Gå til innhold

Pretty little liars


Missfebruary

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest baremeg89

Hun som skriver serien har avslørt at vi for vite hvem "big A" er innen 2 sesonger 😱(selv om serien ikke slutter der)

Jeg holder en knapp på Aria teorien (at hun har en personlighetsforstyrrelse) + hun heste jenta fra mentalsykehust(Som er søsteren til Ali?)

Men jeg tror ikke at de samarbeider.

Tror heste jenta var ute etter Ali og Aria "stjal" planen for å leke med resten av jentene. 😏

Tror også at moren til Toby lever, at det er hun som har drept Mrs D.

De som lager serien sier at det er små hint i kulissene fra eps 1 som bygger seg opp mot avsløringen om hvem A er.

Blir spennende å se tilbake på 😊

Til slutt, teit at det er pause mellom sesongene (selvfølgelig) OG i sesongen! Ingen Halloween eps i år 😩

Endret av baremeg89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sagt at det ikke blir flere enn 7 sesonger, altså to til. Men vi har allerede en PLL-tråd!



Anonymous poster hash: ec2f8...c45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har sagt at det ikke blir flere enn 7 sesonger, altså to til. Men vi har allerede en PLL-tråd! Anonymous poster hash: ec2f8...c45

Har de? Jeg har lest at serien er garantert minst to nye sesonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de? Jeg har lest at serien er garantert minst to nye sesonger.

Det er jo det hun skriver. De er på sesong 5 nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det hun skriver. De er på sesong 5 nå ;-)

Vet det. Har sett alt. :)

Hun skrev at de har sagt det kun blir 7 sesonger, og ikke flere. Jeg skrev at jeg har lest at serien var garantert to nye sesonger minst. Det er ikke satt noen "end date" enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Vet det. Har sett alt. :)

Hun skrev at de har sagt det kun blir 7 sesonger, og ikke flere. Jeg skrev at jeg har lest at serien var garantert to nye sesonger minst. Det er ikke satt noen "end date" enda. :)

Ja 😊 som jeg skrev tidligere så for vi vite hvem "A" i de neste 2 sesongene. Så har de planer om å følge jentene videre i college. (Hvis serien ikke blir kansellert da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser på? Gleder meg veldig til neste episode, men den kommer jo ikke før i desember :0

Hvilken kanal går det på? Og hvilket klokkeslett pleide det å gå?

Anonymous poster hash: fb92a...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kanal går det på? Og hvilket klokkeslett pleide det å gå?

Anonymous poster hash: fb92a...8c7

Det går ikke på noen norsk kanal, første sesong gikk på FEM for noen år siden. Man ser den på nettet.

Anonymous poster hash: 89a20...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som jeg skrev tidligere så for vi vite hvem "A" i de neste 2 sesongene. Så har de planer om å følge jentene videre i college. (Hvis serien ikke blir kansellert da)

Stemmer, vi får vite hvem A er i løpet av sesong 6 faktisk. Er litt spent på hva serien bygger på etter A er avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baremeg89

Stemmer, vi får vite hvem A er i løpet av sesong 6 faktisk. Er litt spent på hva serien bygger på etter A er avslørt.

Jeg også! :) men kansje vi for vite hvem A er, ikke de i serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem andre kan det egentlig være? Jeg tror ikke helt at det er Aria, men jeg har liksom heller ikke noen teori. Hadde først trodd det var broren til Ali, så trodde jeg det var Ezra, så trodde jeg kanskje det kunne være Spencer, så Toby, så hun blinde jenta(husker aldri hva hun heter haha xD) men nå har jeg slett ingen aning! Dette er så SYKT spennende, noen som vet NÅR i desember neste ep kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! :) men kansje vi for vite hvem A er, ikke de i serien?

Du sier noe der. :) Gleder meg til den nye sesongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem andre kan det egentlig være? Jeg tror ikke helt at det er Aria, men jeg har liksom heller ikke noen teori. Hadde først trodd det var broren til Ali, så trodde jeg det var Ezra, så trodde jeg kanskje det kunne være Spencer, så Toby, så hun blinde jenta(husker aldri hva hun heter haha xD) men nå har jeg slett ingen aning! Dette er så SYKT spennende, noen som vet NÅR i desember neste ep kommer?

Hun heter Jenna. Er faktisk over 30 år IRL. Kommer på TV i USA 9 desember.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun heter Jenna. Er faktisk over 30 år IRL. Kommer på TV i USA 9 desember. :)

Holy shit?! 30 år?! Hun ser jo SMASHING ut da! Drømmer om å se så bra ut når jeg bikker 30! :fnise:

Oooh jeg gleder meg sånn at jeg ikke kan beskrive det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere PLL? Jeg begynte å se serien på netflix, men de hadde selvfølgelig bare 2 sesonger, så jeg har bare sett de to første.. Har lyst å se ferdig nå som jeg har kommet så langt :)



Anonymous poster hash: 0acca...bbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Hvor ser dere PLL? Jeg begynte å se serien på netflix, men de hadde selvfølgelig bare 2 sesonger, så jeg har bare sett de to første.. Har lyst å se ferdig nå som jeg har kommet så langt :)

Anonymous poster hash: 0acca...bbf

Kjæresten laster det ned for meg hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...