Gå til innhold

Paradise Hotel Sverige, sesong 4 - INGEN spoiling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg ser på Viaplay så ligger litt foran det som går på tv/tv3play, men skal ikke spoile noe :) jeg liker Evelina. likte også Jasmine S som røyk ut. liker ikke trekløveret Saga, Ylva og Jasse. av gutta så liker jeg Kristian, Calle og Eric. liker egentlig Smail også, men irriterer meg at han hele tiden skal ha styr på alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Den siste episoden jeg har sett er nummer 18. Tar opp episodene på tv når de sendes fra mandag til onsdag.

Du kan jo bli medlem av viaplay å se der. Jeg bruker bare den gratis måneden og så avslutter abonnementet etterpå :fnise:

Jeg har sett den siste nå. Må si jeg heier på Calle og den gjengen der. Håper forøvrig de sender Kian inn igjen :) Jasse kan dra ut, hun gjør jo ikke noe annet enn å sitte å røyke og banne hele dagen!

Endret av Usminket
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Usminket

For dere som har sett den nyligste episoden (25):

Hva skjer? Saga var jo kjempe forelsket i Calle, men hun virker da ikke noe sjalu når Calle og hun nye roter? Nå er det plutselig Evelina som blir sjalu!

:fnise:

Endret av Usminket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!! Denne sesongen er jo verre enn den norske og den danske til sammen. Jeg lastet ned noen episoder fra nettet og sitter her helt målløs!! :sjokkert::laugh: Sex på middagsbordet å greier..! :icon_lol:



Anonymous poster hash: a86aa...55e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!! Denne sesongen er jo verre enn den norske og den danske til sammen. Jeg lastet ned noen episoder fra nettet og sitter her helt målløs!! :sjokkert::laugh: Sex på middagsbordet å greier..! :icon_lol:

Anonymous poster hash: a86aa...55e

Verre som i mye mer drama og intriger :laugh::bolledeig:

Anonymous poster hash: a86aa...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som har sett den nyligste episoden (25):

Hva skjer? Saga var jo kjempe forelsket i Calle, men hun virker da ikke noe sjalu når Calle og hun nye roter? Nå er det plutselig Evelina som blir sjalu!

:fnise:

Huff ja, svenskene virker jo til å ha en personlighetsforstyrrelse, hele gjengen! De skifter mening raskere enn jeg bytter sokker, og går fra å erklære forelskelse og nære bånd til hverandre til å mislike samme person i løpet av to dager. Ingen av dem har jo kjent hverandre lenge uansett, så det føles litt kleint å se hvor forferdelig dramatiske de er over den minste ting.

Men de lager jo god tv da. Jeg savner dog de sterke parene og oppriktige båndene som danskene og nordmennene ser ut til å ha i hver sesong. Vi har kommet et stykke i denne sesongen og det er jo enda ikke et eneste par som står sterke sammen og stoler fullstendig på hverandre. Hvordan skal denne gjengen noen gang stole på partneren sin i en finale? Blir jo ikke spennende for oss som ser på heller.

Finalen av danske ph var sjokkerende og nervepirrende da jeg oppriktig trodde M og S kom til å dele pengene. Her forventer jeg at de som vinner kommer til å slippe kulen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, svenskene virker jo til å ha en personlighetsforstyrrelse, hele gjengen! De skifter mening raskere enn jeg bytter sokker, og går fra å erklære forelskelse og nære bånd til hverandre til å mislike samme person i løpet av to dager. Ingen av dem har jo kjent hverandre lenge uansett, så det føles litt kleint å se hvor forferdelig dramatiske de er over den minste ting.

Men de lager jo god tv da. Jeg savner dog de sterke parene og oppriktige båndene som danskene og nordmennene ser ut til å ha i hver sesong. Vi har kommet et stykke i denne sesongen og det er jo enda ikke et eneste par som står sterke sammen og stoler fullstendig på hverandre. Hvordan skal denne gjengen noen gang stole på partneren sin i en finale? Blir jo ikke spennende for oss som ser på heller.

Finalen av danske ph var sjokkerende og nervepirrende da jeg oppriktig trodde M og S kom til å dele pengene. Her forventer jeg at de som vinner kommer til å slippe kulen..

Ja, det er jeg forsåvidt enig med deg om. Når jeg tenker meg om så er det faktisk ingen sterke par der inne. Men de har jo allianser som Jasse, Ylva, Saga og Smil, og Evelina, Calle, Michelle på den andre siden.

Anonymous poster hash: a86aa...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg forsåvidt enig med deg om. Når jeg tenker meg om så er det faktisk ingen sterke par der inne. Men de har jo allianser som Jasse, Ylva, Saga og Smil, og Evelina, Calle, Michelle på den andre siden.

Anonymous poster hash: a86aa...55e

Nåja, nå ser jeg at viaplay er fem episoder foran tv3 så jeg skal ikke spoile noe men jeg vil ikke kalle det noen allianser der inne. Ting forandrer seg som sagt fra episode til episode, så du får se selv hvordan det utvikler seg med det du tror er alliansene.

Smail var jo outsider først og hadde ingen der inne. Nå styrer han spillet og er den største maktkongen siden KrRe i norske PH. Jasse har jo heller aldri hatt noen nær venninne der inne, og har egentlig hoppet over til nye bestiser veldig ofte. Ylva og Saga er vel de to som har fremstått som nærmeste venninner, men ja.. Evelina var jo veldig knyttet til Jasmine, og de virket til å ha et ekte vennskap, men hun er jo borte. Kristian er jo venn med alle og virker ikke til å ta noe seriøst. Saga var så forelsket i Calle, før hun pulte to andre, også et par dager etter føler hun ikke at Calle er den person hun kjente og at det hun likte med han er bortglemt, så er hun plutselig så forelsket og trist over at han ikke føler det samme, så har hun ingen følelser i det hele tatt over han osv osv før hun plutselig er forelsket i nestemann. Herre min hatt for et sirkus. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Føler nesten som om hver episode er et sammendrag av et helt år, siden alt endrer seg så dramatisk drastisk over noen timer.

Jeg følte det var en sterk sesong i begynnelsen og så fram til et PH i samme liga som det danske. I det minste i samme bane som fjorårets sesong av det svenske, som jeg likte veldig godt. Men for hver episode blir jeg i grunn bare mer og mer skuffet, og mister litt av lysten til å følge med videre. En serie som PH er ikke så underholdende og interessant som den er på grunn av knullingen og fyllakulene. For all del, det trekker positivt opp for å holde interessen. Men hele poenget er jo at serien spiller på ukjente mennesker som samles for å danne et nettverk hvor man skal finne seg en partner man er avhengig av for å vinne en stor pengesum. For å overleve der inne i så mange uker med nye menneker som prøver å spille seg inn hver eneste uke, må man knytte bånd med partneren sin og planlegge seieren sin sammen. Det handler om å stole på et annet menneske, troskapen, og sosial intelligens. Man må manipulere, lyve, ha sjarm nok til å bli likt av de andre og ha evnen til å gjøre harde valg for å nå lengst mulig. Det er den psykologiske delen av serien som jeg finner mest underholdende i hvert fall, å se relasjonene mellom disse menneskene og hvordan de spiller for å utkonkurrere hverandre men samtidig holder det på et så godt spilt nivå at de ikke blir fersket.

Danny fra årets danske PH var virkelig en perfekt deltager sånn sett.

Når man da ser på den svenske sesongen så langt så har det virkelig ikke vært noen mangel på intriger, vill kaninpuling som de små fjortisene de er, tårer og dansing på bordet i heftig alkoholrus. Men tross alt det føler jeg at det mangler det grunnleggende, og jeg synes derfor det blir et langt gjesp. Flertallet av de som virket som sterke og populære spillere umiddelbart har blitt sendt hjem uten at det har virket sjokkerende på noen måte. Når ingen av dem knytter noe bånd eller skaper noe sterk allianse er det jo ingen av dem som nøler ved å sende noen hjem. Her er det ingen som virker til å bry seg om hvem som sendes ut, det spiller liksom ingen rolle for dem. De som fremstår som nære i en episode, prøver plutselig å sende motparten ut i neste episode. Her er det alle mot alle og ingen som oppriktig bryr seg om hverandre. De bytter partnere HELE tiden uten at det bryr dem og da virker det mer som om alle er på badeferie....eller krangleferie. Hvor er spenningen i det? Hvordan tror disse idiotene at de har en god vinnersjanse når en jury skal stemme, når det ikke er noen allianser og de hopper fra å like til å mislike raskere enn man klarer å følge med?

Jo mer jeg tenker over det, og som jeg allerede har nevnt, for hver episode jeg ser så blir irritasjonen og oppgittheten større. Svenskene har virkelig skutt seg selv i leggen dette året, med GRUSOM casting og en forferdelig gjeng med oppmerksomhetssyke kranglefanter av noen dramaqueens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På viaplay har de ikke lagt ut episode 27, men episode 28... WHAT ?

Oppdaget det samme, hva faen er det de holder på med? Det har man viaplay, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger viaplay ut ny episode hver dag selv om de ligger lenger fremm enn tv3?

Liker at denne sesongen er full av drama jeg.. Det er jo tross alt bare begynnelsen, så det er jo fortsatt mulig at noen skaper sterke bånd. Også har vi jo sånne par som Saga og Kristian. Kristian hadde sikkert ikke sluppet kula, men Saga.. Hvem vet, jeg er ikke så sikker.

Det er dog ingen jeg liker spesielt godt da. Saga lager ALT for mye drama og er slitsom (selv om det faktisk er litt trist å se hvordan hennes og Calles relasjon gikk fra å være så god til å bli giftig, det virker som hun er knust, hvertfall av det jeg har sett). Jasse er bare kjedelig. Ylva er litt morsom med all engelsken, men ellers ikke noe spesielt å si om henne heller. Jeg liker Evelina litt, men hun er og litt kjedelig. Også liker jeg Calle. Og Smail. Hva var forresten greia med at vi fikk se Smail full frontal i går, uten sensur? Haha.

Så langt kan jeg vel konkludere med at jeg synes guttene er mer interessante enn jentene.



Anonymous poster hash: dab2f...bb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget det samme, hva faen er det de holder på med? Det har man viaplay, ja...

Skrev til viaplay på facebook i dag og de sa de akkurat fikk beskjed fra de på teknikk at den var på vei.. Bullshit! Får ikke sett den på tv3.se heller for har kommet opp sperring pga man ikke bor i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg laster bare ned fra piratebay jeg. Der ligger de nyeste ute :)



Anonymous poster hash: a86aa...55e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laster bare ned fra piratebay jeg. Der ligger de nyeste ute :)

Anonymous poster hash: a86aa...55e

Ååh, tusen takk! :) Det tenkte jeg ikke på en gang og jeg som er en flittig piratebay bruker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, tusen takk! :) Det tenkte jeg ikke på en gang og jeg som er en flittig piratebay bruker :fnise:

Må sies at det står feil på viaplay eller piratebay. På piratebay står det Paradise hotel sesong 6 (tror jeg), mens på viaplay står det at den samme serien er sesong 4 :fnise:

Anonymous poster hash: a86aa...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Synes hele opplegget de hadde med Mr. and Mrs Paradise var dårlig. Hadde gledet meg til det, men det hele var amatørmessig!


Faktisk litt kjedelig når ikke Saga er inne lenger, og hvorfor kan de ikke sende Kian inn igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...