Gå til innhold

The Walking dead - generell diskusjon- NB! ikke tegneserien. (splittet fra "når begynner sesong 4 av The walking dead?")


Gjest badeand1

Anbefalte innlegg

Hva tror dere Rick vil si til resten av gruppa?

Tror dette kan bli en situasjon som kan føre til uenigheter og splittelser.

Men vi ser nok Carol igjen i løpet av sesongen..

Anonymous poster hash: 1d9b5...78a

Kanskje han sier det som det var? Det kommer det til å bli gråt og tenders gnidsel av. Daryl er tross alt kjæresten hennes, og han er lojal. Jeg tipper han får alvorlige kvaler over dette, for han var like forferdet som alle andre over at de to ble drept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt skuffa over Tyreese. Han er liksom litt FOR monkeybrain for min smak. I tegneserien er han en imponerende skikkelse, og jeg skjønner ikke helt at de gjør ham til en sånn tanketom og emosjonell ruslebiff her. Dvs Tyreese tilter ganske ettertrykkelig i tegneserien også, men ikke på denne måten. Ikke på en DUM måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad det bare kommer en gang i uka. Hadde blitt helt rar i hodet om jeg skulle bedrevet binge watching av Walking Dead...

nå er jeg alt rar i hodet,men jeg står fast på at WD burde bli sent min.2 ganger i uka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

OMG! Guvernøren er tilbake. Big time! Og han er ond igjen. Jeg som trodde vi for en gangs skyld skulle få se en solskinnshistorie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! Guvernøren er tilbake. Big time! Og han er ond igjen. Jeg som trodde vi for en gangs skyld skulle få se en solskinnshistorie.

Og han har fått en pseudodatter han skal beskytte for enhver pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og han har fått en pseudodatter han skal beskytte for enhver pris...

Det var da jeg begynte å tenke at "Så fint! Han har kommet i kontakt med sin indre gode person, og nå vil han bare beskytte disse menneskene og skjerme dem fra alt vondt." Og hva skjer? Han bestemmer seg for at det eneste rette i situasjonen er å skjerme dem fra alt vondt på bekostning av alle andre. Og nå har han en TANK. Og en nestkommanderende som er tankkommandør.

Jeg tipper at ting kommer til å gå fra galt til totalt fucked up i fengselet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man klare å vente til februar på resten av sesongen?!

Kanskje han sier det som det var? Det kommer det til å bli gråt og tenders gnidsel av. Daryl er tross alt kjæresten hennes, og han er lojal. Jeg tipper han får alvorlige kvaler over dette, for han var like forferdet som alle andre over at de to ble drept.

Hæ, er de kjærester?

Endret av Scoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode, "Too far gone". Hjerteskjærende. Helt siden Guvernøren kom inn i bildet har jeg lurt på hvordan det endelige oppgjøret med ham ville bli. Verre enn fryktet. Det var en intens episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R.I.P Hershel :( Episoden var utrolig bra! Jeg føler twd har begynt å komme seg igjen, etter de byttet ut manusforfatteren! Sesong 3 holdt ikke helt mål for min del, men denne sesongen lover godt. Og endelig er de back on the road! Dette kan bli bra. Blir fort lei av stedene om de er der for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R.I.P Hershel :( Episoden var utrolig bra! Jeg føler twd har begynt å komme seg igjen, etter de byttet ut manusforfatteren! Sesong 3 holdt ikke helt mål for min del, men denne sesongen lover godt. Og endelig er de back on the road! Dette kan bli bra. Blir fort lei av stedene om de er der for lenge.

Jeg liker at de har tatt tilbake litt av historielinjen fra tegneserien. Nå er Carl og Rick på flukt sammen, og jeg antar at de kommer til å være skilt fra resten av gruppen i neste episode. Bussen dro fra fengselet uten dem.

Guvernørens død var godt fortalt. Bedre enn i originalhistorien. Det er bare passende at han mister alt han bryr seg om før kjæresten hans skyter ham i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om babyen faktisk er død? Sånn fra tegneserien i alle fall? :(

Anonymous poster hash: 80809...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om babyen faktisk er død? Sånn fra tegneserien i alle fall? :(

Anonymous poster hash: 80809...04a

Jeg tror det :(

Anonymous poster hash: 976a5...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om babyen faktisk er død? Sånn fra tegneserien i alle fall? :(

Anonymous poster hash: 80809...04a

Eller, jeg er egentlig ikke sikker. Det ser ut som hun døde i tegneserien. Men det er jo ikke sikkert hun døde i tv-serien.

Anonymous poster hash: 976a5...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, jeg er egentlig ikke sikker. Det ser ut som hun døde i tegneserien. Men det er jo ikke sikkert hun døde i tv-serien.

Anonymous poster hash: 976a5...e21

Jeg syns vi må ha lov til å håpe på at Judith overlever. Småjentene hadde henne jo i bærekorga mellom seg før de bestemte seg for å finne våpen og berge dagen sammen med de voksne. De kan jo ikke bare ha droppet ungen uten videre? En av dem har sikkert tatt henne til bussen, eller noe.

Men i tegneserien er det under angrepet på fengselet at Lori og Judith dør. Guvernøren blir skutt av sine egne når de ser at han har lurt dem med på å drepe kvinner og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns vi må ha lov til å håpe på at Judith overlever. Småjentene hadde henne jo i bærekorga mellom seg før de bestemte seg for å finne våpen og berge dagen sammen med de voksne. De kan jo ikke bare ha droppet ungen uten videre? En av dem har sikkert tatt henne til bussen, eller noe.

Men i tegneserien er det under angrepet på fengselet at Lori og Judith dør. Guvernøren blir skutt av sine egne når de ser at han har lurt dem med på å drepe kvinner og barn.

Ja, jeg håper så absolutt at Judith lever jeg :)

Anonymous poster hash: 976a5...e21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet om babyen faktisk er død? Sånn fra tegneserien i alle fall? :(

Anonymous poster hash: 80809...04a

Hun overlever ikke i tegneserien ihvertfall, men man kan jo håpe. Er litt mer brutalt å drepe en baby på tv enn i en tegneserie

Anonymous poster hash: 00c37...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad de ikke skal være i fengsel lengre!

Jeg har så lyst til å se mer fra de første dagene etter virusutbruddet jeg... mens det fortsatt er flere levende enn døde, og zombiene sakte men sikkert tar over "verden"... Vi har bare sett noen få glimt, skulle gjerne sett mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de skulle latt Judith leve, hun bidrar ikke til serien på noen måte og er bare en byrde. Ikke noe spenning der for min del hvertfal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...