Gå til innhold

~ Ninakanin's Kaninoppdrett ~


Ninakanin

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jippi!!!!! :D

:hoppe:

Tok en billigtest da jeg kom hjem fra jobb ibdag, lot den ligge på benken mens jeg leste litt på nyheter, satt der på do i egne tanker...kaster et blikk bort på testen etter et minutt eller noe sånn..og får hjertet i halsen og tårene hopper ut øynene mens jeg gisper et "herregud!"..! :hoppe:

TO STREKER!!!!

:hoppe:

Fisker lynkjapt frem en Clearblue digital og dypper i glasset som sto på benken fremdeles, mens jeg med skjelvende hånd plukker opp billigtesten og niiiiiistirrer på den svake streken som blir gradvis tydeligere..

Gravid, endelig!!!

Roper på Lillehopp så "casual" jeg bare klarer, der han intetanende står og lager middag.

Han ser forvirret ut, som om han forventer åha gjort noe galt, der jeg vinker han inn på badet <3

Jeg hikster, knekker sammen i armene hans, hulker i nesten knestående, dytter den blinkende testen i hånden hans:

"Pregnant"

:) :) :)

Timeglasset blinket ivei der vi sto og gråt begge to, og endelig ble timeglasset ferdig:

1-2 weeks <3

:hoppe:

Så endelig klarte jeg å gråte over MA/blighted ovum'en som knuste hjertene våre, endelig kunne jeg legge bak meg denne gnagende frykten for at jeg bare hadde flaks første gangen, at det er noe galt med meg, at vi ikke kan få barn, at jeg må leve med lengten...

Alt kom ut gjennom tårene <3

Javel, mye kan skje, det kan gå galt dette også.

Men jeg VIL være glad.

Jeg VIL glede meg.

Jeg VIL nyte hver eneste dag!!!

Så går det galt denne gangen også, så vet jeg uansett at vi får det til :)

Det går an :)

Vi kan bli gravide...

..vi ER gravide!! :D

:hoppe:

Jammen bra jeg sjekket EL en uke før den skulle vært, fikk blank test etter to svake dagene før, fant en klatt EL-slim så solid atbjeg løp inn til Lillehopp og sa "kjør på!!! Vi har EL!!!" :ler:

Eneste gangen vi har orket sengekos på en måned, vi har vært helt utbrent pga mye stress denne måneden...

Og så traff vi!!!

Hahahaha :D

Ett år...

Ett år tok det :)

Endelig!!!

:hoppe:

Hold deg fast, Spirulf, jeg er glad i deg allerede!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...