Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Jeg droppet FT S2 etter vel 30 episoder eller noe, orket ikke den enorme mengden med fillers.

Er det noen som følger med på Kiseiju sei no kakuritsu da? (Anime of the (last) season!) :biggrin:

Du. Jeg søkte opp den animéen og fant ut at det er en serie jeg har hørt en del om :P

Jeg kjenner bare igjen det engelske navnet på serien, Parasyte :P

Vurderte å se den, men ble til at jeg ikke så den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avatar finne på Netflix. Det er en skikkelig god serie, både the last airbender og the legend of korra.

Jeg kjenner bare igjen det engelske navnet på serien, Parasyte :P

Vurderte å se den, men ble til at jeg ikke så den :P

Jeg burde kanskje lagt ved det engelske navnet. Du bør ta en titt, den blir sååå god litt ut i sesongen :biggrin:

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en liten trailer for Fairy Tail sesongen som starter om 2 uker :)

Det blir spennende når de folka man ser som silhuetter på slutten av traileren dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett ferdig "School Days". En litt *kremt* spesiell serie på 12 episoder, men den var bra. Anbefales.



Anonymous poster hash: ad9a7...9af
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett ferdig "School Days". En litt *kremt* spesiell serie på 12 episoder, men den var bra. Anbefales.

Anonymous poster hash: ad9a7...9af

Jeg har ikke sett school days, men jeg har hørt om den og fått den delvis spoila. Den virker eeeh.. spesiell ja :P

Også noen som vet om noe som starter på vårsesongen som er verdt å få med seg forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er en liten trailer for Fairy Tail sesongen som starter om 2 uker :)

Det blir spennende når de folka man ser som silhuetter på slutten av traileren dukker opp :)

Åh gleder meg!

Bare jeg som synes disse øyene minner om Kill La Kill?

$_57.JPG

Nesten så jeg har lyst på den vesken bare pga det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gleder meg!

Bare jeg som synes disse øyene minner om Kill La Kill?

$_57.JPG

Nesten så jeg har lyst på den vesken bare pga det :fnise:

Ja, det ligner litt :P Hvem vil vel ikke ha sin egen Senketsu veske? :P Syns den var litt søt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også noen som vet om noe som starter på vårsesongen som er verdt å få med seg forresten?

Jeg tror jeg skal se Fate Stay Night: Unlimited Bladeworks S2, til tross for at jeg har sett den originale, og dette bare er en remake. Utenom den så er det ikke så mange denne sesongen som virker interessang, kanskje to tre stykker.

Anbefaler denne siden til å se hva som starter:

http://anichart.net/spring

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal se Fate Stay Night: Unlimited Bladeworks S2, til tross for at jeg har sett den originale, og dette bare er en remake. Utenom den så er det ikke så mange denne sesongen som virker interessang, kanskje to tre stykker.

Anbefaler denne siden til å se hva som starter:

http://anichart.net/spring

Meh.. Var ikke så mye spennende som starter nå nei. Nanatsu no Taizai OVA ser jeg fram til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var Fairy Tail tilbake til hovedhistorien i mangaen igjen :) Litt synspunkter.

- Ny intro. Yay! Den spoila faktisk ikke sånn alt for mye tror jeg.

- Animasjonen og tegningene er MYE bedre nå. Regner ikke med at det skal vare, men håper at de bruker budsjettet på de viktigste scenene ihvertfall.

-Selvfølgelig så forlenga de badescenen litt (og sensurerte den) Men var noen morsomme øyeblikk ( Åh Freed...)

- Grunnleggelsen av Fairy Tail, hvordan de første medlemmene møttes osv. blir fortalt i en spin off manga som heter Fairy Tail Zero. Jeg håper at de skal animere den historien neste gang de trenger en filler :)

For de som lurer på hvem de første medlemmene er:

Mavis, Warrod, Precht/Hades og Yuriy Dreyar (faren til Makarov)

-Har for det meste positive inntrykk fra denne episoden og gleder meg til ting kommer ordentlig i gang :)

(Denne tråden er anime/FT dagboka mi <3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dytter jeg igjen, men så akkurat gerdig Puella magi Madoka magica.

Har nevnt før at jeg så et par episoder av den, så sluttet jeg å se videre. Men så tenkte jeg å gi den en ny sjangse og jeg elsket den!

Så anbefaler den sterkt. Synd at den er så kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå dytter jeg igjen, men så akkurat gerdig Puella magi Madoka magica.

Har nevnt før at jeg så et par episoder av den, så sluttet jeg å se videre. Men så tenkte jeg å gi den en ny sjangse og jeg elsket den!

Så anbefaler den sterkt. Synd at den er så kort.

Den er ikke helt som den virker som i starten. Man tror det skal være en helt vanlig magical girl, men den er faktisk veldig god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå dytter jeg igjen, men så akkurat gerdig Puella magi Madoka magica.

Har nevnt før at jeg så et par episoder av den, så sluttet jeg å se videre. Men så tenkte jeg å gi den en ny sjangse og jeg elsket den!

Så anbefaler den sterkt. Synd at den er så kort.

Det finnes en film som er oppfølger. :) Men syntes ikke den var like bra.

Serien: 10/10

Filmen: 7/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så ofte at filmene til en animeserie er like bra som serien nei.

Men skal nok sjekke ut filmen etterhvert uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er ikke så ofte at filmene til en animeserie er like bra som serien nei.

Men skal nok sjekke ut filmen etterhvert uansett :)

Må si jeg synes FT er greit spennende nå. Endelig!

Noen andre anime tips å komme med? Kjennner jeg savner å ha en haug med episoder og se til langt utpå natt! :smoke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må si jeg synes FT er greit spennende nå. Endelig!

Noen andre anime tips å komme med? Kjennner jeg savner å ha en haug med episoder og se til langt utpå natt! :smoke:

Det er få episoder igjen til det blir enda mer spennende :) Må bare advare om at det kommer en episode med ekstrem fanservice snart da... Blir nok sensurert en del fra mangaversjonen :P

Ellers plager det meg litt at de viser for lange flashbacks over hva som skjedde i forrige episode, men vet det er for å strekke ut episodene så de ikke tar igjen mangaen for fort. Også er fargene blitt litt for mørke og grå.

Jeg har ikke sett så mye ny anime i det siste som jeg ikke har nevnt før som jeg har likt veldig godt dessverre :(

Også lette jeg etter Avatar på netflix, men finner bare live action filmen som jeg kun har hørt negative ting om :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det jeg sa om fanservice episoden som kommer snart i FT :P Utifra previewklippet for neste episode, så har de heldigvis forandra den scenen :P

Også... dat Silver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også lette jeg etter Avatar på netflix, men finner bare live action filmen som jeg kun har hørt negative ting om :(

Den filmen vil gi deg mareritt i lang tid fremover :fnise:

For å se avatar så kan du feks sjekke ut

http://kissanime.com/Anime/Avatar-The-Last-Airbender-Season-1

eller

http://theanimeplace.net/watch/avatar-the-last-airbender/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den filmen vil gi deg mareritt i lang tid fremover :fnise:

For å se avatar så kan du feks sjekke ut

http://kissanime.com/Anime/Avatar-The-Last-Airbender-Season-1

eller

http://theanimeplace.net/watch/avatar-the-last-airbender/

Skal mye til før jeg får mareritt :)

Og takk :) Bare litt kjedelig at de tok det bort fra netflix akkurat da jeg ville se på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...