Gå til innhold

Milla Quincampoix


Medinilla Magnifica

Anbefalte innlegg

Hvis du leser tråden hvor jeg forteller at jeg har skiftet nick vil du se at det er mange her som synes det nye nicket mitt ligner litt for mye på ditt.

Jeg kan ikke helt se dette selv, bortsett fra at kanskje fornavnet ligner bittelittegrann.

Hva synes du?

Vil absolutt ikke være en som finner nick lik andres, da det er noe som irriterer meg at andre gjør.

Så hvis du føler jeg har "herma" etter ditt, bytter jeg gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Så hvis du føler jeg har "herma" etter ditt, bytter jeg gjerne.

Fornavnet minner jo veldig om mitt, men vil du beholde det så gjør det- bare det ikke blir en trend at alle skal ha dobbeltnavn som deg & meg for da kan det begynne å bli vanskelig å holde oversikten.

Hadde jeg vært deg hadde jeg byttet, men det bestemmer du selv. Milla Quincampoix er ikke noe jeg har funnet på, det er mine virkelige navn.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten litt kvalm her jeg sitter.

Hvis du synes mitt nick lingner for mye på ditt Milla, bytter jeg gjerne.

Unskyld meg, men det bestemmer da du selv!!!!

Milla skal ikke komme å fortelle deg hva du kan og ikke kan.

Nå må dere slutte med dette tulle deres!

Hva er det som er så likt med de navna!!!????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten litt kvalm her jeg sitter.

Hvis du synes mitt nick lingner for mye på ditt Milla, bytter jeg gjerne.

Unskyld meg, men det bestemmer da du selv!!!!

Milla skal ikke komme å fortelle deg hva du kan og ikke kan.

Nå må dere slutte med dette tulle deres!

Hva er det som er så likt med de navna!!!????

Du får bli hvor kvalm du vil.

Grunnen til at jeg skrev at det ikke hadde vært noe problem for meg å bytte hvis hun hadde ønsket det, har ikke noe med at det er Milla å gjøre! Det hadde jeg spurt hvem som helst om hvis det hadde blitt så mye "oppstyr". Jeg vet at ingen skal komme å fortelle meg hva jeg kan å ikke kan, men jeg hadde ikke likt det dersom noen hadde funnet et nick veldig likt mitt. Det var derfor jeg spurte hva hun syntes.

Jeg har forresten bestemt meg for å beholde mitt nye nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rent sånn i forbifarten så likner de på hverandre.....utseendemessig ...masse M'er og de er satt sammen av to deler........

Milla Quincampoix

Medinilla Magnifica

Milo Minderbinder

er alle tre dobbeltnavn som i allefall JEG må lese to ganger for å se hvilket er hva. Nå sliter jeg litt med ordblindhet da ..så for meg så er de til forveksling like selv om andres øyner kanskje ikke oppfatter dette som noe problem :oops: ....Eller problem og problem ...*ler*.....vanskelige å uttale og huske kanskje (ikke Milos navn - det ble bare tatt med for å illustrere "likheten") hehe jeg liker ikke å få "krøll på tunga" og det får jeg av medinilla - får det til å bli Medina jeg når jeg leser det ..så må jeg ta meg i det og lese det to ganger ...DA først blir det riktig... :oops:

men jeg skal skjerpe meg ...prøve iallefall .....ikke lett når øynene tolker det feil før det når inn i hodet liksom :-? .. :oops:

man må jo få ha det nicket man vil da .....forvent bare ikke å få det riktig skrevet :ler: nå måtte jeg rett og slett kopiere og så lime de inn for å få de riktig ... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starya: Jeg har lagt inn en link til et bilde av den i tråden hvor jeg forteller om bytte av nick :D (Linken er i det 8`e innlegget i tråden, så slipper du å lete hvis du skal se på det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hvis du synes mitt nick lingner for mye på ditt Milla, bytter jeg gjerne.

Grunnen til at jeg skrev at det ikke hadde vært noe problem for meg å bytte hvis hun hadde ønsket det, har ikke noe med at det er Milla å gjøre! Det hadde jeg spurt hvem som helst om hvis det hadde blitt så mye "oppstyr". Jeg vet at ingen skal komme å fortelle meg hva jeg kan å ikke kan, men jeg hadde ikke likt det dersom noen hadde funnet et nick veldig likt mitt. Det var derfor jeg spurte hva hun syntes.

Jeg har forresten bestemt meg for å beholde mitt nye nick.

Hvorfor spørre hvis du uansett ikke bytter?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla s: Å Herre Grisen så vanskelig det skal være!

Grunnen til at jeg ikke bytter er veldig enkel: Jeg spurte Milla om det var ok for henne at jeg beholdt det og hun sa ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KATTAstrofe

Jeg mener da å huske at Milla Quincampoix hadde samme avatar som Medinilla Magnifica før? :forvirra: Trodde først det var en parodi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener da å huske at Milla Quincampoix hadde samme avatar som Medinilla Magnifica før? :forvirra: Trodde først det var en parodi..

Jeg henviser til tråden: Pjuska har blitt til Medinilla Magnifica, innlegg nr.3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Embla s: Å Herre Grisen så vanskelig det skal være!

Grunnen til at jeg ikke bytter er veldig enkel: Jeg spurte Milla om det var ok for henne at jeg beholdt det og hun sa ja.

Herre Grisen?!

Hvis dette er sårt for deg skal jeg ikke blande meg mer!

[size=7]Men damen skriver faktisk at hun selv syns ditt navn minner mye om hennes (både fornavn og at det er dobbeltnavn) og at hun ville byttet hvis hun var deg... Tolk det som du vil! Navnet ditt er fint, det, avatorbildet likeså (om enn ikke helt orginalt). Jeg skal ikke blande meg mer, stusset bare litt på problemstillingen din når du allikevel ikke tar ting til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla s: Dette er ikke sårt for meg, jeg begynner bare å bli litt lei av å forklare meg/ "forsvare" det nye nicket mitt.

Føler ikke at det er jeg som har gjort dette til et problem.

Jeg hadde ikke regnet med å få en eneste kommentar på mitt navnebytte. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...