Gå til innhold

Er det noen som IKKE klarer å spise en 200gram sjokolade?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp spist en plate melkesjokolade på 200 gram. Kunne sikkert spist en til :P

Er det noen som IKKE klarer det? Isåfall kan jeg ikke skjønne hvorfor! Er altfor godt :(



Anonymous poster hash: 56f79...30d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Timber

Jeg klarer ikke det. Etter 3-6 ruter er det stopp, og da blir den liggende i kjøleskapet i evigheter. Gjerne til jeg har besøk som ender med å spise den opp. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Det kommer an på hvilken type det er. En hel melkesjokolade hadde jeg ikke greid, men de med noe i blir mindre kvalmende. Men nei tror ikke jeg hadde klart en hel på en hel kveld allikevel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp spist en plate melkesjokolade på 200 gram. Kunne sikkert spist en til :P

Er det noen som IKKE klarer det? Isåfall kan jeg ikke skjønne hvorfor! Er altfor godt :(

Anonymous poster hash: 56f79...30d

Jeg gjorde det en gang. Jeg ble sløv av det og måtte slepe meg i seng og sovnet momentant. Ikke bra for meg i hvertfall

Anonymous poster hash: c142c...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det en gang. Jeg ble sløv av det og måtte slepe meg i seng og sovnet momentant. Ikke bra for meg i hvertfall

Anonymous poster hash: c142c...e1f

Ps. Har ikke sukkersyke el.l. Men noe skjedde med kroppen min. Kan man få "sukkersjokk" el.l, uten å ha sukkersyke?

Anonymous poster hash: c142c...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer det ikke.. Klarer en rute eller to, som jeg smaker av kjæresten, så er det met enn nok. Men nå er jeg ikke noe glad i sjokolade heller da, har aldri kjøpt en sjokolade i hele mitt liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer det ikke.. Klarer en rute eller to, som jeg smaker av kjæresten, så er det met enn nok. Men nå er jeg ikke noe glad i sjokolade heller da, har aldri kjøpt en sjokolade i hele mitt liv

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 56f79...30d

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer det definitivt ikke! Klarte det da jeg var 13, riktignok. Nå stopper jeg etter 2 ruter

Endret av Chanchan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm.. Sjokolade :danse:

Spiser en toppris nå jeg :laugh: Sånn liten en :D

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RottusFrekkus

Jeg ELSKER sjokolade dypt og inderlig- sjokolaaaaaaaaaaaaaaaaade :hjerte:

Men - 200 gram blir altfor mye på en kveld. Jeg tror jeg hadde i beste fall blitt intenst kvalm og høyst sannsynligvis kastet opp.

Jeg stopper mens jeg fortsatt egentlig mentalt har lyst på mer fordi jeg vet at jeg bare blir kvalm.

Men det er ikke snakk om at sjokolade kan ligge hjemme hos meg over lengre tid i fred. Alt annet er null problem - sjokolade? Nei. Må inn i munnen.

Tror jeg har en sjokoladeavhengig i meg som bare venter på å komme ut, så jeg tvinger meg selv til å begrense ;)

Ett triks er f.eks at man ikke kjøper 200 g in the first place ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer sikkert hvis noen betaler meg, men jeg har ikke lyst på mer enn kanskje en fjerdedel.

Anonymous poster hash: 50b88...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke tro det hadde vært noe problem, men jeg har ingen planer om å finne det ut...

Endret av Maximillian Cohen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett at jeg kunne. Forstår jo at jeg må være fullstendig unormal da, i forhold til resten av KG.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff nei, 2-3 "striper" er nok til å gjøre meg kvalm :P Surt smågodt kunne jeg nok spist kilovis av ;)



Anonymous poster hash: c18df...40f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hel plate er null problem.Greier glatt mer også uten å bli uvel :fnise:



Anonymous poster hash: e70ad...ef3
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lett klart det :D hadde nok blitt kvalm men men :)



Anonymous poster hash: 46b6d...ee6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lett at jeg kunne. Forstår jo at jeg må være fullstendig unormal da, i forhold til resten av KG.

Du er ikke alene!

....og jeg kom nå på at jeg har sjokolade i skapet;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene!

....og jeg kom nå på at jeg har sjokolade i skapet;)

Jeg ga bort sjokoladen min i dag. :)

Anonymous poster hash: c142c...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvis noen hadde truet meg med våpen, skulle jeg vel ha klart å spise en så stor sjokolade, men den hadde kommet opp igjen ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen hadde truet meg med våpen, skulle jeg vel ha klart å spise en så stor sjokolade, men den hadde kommet opp igjen ganske fort.

Wow.

Anonymous poster hash: 56f79...30d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...