Gå til innhold

Days of our lives


Petalouda

Anbefalte innlegg

Herregud for en serie. Absolutt ingenting er umulig.

Hvem var det Sami så bli dept .. ? Og hvem er faren til den babyen hun har i magen og som hun av en eller annen grunn gjerne vil adoptere bort ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dr. Drake Ramoray en karakter i serien? (Liksom Joey fra Friends..?) :)

Anonym poster: 1b87f8a8ee3ee78c34ede39cc56c247c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E. J er faren til det barnet også, men at han vet ikke at hun er gravid og derfor vil hun adoptere det bort.

hvorfor vil hun det da ... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sami har både mistet Lucas og E.J på grunn av sin egen usikkerhet. Også oppfører hun seg så barnslig. Men tror hun blir sammen med Rafe snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dr. Drake Ramoray en karakter i serien? (Liksom Joey fra Friends..?) :)

Anonym poster: 1b87f8a8ee3ee78c34ede39cc56c247c

??

Anonym poster: 1b87f8a8ee3ee78c34ede39cc56c247c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har John fått tilbake hukommelsen nå eller?? Hater når folk skal få slike dumme hukommelsestap hele tiden. Blæh!

Anonym poster: 798015baba10d087c4cb193a9d4de1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... I gode og onde dager kan man alltid komme tilbake til selv etter mange år :fnise:

Sami og Lucas har 2 barn sammen, Will og Allie. Allie er en av tvillingene. Mens Johnny (andre tvillingen) er sønnen til Sami og E.J. Hehe... ja da i denne serien alt mulig :fnise:

Suzanne er en dame som lignet på Kirsten. Kirsten mistet barnet og Stefano leide inn Suzanne til å spille Kristen, slik at John ikke skulle forlate Kirsten (Dette er kjempe lenge siden, husker ikke alt).

Kayla er datteren til Caroline Brady og Steve er mannen hennes. Steve ble bekreftet død for mange år siden, men for ca. 1 år siden fant dem ut at han likevel ikke var død.

Max ble adoptert av Caroline Brady og hennes mann.

Billie har reist til London i forbindelse med jobb. Og vil ikke komme tilbake på noen år.

Carrie og Austin er gift og har flyttet utenlands. Will Horton bor sammen med dem.

Nicole ble gravid, men hun mistet barnet. Nå vil adoptere et barn, for å ikke miste E.J.

Håper det var til hjelp :fnise:

Hun het Susan, ikke Suzanne.

Anonym poster: f1bfb6436b24053b34ae36ff0e43b519

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun het Susan, ikke Suzanne.

Anonym poster: f1bfb6436b24053b34ae36ff0e43b519

Stemmer det :)

Lurer på om vi kommer til å se noe mer av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det spørs vel det .. Blir spennende å se om Vivian kommer tilbake da :) Hvor er Caroline Brady nå for tiden da .. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My god for en serie ..... *leeer* ja, tusen takk for hjelpen :) måtte google trynet på Caroline Brady for henne hadde jeg helt glemt, milde måne så mye rart de har for seg disse folkene ... rart at Theo fortsatt er en liten tass, og når kom egentlig datteren til Hope og Bo inn i bildet og hva skjedde med Zack?

Det demrer med Kristen og Susan (var det ikke sånn det var da?) og noen horrible tenner på sistnevnte ... he he ... husker at da jeg begynte å se var det et skrullete kvinnemenneske der som het Vivian som hadde ei dame liggendes i ei kiste og snakket med henne i en walkie talkie, og han russiske Ivansaken fulgte hennes minste vink ... Og Marlena var demon en periode he he he he ... Disse skuespillerne må da virkelig få utløp for absolutt alle eventuelle dramabehov de måtte ha i kroppen hihi :)

åå husker når Marlena var demon, det var ekle greier det, grønne øyne og en skummel demon stemme.. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

he he ja det var dødsbra .... :)

Hvor er det blitt av de som var foreldrene til Chloe da .. ? Han der såkalte kjekke legen og hun småtjukke rødhårede kona .. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja det var dødsbra .... :)

Hvor er det blitt av de som var foreldrene til Chloe da .. ? Han der såkalte kjekke legen og hun småtjukke rødhårede kona .. ?

såkalte? Jeg er heterofil og mann, men til og med jeg må innrømme at han hadde et bra utseende. Hadde jeg bare vært like heldig :(

Anonym poster: f1bfb6436b24053b34ae36ff0e43b519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såkalte? Jeg er heterofil og mann, men til og med jeg må innrømme at han hadde et bra utseende. Hadde jeg bare vært like heldig :(

Anonym poster: f1bfb6436b24053b34ae36ff0e43b519

he he ... han er for glatt for meg .... men hver sin smak så klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...