Gå til innhold

Pjuska har blitt til Medinilla Magnifica.


Medinilla Magnifica

Anbefalte innlegg

Da det har kommet et par brukere med nick som ligner Pjuska, valgte jeg å finne et nytt som passer meg bedre.

Det er det latinske navnet til en plante jeg synes er vakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bildet er av Bettie Page, jeg har hatt forskjellige bilder av henne som avatar i flere måneder nå.(Jeg har har sett at Milla brukte et bilde av henne en gang, men det var etter meg..) Grunnen til det er at jeg har hørt noen ganger at jeg ligner på henne, så istedet for å legge ut bildet av meg selv, bruker jeg en som ligner litt på meg.

Unnskyld meg, men jeg ser ikke helt likheten i de to navnene. Følte at jeg endelig hadde funnet noe helt eget men..Det skal visst ikke være lett. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også asosiasjoner til Milla når jeg så nick+bilde, jeg trodde først at noen hadde laget seg et nick for å erte Milla litt.

Men når har jeg lest forklaring fra deg så da går det nok bra.

Hvilken plante er det da? Har det noe navn på norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk assosiasjoner til Milla, på både bilde og navnkombinasjon. No afense.... :lol:

So did I...

Du kan ikke akkurat si å ha funnet "ditt eget" nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt! Milla har ikke enerett på lange nick, dobbelt navn - nick eller Bettige Page / andre retro baber som avatar! Jeg sier igjen: Ærlig talt! Milla skifter avatar rimelig ofte. Ser ikke dette som noe problem.

Det er bare å følge litt med og lese nøye, så ser dere fort at det ikke er Milla.

Diva (lettere oppgitt) :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla s: Er det fler her som har fått høre at de ligner på Bettie Page? Det har ikke jeg fått med meg.

Mie: Vet ikke om den heter det samme på norsk, men her er i hvert fall et bilde: Klikk her

Jeg har endret linken til en knapp fordi den påvirket bredden på siden. Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt! Milla har ikke enerett på lange nick, dobbelt navn - nick eller Bettige Page / andre retro baber som avatar! Jeg sier igjen: Ærlig talt! Milla skifter avatar rimelig ofte. Ser ikke dette som noe problem.

Det er bare å følge litt med og lese nøye, så ser dere fort at det ikke er Milla.

Diva (lettere oppgitt) :-?

hehe, ja jeg må si meg enig med det. Dette klarer vi vel uten problemer å skille. Kult nick og fint bilde. Behold det du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se annet enn at nicket ditt er helt fint jeg. Det ligner ikke noe særlig, og skulle alle være redde for å finne et nick fordi det kan komme til å ligne på et annet? Da hadde ikke mange funnet et. Hva om en bruker registrerte seg som Helge, eller Helga? Ville aldri tenkt over det en gang. Den som registrerer et nick har akkurat det nicket forbeholdt seg selv. Ingen kan nekte noen et nick bare fordi det tilfeldigvis ligner på et man har selv. Bruk det med god samvittighet du, det er flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2: Utrolig hvor sår noen blir når man bare sier at man assosierer - jeg var ærlig. Ser også at det er flere som gjordet det. Jeg mente ikke at dere hadde samme bilde, men jeg synes damene var lik og navnene var lik. Men det er jo ikke det samme som at det ikke var fint eller at dette ikke er lov- som noen her konkulderer seg frem til. :ler2:

Som vanlig henger Diva seg på "alle" tråder å forsvarer noen som egentlig ikke trengte å forsvare seg hele tiden. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Jeg synes det hørtes kjempe søtt ut, det hørtes ut som excotisk frukt.... Hmmm fikk lyst på noe godt nå :lol:

Men først synes jeg den ligna, men så leste jeg igjen hva Milla kalte seg altså etternavnet, så da synes jeg ikke det lignet i hele tatt.....

Men jeg fikk virkelig lyst på noe skikkelig goood frukt nå :ler: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde også først at det var en som prøvde å erte Milla, og synes førsteinntrykket av navn og bilde som en helhet, likner på Millas. Men det er ikke fordi navnene er like i seg selv, men pga at fornavn-etternavn-bilde av en type kvinne som likner typen kvinne Milla ofte har hatt i avatarene sine, gjør helheten lik millas.

Men har ikke noe problem med å skille dere nå som jeg har sett en gang til, og vet hvem som er hva og at det ikke er ett forsøk på å gjøre narr.

Synes ikke det er noe problem at du beholder nicket og avataren, selv om førsteinntrykket mitt sa "Milla-erter"! ;)

Det er en annen her inne som har brukt akkurat samme avatar som Milla hadde for en stund siden, syntes det også var litt "rart" de første gangene jeg så det jeg, men hva så? Det er jo ikke det samme som at vedkommende burde skifte avatar! Det er jo bare èn oppfatning her inne!

Jeg vet det er ei som kaller seg noe som kan minne om mitt nick også, men så da? Så lenge det ikke er en aline1 eller 2, som i tilleg står for alt jeg ikke står for, så spiller det vel egentlig ingen rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2: Utrolig hvor sår noen blir når man bare sier at man assosierer - jeg var ærlig. Ser også at det er flere som gjordet det. Jeg mente ikke at dere hadde samme bilde, men jeg synes damene var lik og navnene var lik. Men det er jo ikke det samme som at det ikke var fint eller at dette ikke er lov- som noen her konkulderer seg frem til.  :ler2:

Hm, ja det er sant. Misforsto jeg..sorry. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2: Utrolig hvor sår noen blir når man bare sier at man assosierer - jeg var ærlig. Ser også at det er flere som gjordet det. Jeg mente ikke at dere hadde samme bilde, men jeg synes damene var lik og navnene var lik. Men det er jo ikke det samme som at det ikke var fint eller at dette ikke er lov- som noen her konkulderer seg frem til. :ler2:

Som vanlig henger Diva seg på "alle" tråder å forsvarer noen som egentlig ikke trengte å forsvare seg hele tiden. :-?

ER det et stort problem for deg Care ? Dette var min åpenhjertige mening! Har jeg ikke lov til å komme med min mening da ? Jeg synes saken var rimelig rar og syntes det var mange negative tendenser mot hennes nye navn og nick. MÅ du blande deg inn i ALT jeg skriver ?

Makan!!!!! :evil: :evil: :evil:

Get a life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flott plante! Flott navn også, det var bare ved første øyenkast jeg et øyeblikk forvekslet det med Milla for så å ta deg for Milla erter!

Etter denne diskusjonen er det vel ingen fare for å ta feil i fremtiden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Fikk Milla-assosiasjoner med en gang her ja, både p.g.a lengen av nicket og M i begge navnene...

Bildet er også ganske typisk

så jeg får vel lese nicket ekstra for å få med meg hvem av dere som skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg får vel lese nicket ekstra for å få med meg hvem av dere som skriver.

Ja hvis du er en av de som har problemer med å lese lange ord med noen like bokstaver i, må du nesten det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...