Gå til innhold

Idol 2014


Gjest The girl next door

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Han var rå, ja! Digget han! Samme med hun Sahara eller noe sånt, ble helt rørt av henne. For en stemme! Og for et sjarmerende vesen! Hun var bare utrolig søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg sendingen i dag. Begynner de med utsilingen nå på fredag? Begynner å bli kjedelig å se bare auditions nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det jeg gleder meg til er å se hun Sahara få makeover. Det er alltids spennende!



Anonymous poster hash: 04cc9...c74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Endelig fant jeg igjen favoritten min og det er Thomas Løvseth fra audition i Trondheim. Sang house of the rising sun. For en stemme! Han må bare vinne!

Endret av RusaPåPus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

det jeg gleder meg til er å se hun Sahara få makeover. Det er alltids spennende! Anonymous poster hash: 04cc9...c74

Hvorfor gleder du deg til akkurat hun får makeover? Er hun ikke fin nok som hun er? Syns hun var kjempesøt jeg og såååå blid og sjarmerende! Stemmen var råbra også. Håper hun går til finalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Gleder meg til kveldens sending. Greit at auditionene er over, ja. Gleder meg masse til finalen starter! :)

Endret av RusaPåPus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Mye dårlig som har gått videre. Det er en fordel for gutter å vente med å delta til de er ferdig med stemmeskiftet! Datteren til en venninne av meg er med, og hun er en av de gode, så jeg må heie på henne. :duskedame: Farida :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var flink han trønderen med underbitt som sang desperado :) Han hadde litt sånn country feeling som jeg elsker!



Anonymous poster hash: c9c6f...577
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det jeg gleder meg til er å se hun Sahara få makeover. Det er alltids spennende!

Anonymous poster hash: 04cc9...c74

Hvorfor det? Så utrolig stygt sagt. Særlig når hun selv sa at hun har blitt mye mobbet gjenom oppveksten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...