Gå til innhold

Er det noen som IKKE klarer å spise en 200gram sjokolade?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wow. Anonymous poster hash: 56f79...30d

Enig.

Særlig lekkert med den siste detaljen der, må jeg si.

Anonymous poster hash: f0143...37e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det hadde jeg ikke klart. Orker ikke så mange bitene før det sier stopp og jeg er mett og kvalm - selv om det i utgangspunktet var nydelig sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på en smilrull nå, ble kvalm etter de fire første bitene, men måtte spise opp rullen uansett :laugh:



Anonymous poster hash: bfdc1...73e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer lett å spise en hel 70% mørk sjokoladeplate ala 200 g, men alt under og over den kakaoprosenten blir jeg kvalm og uvel av.

Anonymous poster hash: f6d83...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Taupe

Jeg klarer å spise opp en plate i løpet av et par timer, men ikke på 10 minutt liksom. Elsker sjokolade, men blir fort kvalm, så må ta litt pauser innimellom bitene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Hadde sikkert klart det på en hel dag ved å småspise litt hele dagen, men på en kveld blir det litt vel mye sjokolade. Halvparten hadde jeg fint klart da. :P Spiser også lett en halvkilo smågodt på en lørdagskveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiste opp en iløpet av barne-tv(halvtime) fra jeg var 7-8år, tar ikke noe lenger tid nå heller



Anonymous poster hash: 82237...77a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg hadde klart det, ville blitt for kvalm. Såklart, hadde noen satt en pistol mot hodet mitt så skulle jeg klart å presse den ned.

Etter to til tre strimler med sjokolade så er jeg ganske så forsynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer det ikke, men de fleste av venner og familie klarer det glatt :)

Gir du meg derimot en god sjokoladekake, fondant eller en mousse, spiser jeg til det blir tomt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke glad i sjokolade og hadde derfor aldri klart en hel plate. Hender jeg kjøper sjokolade når jeg skal ha besøk, men denne blir ofte kastet til slutt fordi jeg glemmer at jeg har den. Ryddet nettopp kjøleskapet og fant en sjokoladeplate som var blitt helt hvit. Æsj. Men spiser lett en stor pose potetgull uten problemer, bare ikke sjokolade. Er nok ikke helt normal kvinne der nei.



Anonymous poster hash: a2a21...fc3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så glad i platene, foretrekker de små sjokoladene, snickers, kvikklunsj osv, men de har alle så mye palmeolje. Jeg kan ikke støtte at regnskogen blir ødelagt (noe bruk av palmeolje fører til), så da kan jeg kun spise hobby. Finnes sikkert et par andre typer, men ikke mange... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i platene, foretrekker de små sjokoladene, snickers, kvikklunsj osv, men de har alle så mye palmeolje. Jeg kan ikke støtte at regnskogen blir ødelagt (noe bruk av palmeolje fører til), så da kan jeg kun spise hobby. Finnes sikkert et par andre typer, men ikke mange... :(

Det er mest plater som er nevnt her, men i tilfelle noen andre ønsker seg oversikt, så har regnskog.no noen tips til hvilke godterier som er uten palmeolje, og hvilke man bør holde seg unna:

http://www.regnskog.no/no/bevisst-forbruker/palmeolje/p%C3%A5skekos-uten-palmeolje

Grønn Hverdag og Regnskogfondet har en større oversikt:

http://www.nrk.no/livsstil/palmeolje-i-godteri-1.8055213

(Hobby inneholder visstnok palmeolje, men kun 0,01 %.)

Anonymous poster hash: 50b88...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klarer det, men da må det være en dag jeg ikke har spist noe. Jeg har dager hvor appetitten er dårlig og det eneste som frister er snop, og da spiser jeg en del.

Én gang presterte jeg å spiste to store bokser med ben and jerry's og potetgull, så 200 gram sjokolade hadde jeg ikke hatt noen problemer med å spise.



Anonymous poster hash: 34225...c0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke spise sukker. Hvis jeg mot formodning får lyst på det så holder det med et par ruter og da kjenner jeg at jeg blir fjern og sløv og får vondt i hodet og spiser jeg mer enn det så får jeg så store humørsvingninger at jeg kan ligge og grine eller blir forbanna. Ganske freaky i grunn.



Anonymous poster hash: ee44e...ae2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett at jeg kunne. Forstår jo at jeg må være fullstendig unormal da, i forhold til resten av KG.

Nei, det er du ikke, er flere tråder om samme tema (men spørsmålet er om noen KLARER å spise 200 g sjokolade) og det er visst ganske vanlig, men så lurt er det vel ikke. Men syns en skal få lov til å nyte (masse) sjokolade en gang i blant.

Anonymous poster hash: 34225...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer det fint og med stor glede. Men sjelden at jeg tillater meg det. Men noen ganger føler jeg bare veldig lyst :) Får det ganske dårlig etterpå. Mest pga dårlig samvittighet over at jeg legger på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...