsen at han er nesten to meter? De har sikkert tatt i litt så jeg gjetter han er 1,90.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kommentarer til dagens episode?! Herregud jeg blir nesten voldelig mot sofaputen av å se og høre på Simone og han som kom inn som løve og som ingen egentlig vet hvem er. Passiv agressiv much?

Hvorfor sender ikke produksjonen inn noen som er pene å se på slik at Audun kan jakte mus? Når han kjeder seg så fært er jeg redd han har bedt om å bli sendt hjem i morgen og da klarer jeg ikke mer av årets PH. Aurora er underholdende altså, men ikke nok til å bære hele sesongen alene.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gabriel var faktisk kjekk og lene var veldig pen. Rart ikke de to er med i startcaset.

Åhh er så lei Simone!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må innrømme at jeg har et crush på Audun! Har drømt om han 2 netter på rad nå.. Skikkelig merkelig! Haha :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simone MÅ ut dag!! Synes ikke hun er pen i det hele tatt. Dumt Nicolina røyk ut i går da :(



Anonymous poster hash: fe433...bf8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett Paradise på 1 uke nå, så kjedelig syns jeg det har vært, er det verdt å begynne å følge med igjen? Anonymous poster hash: 12313...1fe

Kom inn hit for å spørre om akkura det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg har et crush på Audun! Har drømt om han 2 netter på rad nå.. Skikkelig merkelig! Haha :D

Du er ikke alene:) pleier ofte og lure på om han hadde likt utsende mitt om jeg sjekka inn (a)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...