Gå til innhold

Care


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere sendt deg en pm, men du hadde tydelig ikke guts til å svare på den! Irriterende,- du som kan si hva som helst på KG, og så tør ikke å svare meg på pm ? Tror du jeg biter ? Det gjør derimot stikkene du kommer med. Skal jeg holde kjeften min om mine meninger ? For å tilfredsstille deg ? Jeg har like mye rett på å forsvare noen som andre har å kritisere noen. Jeg eier sympati og empati og skammer meg ikke for å vise det. Har du noen som helst problemer med dette, er det DU som har noe å jobbe med. Dette forumet er for ALLE ! Jeg poster ikke innlegg her for å innynde meg eller være overlegen. Jeg poster innlegg her fordi jeg vil, fordi jeg finner det interessant, fordi jeg har lyst, og fordi jeg faktisk vil gjenspeile det jeg ville sagt IRL. Jeg er faktisk knakende ærlig her på KG og har ikke noe å tape på det. Men den usaklige kveruleringen din vil jeg ha slutt på.

Har jeg gjort deg noe galt ? Har jeg sagt noe dumt til deg uten grunn ? Isåfall håper jeg du tar dette på personlige meldinger eller pm, og sier i fra. Jeg tar kritikk og innrømmer feil, men jeg nekter å motta drittkasting fra deg uten grunnlag!

Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:wink: For å være helt ærlig å skjønner jeg ikke hva du er så oppfarende for. Kan du være så snill og legg inn linken her, hvor jeg kom med mine usakligheter? :wink: (Etter å ha bladd meg gjennom innleggene ser jeg det. Ingen usakligheter der. Jeg sa det jeg mente. Du legger deg opp i alt. Vel, det er min mening og den må du bare tåle). :blunke:

Har forresten svart deg på pm nå. Kan heller ikke huske å ha mottat noen fra deg før. Men du må gjerne skrive igjen. Det var hyggelig :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig pm. Jo, jeg sendte deg en pm for en tid tilbake. Fikk du ikke den, må det være en teknisk feil. Det var synd.

Jeg skjønner ikke hvorfor du mener jeg legger meg opp i alt. Jeg svarer på innlegg og sier mine meninger som alle andre. Er det feil da ? Når mine meninger strider mot dine ? Vel, synd for deg. Jeg gjør ikke noen noe vondt her og at jeg slenger masse med leppa er bullshit! Jeg slenger med leppa til de som gjør det mot meg! DET innrømmer jeg. Jeg er, uansett hva du måtte tro, opptatt av rettferdighet og jeg gjør ikke mot andre det jeg ikke vil andre skal gjøre mot meg.

Men jeg er lei av de "typisk-Diva"- kommentarene mine! Er det så ille at jeg svarte i den tråden ? HVA var meningen med det ? LIKER du å gjøre sånt mot andre ? Har du noe imot meg, ta det på PM! Ikke bland det inn i tråder der jeg poster innlegg!

Jeg har ikke fått negative tilbakemeldinger fra andre enn deg mht at jeg "slenger med leppa" og "legger meg oppi alt". Er det noen flere som er enig med frk Care`s flotte tilbakemeldinger, er det bare å si ifra. Kanskje bedre at jeg får slike tilbakemeldinger, så kan jeg begynne å bli mer føyelig og mene det DERE syntes jeg bør mene ? Er det det du er ute etter ?

Og DU kan virkelig snakke om å slenge med leppa. Jeg har vagt i minne en laaaang diskusjon mellom deg og Morticia/10na og der tar du HELT av. Jeg sier ikke at jeg er feilfri, men jeg tar ikke på meg skylda for noe jeg ikke gjør / eller sier.

Hvem er DU Care til å fortelle meg at jeg legger meg oppi alt ? Er DU bedre i såfall ? Er DU moderator / administrator her ? Nei ? BRA er det! For da hadde jeg ikke fått sagt et pip her på forumet! For alt jeg sier er jo du automatisk uenig i.

Og dine "typisk-Diva å blande seg inn i alt"-kommentarer kan du spare deg for når jeg svarer på et tema på lik linje med alle andre brukere her på KG. At du gidder å henge deg opp i hva jeg gjør og sier,- så lenge det ikke sårer andre,- DET skjønner jeg ærlig talt ikke!

LA MEG VÆRE FOR SØTTEN!

Og,- jeg er oppfarende og forbannet nå fordi du skal kommentere meg og min gjøren / mine meninger så fort du finner det for godt,- selv om det ikke har noe med saken / temaet å gjøre.

Selv om jeg hadde brydd meg om alt / oppi alt,- HVEM er du til å kritisere det ? Jeg bare spør!

Viser for øvrig til innlegget over. Jeg er en ærlig person, og jeg sier bare mine meninger. Jeg tror faktisk at jeg kan delta i diskusjoner på lik linje med alle andre her, og lar meg ikke stoppe av teite og barnslige utsagn du kommer med! Med mindre det er en diskusjon der JEG er temaet, kan du prøve å oppføre deg littegrann!

At jeg ikke kan få lov til å svare på en tråd,- fordi du synes jeg bryr meg med alt ? Er DET grunn til at du sier slikt ? ? ? ? ? ?

Jeg er svært uforstående til din usaklige og ekle oppførsel!

Kan du imidlertid prøve å svare på noe av det jeg nevnte ovenfor ?

(du fant ingen usakligheter der,- ER det fordi du MENTE det ? ER det derfor automatisk ikke usaklig ???? Du tror mye bra om deg selv må jeg si!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...