Gå til innhold

Vinga!!


Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Hei Vinga! Jeg vet du sluttet å være aktiv her på forumet og jeg vet også hvorfor. Men jeg lurer bare på hvordan det går med deg - du har vel fått baby nå? Du utmerket deg her inne med sterke meninger og artige kommentarer! Sikkert flere enn meg som savner deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner også Vinga, og lurer på hvordan det går med vesle Leander :wink:

Håper alt er bare bra med dere!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt mye på Vinga etter at hun forsvant. Er rart hvordan man bryr seg om folk selv om man aldri har møtt dem i det virkelige liv. Jeg mener bestemt at en eller flere her inne er en venn av henne "i det virkelige liv". Dersom dette stemmer kunne kanskje vedkommende overbringe en hilsen fra oss, og med hennes tillatelse fortelle litt om hvordan det går med henne? Vil egentlig bare vite at alt står bra til jeg...

*Klem* til Vinga fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pjusk: jeg bare undere på en ting. Ser du er ny med 5 innlegg. Har du skiftet nick? For du kan da umulig vite hvem VInga er såfremst du er ny?

Håper du ikke blir skuffet fordi jeg spør. Ble bare nysgjerrig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Care!!

Neida, jeg har ikke skiftet nick, men jeg var "passiv" bruker inntil nylig. Og det gjør selvfølgelig ingenting at du spør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Care!!

Neida, jeg har ikke skiftet nick, men jeg var "passiv" bruker inntil nylig. Og det gjør selvfølgelig ingenting at du spør!!

Hei. Ok da forstår jeg. :wink: Fint at du registrerte deg da

Jeg måtte også spørre om du ble skuffet, fordi det er mange her inne som tolker det dithen at det er frekt å spørre. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt på Vinga og hvordan det går.

Grattis på forhånd med bebis....eller ikke på forhånd...alt etter som hva som har skjedd. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea som jo kjenner Vinga, kan kanskje informere oss om det snart er en liten Leander kommet til verden?? :roll:

Jeg er faktisk kjempespent, jeg!!

Perser, hvor på SM fant du det, da??

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt kontakt med Vinga i dag jeg, så det eneste jeg vet er at hun ligger på Ullevål Universitetssykehus og at Leander mest sansynlig hilser på iløpet av dagen, om han ikke allerede har gjort det :P

Fytti grisen, Grand prix er jo INGENTING i forhold til dette når man ser på spenningsnivået.

STÅ PÅ SNUPPELURA MIIIIII :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia Vinga,

så spennende!

Du skal vite at jeg også har fulgt litt med deg, sniklest litt på SM for å se om noe hadde skjedd :)

Vil bare si at jeg kryser fingerene for at alt går bra og ønske deg masse lykke til med barn og mann og ny tilværelse.

klem fra klara :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lurt på hvordan det går med deg Vinga, du var jo så livlig av deg før. Forstod seff at noen viktigere som kom i gjære ;-)

Og har du fått nå, så kan jeg bare si Gratulerer! Og nyt alle dagene (både gode og vonde) som mor. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...