Gå til innhold

Milla's Fy-liste!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Det har tatt veldig av med hets og grove hentydninger om løgn (om min person) de siste dagene. Disse beskyldningene kommer fra 7 svært aktive brukere som regelrett fotfølger hva jeg skriver- uansett hva innleggene dreier seg om og kommer med små hint og til dels totalt uakseptable uttalelser. Dette er skrekkelig irriterende for andre brukere så derfor har jeg satt opp min egen Fy-liste.

Hver bruker som er på denne listen vil få en PM fra meg (så vi unngår en navnedebatt som uansett er i mot KG's regler). Alle svar fra brukere på denne listen i debatter vil i en prøveperiode blir ignorert av meg så får vi se om vi kan forminske all hetsen til ett minimum.

*Perser* og jeg inngikk en "fredsavtale" for noen uker tilbake som har fungert veldig bra men en slik avtale vil ikke fungere med brukerne på Fy-listen.

Fikk denne ideen fra en god venn av meg som også er debattant på ett lignende forum i USA og det fungerte veldig fint. Skal bli spennende og se om det vil fungere her også.

add: Nå er alle PM sendt til de det gjelder.

add: jeg minner om at PM fra de som er Fy-listet ikke blir besvart.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Synes dette med å sende hverandre personlige meldinger om uenigheter var en glimrende ide!

Det er jo så flott at vi som brukere har nettopp den muligheten !!!

Flere som kan følge den ideen kanskje? :ler:

Masse nyttig informasjon på disse sidene.

Men mye blir ødelagt av skittkasting mellom medlemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Masse nyttig informasjon på disse sidene.

Men mye blir ødelagt av skittkasting mellom medlemmer...

Jeg har god erfaring med å ignorere de aller verste brukerene her inne. Vil tro at dette bør fungere veldig bra etterhvert når drittslengerne skjønner at de blir ignorert.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Hets? Har sagt ifra til deg EN eneste gang. Du er flink til å gi andre på pukkelen, men når du selv får høre det, ja, da kalles det hets. Kanskje det er deg selv det er noe galt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med å ignorere de aller verste brukerene her inne. Vil tro at dette bør fungere veldig bra etterhvert når drittslengerne skjønner at de blir ignorert.

Milla

Da foreslår jeg at vi alle sammen følger Millas oppfordring og gjør det samme.

Når noen drittslenger, eller slenger dritt, så ignorer vi de.

Hm, lurer på om noen tråder blir merkelig tause da, og hvem skal derfiner hva som er drittslengning eller ei.

Vi har jo så forskjellige meninger om det, noen synes de bare forteller sannheten. mens andre synes det er drittkasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nesten håpet at jeg stod på fy-listen din, men dengang ei... Jeg misliker at du ikke behandler folk likt... :briller:

For det første, når jeg så headingen, så trodde jeg at du hadde vært litt rasjonell og listet opp alle dine mange fy-ting , men den listen hadde vel blitt ganske lang... :ler:

Personlig syns jeg Milla er et friskt innslag her inne, jeg garanterer at du er mest lest av deltagerne her. KG ville faktisk blitt kjedeligere uten deg, det våger jeg å påstå. Bare så synd at jeg alltid kommer inn såpass sent, at de fleste av dine friske innlegg allerede er slettet...

Men... det handler litt om begrepet "legge hu'e på stabben" eller "leken og steken", du kan ALDRI kreve å bli behandlet likegyldig, når du rent sagt provoserer og sårer mange med din "stil".

Jeg ser helt klart, at du ØNSKER å provosere, og at det morer deg.... det er vel på en måte din form for hverdagsunderholdning? Mange skjønner ikke at KG er din arena, når behovet for å være en liten hunnjævel dukker opp... Jeg er ganske overbevist om at KG-Milla, er en ganske annen person i virkeligheten... tross alt er det tydeligvis noen som av en eller annen merkelig grunn til og med er glad i deg?? :lol:

Jeg bruker KG som ren underholdning, og etter min mening er Milla scenens superstar, primadonna. Du bidrar til å øke antall besøk her inne, men jeg regner med at Gry er såpass mye kremmer at hun forlengst har skjønt det...

Når boksere ryker i tottene på hverandre på pressekonferanser før matchen, så er det ganske velregissert fra begge motstandere, for å øke interessen for kampen... Milla er en KG-paralell til dette fenomenet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
tross alt er det tydeligvis noen som av en eller annen merkelig grunn til og med er glad i deg?? :lol:

Det er veldig lett å bli glad i meg!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scampi's forslag til å døpe om KG til Milla-guiden, var kreativ.. :hoho:

Problemet oppstår i så fall mest på forum for Seksualitet, der vil vi nok få en ganske streng sensurerings-kultur... hvor alt som ikke dekkes av Millas noe snevre normal-begreper, nok blir klippet... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
Jeg bruker KG som ren underholdning' date=' og etter min mening er Milla scenens superstar, primadonna. Du bidrar til å øke antall besøk her inne, men jeg regner med at Gry er såpass mye kremmer at hun forlengst har skjønt det...[/quote']

Hvis det er slik det henger sammen her inne, at alt handler om Milla og hennes innlegg, så har ikke jeg mye å gjøre her lenger. Jeg begynte ikke å bruke KG på grunn av Milla, men fordi jeg anså forumet som seriøst og interessant. Nå er det hele blitt et stort sirkus med Milla som klovn :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Scampi's forslag til å døpe om KG til Milla-guiden' date=' var kreativ.. :hoho:[/quote']

Kanskje jeg skulle fått mitt eget Forum :ler2:

Nei, nå tar det litt av her, selv om jeg er mye lest så er jeg slettes ikke den mest leste på Kg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man gir Milla all den oppmerksomheten hun ønsker og provoserer frem, blir d sånn. Hvis man ignorerer henne blir d IKKE sånn...Yours choice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Så lenge man gir Milla all den oppmerksomheten hun ønsker og provoserer frem' date=' blir d sånn. Hvis man ignorerer henne blir d IKKE sånn...Yours choice![/quote']

Helt riktig som Chimp sier.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg, men dette var noe av det mest latterlige jeg har vært borti...En fy liste? (såg jeg var på den :D ) Milla, eier du dette forumet??Hvis noen skulle lage en fy-liste, så er det vel Gry og de andre moderatorene...Tror du virkelig noen av dem på fy-listen din bryr seg noe om det? Vel, ikke jeg ihvertfall!!! Og du kan ikke komme her og si at du ikke hetser Milla, og da må du forvente å få pepper tilbake! Du er ikke enehersker her inne, du er faktisk på samme nivå som alle slitne husmødre, fjortiser og gravide! Ikke noe verre, ikke noe bedre...Så greit er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, du Milla :ler: Du slutter aldri å overraske du....

Jeg fikk nesten juicen i halsen her.....

Akkurat som om KG er din nettside og din tumleplass alene der du bestemmer reglene. Og når du nevner ord som "prøveperiode", og at du har sendt pm til de som irriterer deg mest, tilsier at du innbiller deg at du har mye av makten her inne. Det, kjære deg, er ikke sant! Du snakker om at folk forfølger deg! Du snakker om at alle kverulerer med innleggene dine. Du påstår at alle som har noe kritisk å komme med, eller for den saks skyld spørsmål, er misunnelige på DEG! ? ! ? Hvorfor i alle dager skulle vi være det ? Jeg er faktisk SJELEGLAD for at jeg ikke er i dine sko. Selv om jeg ikke har så mye penger som deg eller dine kunnskaper eller ditt vakre utseende eller den perfekte jobben.

Du kaller folk dumme og teite når de har en annen mening enn deg, og du er spesialist på alt! Hva skal vi gjøre da ? Vi som føler oss støtt og urettferdig behandlet av deg. Hmf. Kanskje ta igjen med samme mynt ? Opphøye oss selv til å komme med en liknende melding du akkurat kom med nå og ta over hele kvinneguiden ? Å spy ut utsagn om at vi er så fæle mot deg og ikke aksepterer deg, når det er du selv som kaster dritt og henger ut småbarnsmødre, lesber, folk som kjøper rimelig sminke, ikke napper øyenbryn eller barberer leggene, føder barn i ung alder, overvektige, folk som er fra landet, folk som digger DDE og Rune Rudberg for den saks skyld, folk som går i grilldress, osv. (lista er lenger!)

Du selv er så mye mer verdt enn andre og så mye mer puritansk fordi du er katolikk, og du har så mye bedre moral enn alle andre osv.... Synes du setter katolisismen i et dårlig lys, når du stadig roper ut at du er en god katolikk og spyr ut de værste banneord og slemme påstander om andre i neste sekund.

Jøjemeg. Og DU kommer med dette ?

Du er, uten tvil, den minst sympatiske personen her på KG, og mange har forlatt stedet pga deg! Du nekter å vise sympati og jeg er nesten sikker på at moderatorene har rødglødende sletteknapper fortida fordi du ikke KAN dy deg med dine jæ##### kommentarer og onde usakligheter.

Du eier ikke respekt og derfor kan du heller ikke vente respekt tibake. Logisk, ikke sant ? Du skriver dette innlegget akkurat som om du vil ha sympati. Det kan du bare se langt etter fra min side i hverfall. Som man reder, ligger man! Hadde du bare hatt en litt mer positiv og menneskelig framtreden og kunne respektert andre litt mer, og ikke dømt for utseende, alder, parfymemerker, eller hudpleievaner, eller bosted, hadde du sikkert hatt en høyere stjerne her på KG.

Patetisk!

Er for øvrig enig med Eowyn og KATTAstrofe. Du tåler ikke kritikk eller spørsmål ved deg selv. Du tåler ikke at andre enn deg kommer med kommentarer. Du tåler ingenting! Mens vi andre må tåle både den ene og den andre kraftsalven fra deg. Jeg vet mer enn du tror. Du har i tillegg tendensen til å prøve å stenge en tråd eller slette innlegg fordi det ikke passer deg og at du er redd for å få motgang. Akkurat som om DU har rettigheter til å legge opp tråder etter dine meninger og andre ikke har denne retten.

Så kom igjen,- send meg en stygg pm med alle banneorda du kan (til tross for din katolske oppdragelse) og utelukk meg fra din vrede og dine meninger. Det hadde faktisk ikke vært så dumt! Jeg er klar til å motta giftpilene dine! Jeg er klar til å forsvare meg (som ørten ganger tidligere) og jeg ser fram til det!!!!

Jeg er møkk lei av at du behandler folk slik. Det går ikke engang å si noe positivt til deg,- da bare bjeffer du om at vi er ironiske og kverulerer. Selv om vi mener det seriøst og positivt. Ikke rart du ikke får den rosen du vil ha, når du ikke gidder å ta det imot engang! Du har mye bra i deg og jeg leser mange av innleggene dine med glede! Det synes mange andre her og! Men du bryr deg katta om det. Du bare turer fram med dine stikk, dag ut og dag inn.

Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2::ler2: Dette er jo bare rasende festlig. Skjønner ikke at dere gidder å bruke energi på å kritisere og argumentere. Jeg ser på dette som en skikkelig humørspreder i hverdagen. :blunke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

add: jeg minner om at PM fra de som er Fy-listet ikke blir besvart.

Milla

Som du vet har jeg sendt deg en pm med diverse forklaringer. Du kan ignorere drittkasting, men hvorfor skal du ignorere det når det KAN komme til en løsning? Ikke vær barnslig! Virker jo som du VIL ha ufred! Men ok, hvis det er sånn du vil ha det så er det HELT greit for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolverine

Hva i ¤#"§§&% er dette for noe forb&&% vas??!

Et i utgangspunket glimrende diskusjonforum blir forsuret av noen få brukere som ikke klarer i oppføre seg noenlunde fornuftig!

Ta til vettet! Ignorer brukere som ikke kan oppføre seg, ikke gå til motangrep og gjør det hele mye verre enn det er.

Det finnes massevis av fornuftige brukere her inne, konsentrer dere om dem i stedet, og ikke hold på med slike idiotiske katteslagsmål. Og før noen får den ideen at jeg sikter til noen spesielt sier jeg her og nå at det gjør jeg ikke!

Glem moderatorene og rydd opp selv ved å oppføre dere litt mer voksent :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...