Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg så en liten polly nøttebar sjokolade på rema i dag.(samma innpakningspapir som den store plata).Denne er vel ny?Har aldri sett den før.



Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Nå er det faktisk bare én måned til 1. september og nytt vareslipp. :)

Mmmmhm, er nok en god del å finne fra allerede fra den kommende uka :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Noen som vet hva som kommer? :)

Anonymous poster hash: 1f299...dcf

Vet bare om en påleggsalat med kylling, kokosmelk og chilli (sånn yoghurtbasert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en liten polly nøttebar sjokolade på rema i dag.(samma innpakningspapir som den store plata).Denne er vel ny?Har aldri sett den før. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Den er ny ja, testet i dag. Er i tillegg til peanøtter og sjokolade også karamell i denne. Den var farlig god.

Anonymous poster hash: b987d...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ny ja, testet i dag. Er i tillegg til peanøtter og sjokolade også karamell i denne. Den var farlig god.

Anonymous poster hash: b987d...7cc

Å nei.Det var det jeg frykta.Redd detta blir dyrt for lommeboka :fnise:

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ny ja, testet i dag. Er i tillegg til peanøtter og sjokolade også karamell i denne. Den var farlig god.

Anonymous poster hash: b987d...7cc

Karamell… Nei.. da ødelegger de den jo...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ny ja, testet i dag. Er i tillegg til peanøtter og sjokolade også karamell i denne. Den var farlig god.

Anonymous poster hash: b987d...7cc

Jeg så den og tenkte på å kjøpe, men måtte legge den tilbake siden den inneholder gluten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingerene for at det kommer kesam lime i mager versjon!



Anonymous poster hash: 8855a...88c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faktisk bare én måned til 1. september og nytt vareslipp. :)

Akkurat som i februar er høstens vareslipp litt senere enn før. Det blir i uke 38 i år, ca 15. september. Men det kommer sikkert noe i forkant av hovedslippet slik det pleier. :-)

Anonymous poster hash: de2d4...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde den nye champagnebrusen uten sukker i dag - hadde ganske høye forventning, for jeg er veldig glad i champagnebrus! Men fyyyy og fysj!!! Det var rett og slett vondt, klarte kun en slurk! :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Prøvde den nye champagnebrusen uten sukker i dag - hadde ganske høye forventning, for jeg er veldig glad i champagnebrus! Men fyyyy og fysj!!! Det var rett og slett vondt, klarte kun en slurk! :(

Men er du "vant til" sukkerfri brus fra før?

Før så klarte jeg kun sukkerbrus, uten sukker var heeeelt grusomt!! Men da jeg ble

vant til sukkerfri, noe som tok veldig kort tid, så har jeg aldri klart brus med sukker igjen.

For 10 år siden hadde jeg aaaaldri trodd at jeg kunne klare å slutte å faktisk like coca cola :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du "vant til" sukkerfri brus fra før?

Før så klarte jeg kun sukkerbrus, uten sukker var heeeelt grusomt!! Men da jeg ble

vant til sukkerfri, noe som tok veldig kort tid, så har jeg aldri klart brus med sukker igjen.

For 10 år siden hadde jeg aaaaldri trodd at jeg kunne klare å slutte å faktisk like coca cola :ler:

Jeg drikker veldig sjelden brus, en sjelden gang kjøper jeg cola (noen ganger per år) ellers liker jeg kun mozell light og 7-up light (av sukkerfrie varianter). Prøvde denne siden så mange mente den var veldig god da. Men altså ... :riste:

:ler:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat som i februar er høstens vareslipp litt senere enn før. Det blir i uke 38 i år, ca 15. september. Men det kommer sikkert noe i forkant av hovedslippet slik det pleier. :-)

Anonymous poster hash: de2d4...64f

Å, takk, da vet vi det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...